Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  148 13283
Sitat av hamburger Vis innlegg
nei, det er jo dødsfett, du kan jo bare vekke deg selv hvis ikke du liker det.
Vis hele sitatet...
Okei da, men det er irriterende hvis du, som meg, må sove der og da.
Dette skal jeg prøve
Sitat av O.K Vis innlegg
Dette skal jeg prøve
Vis hele sitatet...
hvis du greier det så er det sinnsykt kult, du kan fly og pule og sånn, det er bare ... xD
Menne serr.. har du prøvd kaffegreia? prøv den da, funker omtrent hver gang for meg... jeg gjorde dette ved en feiltagelse første gangen jeg skulle døgne mens jg gama ;p var veldig nervøs for å bli tatt osv. så kansje nervøsitet har noe å si? Vel...

Styrtdrikk kaffe
eller bare spis det også... også legger du deg... (Husk at du må være driit trøtt for å sovne fort...)
Måten jeg får besviste drømmer er å være klar over hva jeg tenker når jeg legger meg. Problemet er å merke at man er sovnet, så når jeg begynner å oppleve tankene mine så vet jeg at jeg drømmer og derfra gjøre hva jeg vil.

Det som plager meg er at noen ganger opplever jeg utrolig virkelige drømmer, hvor alle sansene blir helt virkelige og skjer så fort. Jeg følger som regel det jeg har sakt over, men når dette skjer er det så virkelig at jeg skremmer meg selv til å våkne. Jeg vil så gjerne fortsette disse, og jeg finner ikke på noen måter å ikke bli skremt av hva som skjer, slik at jeg ikke våkner.
feks. igår, så satt jeg plutselig i en bil, jeg så veien, trærne med veien, fotgjengere, passaskjeren ved siden av meg og alt i gode detaljer. hørte lyden av hjulene på asfalten, vinden i fronruta, vinden som svipet inn fra vinduet på gløt bak meg, passasjeren min som snakket til meg og radioen også i god detalj. luktet og kjente tobakken som glødet når jeg inhalerte det osv. det som er merkverdig er at jeg legger merke til alt samtidlig, får panikk og våkner, vanligvis når jeg drømmer er det som å ta på seg drikkebrillene. har delvis klart å fortsette engang, men det blir på en måte for overveldene til at jeg ikke blir redd, selv om jeg med engang er klar over at jeg drømmer.
noen tips?

som tips til å huske drømmer du ikke har kontrol over er å huske hva du tenkte før du sovnet, da prøver jeg ivertfall å gjennskape tanke mønstrene og dermed huske ting progresivt gjennom hele drømmen.
Sist endret av snox; 7. mars 2009 kl. 01:15.
Jeg opplever ofte at jeg finner ut at jeg drømmer. Det er fett as, kan gå tundt over alt og lage helvete Appropo drømmer, er det noen av dere som har drømt at dere kan fly, det er fett as! det føles skikkelig virkklig ut.
Sitat av k-nut Vis innlegg
Jeg opplever ofte at jeg finner ut at jeg drømmer. Det er fett as, kan gå tundt over alt og lage helvete Appropo drømmer, er det noen av dere som har drømt at dere kan fly, det er fett as! det føles skikkelig virkklig ut.
Vis hele sitatet...
ja, jeg har flydd mye jeg. det er herlig

Sitat av Axesus Vis innlegg
Menne serr.. har du prøvd kaffegreia? prøv den da, funker omtrent hver gang for meg... jeg gjorde dette ved en feiltagelse første gangen jeg skulle døgne mens jg gama ;p var veldig nervøs for å bli tatt osv. så kansje nervøsitet har noe å si? Vel...

Styrtdrikk kaffe
eller bare spis det også... også legger du deg... (Husk at du må være driit trøtt for å sovne fort...)
Vis hele sitatet...
hvem skulle ta deg????
Sist endret av hamburger; 7. mars 2009 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her er forresten linken til "tingen" emptyy referer til
http://cre.ations.net/creation/face-...-dreaming-mask
Dette har skjedd meg Det var helt sykt, men det er mange år siden! Jeg kunne velge hva jeg ville drømme i 1-2min det var helt sykt ekte! Jeg drømte at jeg lada en uzi og skøyt gjennom 10-15spillemaskiner inne på en kiosk
Tror jeg var rundt 10år gammel eller noe
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Her er forresten linken til "tingen" emptyy referer til
http://cre.ations.net/creation/face-...-dreaming-mask
Vis hele sitatet...
artig, men tror ikke jeg gidder

