Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 22188
Sitat av Althea`darling Vis innlegg
Er ganske så herda da:P
Men er jo creapy å ikke vite hva man får i seg, men slik er det jo ofte med ting i pulverform.Etter jeg har kutta det meste og det går mest i piller trodde jeg att jeg skulle ha oversikt over hva jeg tok i meg, men slik ble det jo ikke helt i dette tilfellet:/
Men hva brukes skopolamin til?
Vis hele sitatet...
Det hjelper ikke å være "herda"

Skopolamin brukes blant annet mot reisesyke. Se Erowid for mer info: http://www.erowid.org/chemicals/scop...polamine.shtml
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er en del i omløp nå. Kompis som hadde testa og de funket visst bra Var de som smelta passelig kjapt under tunga.
Noen som har hørt om det er mye bøff eller skadelige "doble" for tida? Hørte om en del skikkelige bad piller for noen måneder sida. Bad som i null funk, og noen som ble sjuke av dem. Ikke hørt noe sånt i det siste.

Noen som er oppdatert på situasjonen nå? Hørte sist at 100 gikk for 3000. Var vel i drøyeste laget om ikke de er skikkelig gode for tida da
Sist endret av hostehov; 14. november 2009 kl. 11:03. Grunn: skrivefeil
Dosering på Clonazepam/Rivotril er 0,02-0,2 X kroppsvekten din.(mg/kg/døgn)
F.eks min vekt er 95kg:
Vedlikeholdsdose daglig blir da fra 0,02 X 95 = 1,9mg til 0,2 X 95 = 19mg (noe som er altfor mye med mindre du har KRAFTIGE epileptiske anfall.
en halv til 2 stk 2mg er mere enn nok for meg på en dag!!
Hvis det er informasjon du prøver å spre, så er kanskje initialdose viktig å ta med ettersom det ikke er så mange med godt oppbygd toleranse her.

Initialdose på klonazepam er på ca. 0.01g - 0.02g/kg i døgnet.
Vedlikeholdsdose er på 0,05–0,20 mg/kg i døgnet. (Felleskatalogen sier 0.20mg, norsk legemiddelhåndbok sier 0.10mg)

Vedlikeholdsdose nås oftest etter 2-3 uker med bruk, noe sikkert ikke så mange her gjør, så jeg mener at initialdosen er minst like viktig å ta med.
den er god...
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor ble det av hypperne?
godt spørsmål, dm'er deg om jeg finner noe
Sist endret av pilogbuemannen; 5. november 2023 kl. 23:53.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ble iallfall solgt til blodpris av en kynisk jævel tidligere i år på dnmnnno. Ellers har jeg ikke kommet over noe annet en 1mg’ere lokalt en sjelden gang.
Jeg fikk 542 for tannlegeskrekk for noen år siden. Har fortsatt igjen noen i skapet, utgått på dato. Men de har mitt navn på seg ��