Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1888
Hva gjør at jeg føler meg så fornøyd etter 1 Imovane 5mg, ikke mye som plager meg etter inntak av en sånn,
vanlige problemer som økonomi, kjedsomhet osv forsvinner helt. Fin følelse, skal ikke blande de med alkohol, men hender seg jeg tar en pils sammen og
da er det bare ennå herligere, litt treg og glemmer litt hva jeg driver med men er fantastisk dette.
Hva er grunnen til at det gjør det?
Det er kun du som opplever din egen rus, så det kan vi egentlig ikke svare på. Du blir vel mer "care free", tenker jeg?

La det ikke gå deg til hodet, verden stopper ikke selv om du knasker piller :--)
Tenkte mest på om det var virkestoffet Benziondiazpiner som gjør det jeg
imovane er ikke et benzopreperat.
Sitat av wasted16
imovane er ikke et benzopreperat.
Vis hele sitatet...

Det er i familien, så det du sier er feil!
Nei. De er under 'Ikke-benzodiazepin' sovepiller. Ikke tester man positivt på benzo når man har spist de heller.
Sitat av halla
Nei. De er under 'Ikke-benzodiazepin' sovepiller. Ikke tester man positivt på benzo når man har spist de heller.
Vis hele sitatet...
Med vanlig test------tester man<n ikke positiv på Flunitrazepam heller....
Hva slags virkestoff er det som gjør meg så glad og fornøyd da?
Siden når gjør man ikke det, "zi hei" ?

Da er det noe nytt for meg hvartfall
Hadde noe samme effekt på meg når jeg gikk på det, en-to piller ga meg en avslappende, euforisk rus, og om jeg kjørte i meg 5-10 kunne jeg begynne å se hallisunasjoner (f.eks. plankene i taket begynte å bevege på seg). Bygget seg opp en toleranse etter noen måneder, så den euforiske biten ble mindre og mindre.
zopiclone er virkestoffet i imovane.
Sitat av halla
Nei. De er under 'Ikke-benzodiazepin' sovepiller. Ikke tester man positivt på benzo når man har spist de heller.
Vis hele sitatet...


Du har 100% rett!!

Imovane
Zopiclone is a non-benzodiazepine hypnotic agent, with marked sedative effects. Although unrelated chemically to the benzodiazepines, it produces similar pharmacological effects.


kilde(http://www.canadianmedsworld.com/item.php?id=261)
Sitat av -=Zi Hei=-
Med vanlig test------tester man<n ikke positiv på Flunitrazepam heller....
Vis hele sitatet...
Feil. Tester man for benzodiazepiner vil SELVFØLGELIG Flunitrazepam slå ut positivt.
Virkestoffet i imovane er lignende virkningen av benzodiazepiner, jeg pleier også å føle at alle problemene "forsvinner" når jeg spiser benzoer. Farlig farlig
jeg sier bare 1ting! gå heller å kjøp deg et par xanor 2mg
Sitat av omnibus
jeg sier bare 1ting! gå heller å kjøp deg et par xanor 2mg
Vis hele sitatet...

Jeg har surret med denne tråden før, alllikevel er jeg i surret.....
Xanor(xanax---Alprazolam) Kødder man ikke med...
Det er 1 relativt nytt benzo preparat som har blitt sluppet ut på markedet av blant annet PFizer..(En av kongene i legemiddelindustrien............-----------.............Glem ikke Roche!)

Glemte hva jeg skulle si, helt mega! Bare ikke ta det hvis du ikke zliter med dundern!!"!!!
Et medikament som har eksistert i over tre ti-år kan vel ikke akkurat kalles relativt nytt?