Sitat av Antrax-Vtec Vis innlegg
Dette har skjedd meg Det var helt sykt, men det er mange år siden! Jeg kunne velge hva jeg ville drømme i 1-2min det var helt sykt ekte! Jeg drømte at jeg lada en uzi og skøyt gjennom 10-15spillemaskiner inne på en kiosk
Tror jeg var rundt 10år gammel eller noe
Vis hele sitatet...
ja, synn at du ikke brukte tiden på noe gøyere da....
Sist endret av hamburger; 9. mars 2009 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av snox Vis innlegg
Det som plager meg er at noen ganger opplever jeg utrolig virkelige drømmer, hvor alle sansene blir helt virkelige og skjer så fort. Jeg følger som regel det jeg har sakt over, men når dette skjer er det så virkelig at jeg skremmer meg selv til å våkne. Jeg vil så gjerne fortsette disse, og jeg finner ikke på noen måter å ikke bli skremt av hva som skjer, slik at jeg ikke våkner.
Vis hele sitatet...
Jeg har skrevet drømmedagbok å greier i ca 30 dager.. og sliter med akkurat det samme!
Hver gang jeg innser at jeg drømmer så våkner jeg helt!

Er det noen som har noen tips???
Da jeg var yngre, typ barneskolen opplevde jeg dette ganske ofte, ihvertfall i en liten grad. Jeg var fullt klar over at jeg drømte, og noen ganger kunne jeg fly, men andre ganger hadde jeg akkurat samme drømmen, prøvde å fly, men fikk ikke til, og da spant drømmen seg over til en mareritt.
Jeg må spørre om noe :P
vil drømmene vare lenger?
Jeg mener
En dag, er LAAAAAAANG, men en drøm virker som man bare sover i 10-15minutter.
Går det an og lage drømmen, slik at man føler at man sover i 10timer f.eks?
Må jo bli utrolig utvilt! Noe jeg ikke er :P
for meg så pleier det å virke som det varer litt lengre da, men har aldri prøvd målrettet å gjøre det. prøv!
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Jeg har skrevet drømmedagbok å greier i ca 30 dager.. og sliter med akkurat det samme!
Hver gang jeg innser at jeg drømmer så våkner jeg helt!

Er det noen som har noen tips???
Vis hele sitatet...
Når du finner ut at du drømmer, se på hendene dine og fokuser på de. Vet ikke hvorfor, men det gjør at man ikke våkner, og blir mere lucid faktisk.
Er litt gøy også, fordi man alltid har skikkelig deformerte hender, og gjerne 6+ fingre på hver hand.
gni hendene sammen eller spinn i sirkler når du merker du holder på å våkne..
funker nesten alltid!
Sitat av Defqon Vis innlegg
Når du finner ut at du drømmer, se på hendene dine og fokuser på de. Vet ikke hvorfor, men det gjør at man ikke våkner, og blir mere lucid faktisk.
Er litt gøy også, fordi man alltid har skikkelig deformerte hender, og gjerne 6+ fingre på hver hand.
Vis hele sitatet...
Sitat av !mats Vis innlegg
gni hendene sammen eller spinn i sirkler når du merker du holder på å våkne..
funker nesten alltid!
Vis hele sitatet...
Innteresant, skal prøve dette når jeg merker det neste gang! ;D
Men sliter ofte med at jeg ikke rekker å gjøre noe som helst når jeg merker det. men skal gjøre en del forsøk! ;D
Mange takk for svar =)
Tror ikke jeg gidder å prøve en gang, jeg får LD kanskje en gang i uka, og det er en gigantisk skuffelse hver gang jeg våkner, så jeg vil heller ha "gamle" drømmer.
Dette var sansynlig vis den beste tråden på forumet imo..^^
skal lett prøve dette :P

Har selv oppled dette for 5-6 år siden ( er 15 ..) Hvor jeg hsuker at jeg gikk inn i alle lekebutikkene i en gate og tokk hva jeg ville :P

Det er driiit tøft
Har allerede begynnt og gjøre det som anbefales..
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Har allerede begynnt og gjøre det som anbefales..
Vis hele sitatet...
denne mannen vet hva han snakker om. http://www.youtube.com/watch?v=IrV4vEDPkB0

lykke til!
Sitat av Astron Vis innlegg
Tror ikke jeg gidder å prøve en gang, jeg får LD kanskje en gang i uka, og det er en gigantisk skuffelse hver gang jeg våkner, så jeg vil heller ha "gamle" drømmer.
Vis hele sitatet...
luksusproblem -.-
Som sagt begynnet jeg med dette for noen dager siden. Første natten husket jeg hva jeg drømte, og jeg fører logg.
Artig, fordi den første drømmen jeg husker på leeenge nå handlet om en post her på forumet :P
etter at jeg startet har jeg husket hver eneste drøm. Er dette bra..?
jeg og husker hver eneste drøm etter jeg starta!
synes selv det er interessant i hvertfal, men om det er bra kan jeg ikke svare på.
Men hvor lenge har du holdt på..? Har du fått lucid dreams..?
ikke etter jeg begynnte. Har holdt på i noen dager, og husket drømmene hver gang veldig godt
men har hatt LD før... første gang var jeg redd, og tok selvmord og våkna (hoppa ned i en vulkan)
andre gang var det kult. Jeg fløy og herja osv.
Er de jeg husker
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Men hvor lenge har du holdt på..? Har du fått lucid dreams..?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev drømmedagbok i 34dager. og fikk enda ikke LD tror du må gjøre litt mer enn det... jeg skal begynne med å se på henda mine konstant i løpet av dagen. da vil du til slutt også gjøre dette i drømmen, og det vil se så merkelig ut at du skjønner at du drømmer
du må analysere de drømmene du husker. skriv ned ting som tyder på at det er en drøm. neste gang du drømmer det samme, går det forhåpentligvis opp et lys i hodet ditt som sier at "hey, dette kan umulig stemme".
Jeg har aldri opplevd at en realitycheck har gjort at jeg forsto at jeg drømmer. Jeg bruker heller reality checks til å konstatere at jeg faktisk drømmer.
selvfølgelig varierer dette fra person til person.
Hadde en bra lucid dream i natt, har slike drømmer med gjevne mellomrom, men denne var usedvanlig bra.

Hadde røykt ganja i drømmen og var helt ute, hadde store problemer med å holde meg oppreist og alt var som en slags trip.
Etter en stund fant ut at alt som skjedde, bare var min egen fantasi, og at jeg drømte.
Det var noen folk som visstnok var familie(aldri sett de før) som begynte å kjefte på meg siden jeg var så ute på ganja. De kalte meg for narkoman og sa at det bare var jeg som ikke innså det. Jeg begynte å forklare de at hasj ikke er farlig, men innså at jeg var helt ute og hadde null kontroll på bevegelser og oppførsel. Da fant jeg ut at noe ikke stemte, man blir ikke sånn på hasj, og plutselig gikk det opp for meg at jeg drømte.
Ble meget glad da jeg fant ut av det, og gjorde akkurat som jeg ville, styrte drømmen totalt og alt jeg ville skulle skje skjedde. Å ha det slik er faktisk noe av det kuleste man kan oppleve, selv om alt egentlig bare er en drøm.

Men på ett tidspunkt fant jeg ut at jeg hadde fått nok og ville våkne, men å prøve å våkne når man sover er ofte veldig vanskelig. Det ender opp med at jeg drømmer at jeg våkner, og innser etter en stund at jeg faktisk drømmer fortsatt, våkner igjen, men igjen er det bare en drøm. Sånn går det kanskje 5 ganger før jeg faktisk våkner på ekte.

Da jeg faktisk våknet på ekte, og hadde fått liv i armen jeg hadde sovet på, som til å begynne med oppførte seg som om den var totalt lam, hadde jeg en god følelse i kroppen og lå og tenkte over alt som hadde skjedd, kunne huske veldig mye.

Hehe, dette ble jo nesten en slags ld-rapport.

Min erfaring er at man lettest oppnår slike drømmer når man er veldig trøtt og har sett på noe interresant tv/film rett før man sover.
Sist endret av the captain; 8. mai 2009 kl. 14:13.
Sitat av sykofant Vis innlegg
opplevde sånn halveis en sånn drøm i natt!
Drømte at jeg fløy over københavn og sånt, kunne på en måte styre hvor jeg fløy, var ganske fett til slutt landa jeg ved en pub for å ta noen pils men der var det så jævela bråkete så jeg fløy vidre og kom til slutt ved en kirkegård og møtte en haug med kjentfolk, du kan tro folk glana når jeg kom flyvene over gata :P
Har hat samma drømmer før og merker faktisk jeg blir bedre og bedre til å fly for hver gang...
Den første gangen jeg drømte noe sånt så var jeg på den gamle skolegården og øvde, da klarte jeg ikke å fly mere en noen meter og måtte ta hefti løpefart for å lette for så å løpe opp i luften på en måte, men datt ofte ned...
Har hat denne flyvedrømmen rundt 5 ganger tenker jeg og alle gangen har jeg følt meg litt utrygg for å dette ned og sånt og har skjedd et par ganger at jeg har detti ned også, men i natt hadde jeg full kontrol... ganske sprøtt egentlig!
Men kan ikke styre 100% kan foreksempel ikke styre hvor jeg er

Når jeg våkna hadde jeg hefti kloremerker oppe ved brystet mot armen
Vis hele sitatet...
Du hentet akkuratt frem en av mine egne flyvedrømmer!
Kort fortalt, så drømte jeg at jeg sto i gaten utenfor huset mitt. Så fikk jeg en slags angst for at noe skulle ta meg. Så som all logicc tilsier, klatret jeg opp på taket. Når jeg endelig stod på toppen av mønet oppdaget jeg plutselig at jeg stod med en hangglider i hendene, men denne veide ingenting.
Deretter tok vinden tak i den, og jeg fløy avgårde. Det hele endte med at jeg slapp paraglideren,falt ned og landet mykt i grusen utenfor. Etter dette kunne jeg sveve og fly på egenhånd. Utrolig deilig følelse å bare la vinden ta tak og løfte deg opp fra bakken mens du titter ned på resten av familien din.
yo! Når jeg skal sove, bruker jeg å meditere meg til søvns, være der og kjenne på pusten, da tenker jeg på forskjelige ting jeg vil drømme om, jeg får en slags vizual å ser hva jeg tenker på, det bare "flimrer" som en slags illusjon. Jeg tenker på venner (ansikter), å det kommer opp ett bilde av dem, å jeg kan godt se hva det er, å dette er like før jeg sovner, jeg vet hvis jeg fortsetter sovner jeg å jeg kan fortsette drømmingen.

Jeg synes dette er dritt fett, å øver mer å mer på det, noen som har opplevd dette?=))
Sitat av evievu Vis innlegg
yo! Når jeg skal sove, bruker jeg å meditere meg til søvns, være der og kjenne på pusten, da tenker jeg på forskjelige ting jeg vil drømme om, jeg får en slags vizual å ser hva jeg tenker på, det bare "flimrer" som en slags illusjon. Jeg tenker på venner (ansikter), å det kommer opp ett bilde av dem, å jeg kan godt se hva det er, å dette er like før jeg sovner, jeg vet hvis jeg fortsetter sovner jeg å jeg kan fortsette drømmingen.

Jeg synes dette er dritt fett, å øver mer å mer på det, noen som har opplevd dette?=))
Vis hele sitatet...
Jepp!
Hjernen fokuserer drømmene på ting som skjer iløpet av dagen(somregel). Og om du er sterkt konsentrert på bilder rett før du sover, så er dette noe du mest sannsynelig vil oppleve i drømmeland. :-)
nice! Trodde det var veldig unormalt jeg, men nå vet jeg det:-D Da trenger jeg bare å å bli mere bevist når jeg drømmer, jeg er veldig våken å klar over hva som skjer i drømmen, men jeg kan liksom ikke "shit, jeg drømmer". Har du en bra fremgangsmåte for å utføre det?=P
Sist endret av FranzLiszt; 11. mai 2009 kl. 13:46.
Uhm, det er vel veldig vanskelig å si noe konkret fremgangsmåte. Jeg vet at om jeg skal ta kontrollen, så er det somregel alltid at jeg våkner. Men de gangene jeg har klart det har jeg fokusert på noe personlig. Enten se deg selv, eller fokuser på noe som betyr mye for deg. Ikke lett å gjøre dette underbevisst ;-)
http://www.lucidweaver.com/
Mobilprogram, kanskje være noe å prøve ut. Er jo gratis så.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det har hendt meg at jeg vet hva som skal skje i drømmene mine , men for og få det til trengs det at du tenker bare på en ting før du sovner , eller går rundt med en papirlapp i lomma der det står et lettleselig ord du kan ta opp og skikke på et par ganger til dagen. Da blir drømmen kontrolerbar , du kan på en måte ta kontroll over alt som skal skje i selve drømmen , egentlig et ganske "kult" opplegg :-P
Men jeg er egentlig ikke noe god til det , har opplevd 2 - 3 ganger at jeg vet at jeg drømmer , første gangen var det ganske ekkelt , viste liksom ikke hva jeg skulle gjøre , prøvde og klype meg i armen men ingenting skjedde , deretter ente hele drømmen i et marerit.:-(
Sist endret av Kentryllo; 9. juli 2009 kl. 18:48.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har vært borti noe lignende (?) en gang.. På enkelte dager jeg har tatt mange valg, har jeg drømt en meget realistisk drøm som "viser" hva som hadde skjedd hvis jeg valgte annerledes. Det er nok bare hjernen min som troller og tenker ut en annen mulighet, men det var rimelig sært, skummelt, name it og plutselig våkne på vei ut av glattcelle med to stygge snut på vær side :P
drømmer ofte at jeg faller og faller og så treffer jeg bakken og dør, og da våkner jeg. Av og til veldig delig fordi jeg i drømmen skjønner at jeg bare drømmer, da kan jeg bare nyte fallet, men av og til så er jeg helt sikker på at dette er virkelig og at jeg er sekunder fra og dø på virklighet.

Her en dag drømte jeg at jeg sprengte huset mitt og meg selv så fløy jeg opp til himmelen, å være i lufta er sykt digg/skummelt når man drømmer
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Det rareste er når man når man vet at man drømmer, sier til personene at man vet at det er en drøm, så "våkner" man og man synes det er litt kjipt Og så våkner man en gang til senere!

Skjedde med meg for noen dager siden
Selv har jeg lucid dreams ca 1 til 2 ganger hver natt, har hadd d så lenge jeg kan huske. Jeg skriver drømmejournal, noe jeg har gjort i snart 3 år. Masse spennende der du
Den beste tiden av livet mitt foregår i søvne, da jeg drømmer. Høres vel litt fucka ut, men slik er det, jeg elsker å gjøre hva jeg vil. Er som å spille GTA, bare at man er der selv, kan jo gjøre hva faen man vil!
Yay! Hadde en LD i natt
Allt startet som en vanlig drøm. jeg satt på en tribune en eller annen plass, og så så jeg på hånda mi. fingrene var misfostra ja den ene fingeren var halvveis vekke, og ble av og til litt lengre, og så krympet inn igjen. Tenkte meg litt om der om det faktisk var en drømm, siden allt annet var sykt realistisk og ekte, men så la jeg merke til mye som viste at det var en drøm. syntes det var dritkult
Jeg gikk ned og prøvde å fly litt, men fik det ikke helt til, men ga fort opp og siden jeg fikk øye på en fin dame
men så ropte mamma, og jeg våkna nesten litt. Merka at jeg på en måte var litt inni drømmen, og litt våken o.O
men så så jeg på hendene mine og fokuserte på dem. Takker den her som kom met det tipset, siden det funket faktisk bra Kom helt inn i drømmen igjen.
Veldig diggbar opplevelse!
Apropos Drømming...
Er det noen som har drømt om havfruer i Pirbadet? Med en King Size Regnbuesklie og Krokodiller?
Eller en sånn Willy Wonka hage med en stor gravstein som faller og havner på faren sin sånn at bare underkroppen stikker ut?

Anyone?
Har hatt to lucid dreams i det siste, mine to første forøvrig.
Jævlig kjedelige i grunn. Begge gangene var jeg på en mørk svart plass, og jeg tenkte "dette blir fett", men neida, jeg prøvde å komme meg til en annen plass hvor jeg kunne fly og sånt, men jeg forble bare på denne plassen og fortsatte så i en ubevisst drøm.
Hjelp
Sitat av Faenskap Vis innlegg
Har hatt to lucid dreams i det siste, mine to første forøvrig.
Jævlig kjedelige i grunn. Begge gangene var jeg på en mørk svart plass, og jeg tenkte "dette blir fett", men neida, jeg prøvde å komme meg til en annen plass hvor jeg kunne fly og sånt, men jeg forble bare på denne plassen og fortsatte så i en ubevisst drøm.
Hjelp
Vis hele sitatet...
Prøv å tenk på en annen plass før du sovner ?
På min første var jeg på en kjedelig parkeringsplass ogprøvde å fly, men fik ikke til det serlig, og det var litt kjedelig, men så fortsatte det ubevisst tror jeg... Rart at man glemmer at man drømmer
Ah, virker utrolig spennende og fristende det og kunne styre sine egne drømmer. Jeg sover som regel utrolig tungt og dypt så jeg har bare de rareste drømmene hvor jeg blander sammen så mye fra filmer og virkelighet og alt blir bare tull.

Tror jeg heller aldri har flydd i drømmene mine, men mener og huske at jeg har opplevd følelsen av og falle i drømme.
Løp opp en trapp, plutselig sluttet trappen og jeg falt ti meter ned mot et steingulv, og jeg opplevde suget i magen når jeg falt, i drømme.
Sitat av Filosofen Vis innlegg
Ah, virker utrolig spennende og fristende det og kunne styre sine egne drømmer. Jeg sover som regel utrolig tungt og dypt så jeg har bare de rareste drømmene hvor jeg blander sammen så mye fra filmer og virkelighet og alt blir bare tull.

Tror jeg heller aldri har flydd i drømmene mine, men mener og huske at jeg har opplevd følelsen av og falle i drømme.
Løp opp en trapp, plutselig sluttet trappen og jeg falt ti meter ned mot et steingulv, og jeg opplevde suget i magen når jeg falt, i drømme.
Vis hele sitatet...
Jeg har og fått slik at allt bare blir en rar drømmesuppe, men det er ganske lengesiden (før jeg begynte å lese om emnet). Helt i fra jeg gikk inn for å prøve å huske drømmene så har drømmene virket mer tydelige, noe som er kult
Men har og merket en gang noe rart. Dette var en gang da jeg LANa. Hadde gama fra klokka 2 om morningen, til halv 11 om kvelden (da la jeg meg)
Den natten var spesiell. Sov dårlig, og det føltes ut som om jeg enda var på LANet og gama da jeg prøvde å sove.
Våknet mange ganger, og prøvde å overbevise meg selv om at jeg ikke satt å gama + at jeg ikke hadde folk som overnatta hos meg, men det gikk ikke.
Siste gang jeg gamer en hel dag

Men det var på en måte slik uklar drøm. viktig å være trøtt når en legger seg
Jeg blir ikke skikkelig trøtt hvis jeg får for lite fysisk aktivitet.
Har ikke lest alle postane i topicen, men vil dele min erfaring angåande dette!
Etter jeg fant : http://recentdreams.blogspot.com/ denne linken, så blei jeg litt intrisert i dette, og ville selvfølgelig prøve
Prøvde første tips fra siden "1. Write "A" on one or both of your hands"
Å skrive A i begge handflato, og kvar gong jeg såg dei to "a", så skulle jeg huske korleis jeg sto opp, og at jeg ikke såv. Tenke gjønom dagen.
Så etter 2 veker med av og på med dette her.. (hadde greid det fortare hadde jeg prøvd) Så greide jeg det endelig I drømmen så møtte jeg på ei jente som jeg likte, og kysset henne Nå kan jeg gjer det nesten kvar gong jeg vil Anbefaler abselutt og prøve minst 1 gang!
Fikk det til ordentlig (tror jeg) for to netter siden, men forstår ikke at dette skulle virke som at det nesten var mer virkelig en virkeligheten? For det gjorde det absolutt ikke.
Helvete, dette er rart.

i natt fant jeg pulsetlig ut at jeg drømte, men også våknet jeg. men jeg drømte fortsatt, altså. jeg våknet fra en "subdream" hvis det er noe som heter det. det har skjedd en gang før og. men jeg har et problem med at jeg er så jævlig sløv når jeg drømmer at hvis jeg finner ut at jeg drømmer så fokuserer jeg heller mer på å rømme fra monsteret osv..enn å ta kontroll.