Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54725
jeg var på LAN i høstferien i fjor(Inanimate), skulle endelig sove ett par timer etter 2 døgn med søvnløs gaming, tror du ikke at når jeg våkner igjenn ligger ei jææææævla snygg jente ved siden av meg oppi posen da:S, kan ikke kalle det stjeling da, men fikk ikke akk hasoveposen min i fred da:S:P.
krøp bare rolig ut jeg, som om ikke noe hadde skjedd,(men tenkte en del på hva faen hu hadde i huet:S)
Sitat av zixipuz
jeg var på LAN i høstferien i fjor(Inanimate), skulle endelig sove ett par timer etter 2 døgn med søvnløs gaming, tror du ikke at når jeg våkner igjenn ligger ei jææææævla snygg jente ved siden av meg oppi posen da:S, kan ikke kalle det stjeling da, men fikk ikke akk hasoveposen min i fred da:S:P.
krøp bare rolig ut jeg, som om ikke noe hadde skjedd,(men tenkte en del på hva faen hu hadde i huet:S)
Vis hele sitatet...
Hva faen har du i huet, du som krøp UT av soveposen!?
Sitat av Grimdoc
Hva faen har du i huet, du som krøp UT av soveposen!?
Vis hele sitatet...
Kommer bare på tre mulige forklaringer:
zixipuz har blandet snygg og stygg, det er to helt forskjellige ting.
zixipuz har en minoritetslegning.
zixipuz er en jente.

Stemmer noe av dette zixipuz?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var noen som buffa et sett med gitar strenger når jeg hadde fest en gang. En annen gang tok jeg og noen kammerater en vin fra 1990 på en fest vi var på. Koster det ikke en del for årgangsvin?
På en fest jeg var på var det noen som stakk av med hostinnen sin sminke (verdi 20.000).. Senere fant vi ut at det var en gutt som hadde stjelt det.. Hehe..
Jeg har blitt frastjålet ledningen/laderen til barbermaskinen på fest i hybelen min.
Hva faen skulle noen med den? Eneste må være at de hadde mistet sin egen ledning til samme barbermaskin-modell.
her utfor stjal noen kløfingra folk ei malingsbøtte som var forlatt i veikanten under oppussing. Saken var bare den at samme bøtta var tom, og dermed hadde blitt brukt til toalett underveis, og der var både vått og tørt oppi.
holder på å flire meg ihjæl når jeg tenker på trynet på dem som åpna den.
kanskje ikke så spesielle ting, men:

var noen som tok webcammen min på lan en gang mens jeg sov.. merka ironisk nok da jeg skulle skru på videoovervoking med det sånn at ingen skulle kødde med pcen min da jeg skulle gå for å kjøpe mat..

her for noen dager siden oppdaget jeg at xboxen min var blitt stjålet.. jeg trodde mamma hadde rydda den bort og hu trodde jeg hadde rydda den bort. vet a fane hvor lenge dne har vært bote... personen(e) som har tatt dem må ha vært neon drittunger eller noe for huset har mest sannsynelig stått oppe og de har plukka med seg alle spilla (som stod i et annet rom en xboxen...) må også nevnes at det stod flere pcer, tver, dvdspiller, flatskjerm, dvder etc i huset noe som ikke ble stjålet.. noe som igjen får meg til å tenke at det må ha verdt noen unger..

EDIT: skrivefeil (er sikkert flere der)
Stjelta en gang en masse kniver av storebroren til ei jeg var på fest på.
Man stjeler altså ikke kniver av en som samler på sånt. Det gjør man bare ikke.
På samme festen stjal noen den ene skoa mi, og kompisen min våkna opp dagen etter med masse støvsuger utstyr.

En gang var broren min på ett tjuveriraid på en uteplass og han blei busta i å stjele ett ølglass. Og vakta ropte "hei, stå der og vent, jeg kommer snart" Og broren min turte ikke annet siden de viste hvem han var.. Så kom vakta å ga han en ny 6pakke med sånne glass som har dreiv å stjelte. haha.
Husker da jeg jobbet på den lokale dagligvaresjappen, da var det en luring som stadig stjal Q-tips... Fant tomme bokser rundt om i lokalet, som han tok i lommen og med seg hjem
Har vel i grunnen ikke blitt frastålet noe, men vet av en som ble frastjålet steam-kontoen sin. (LAN - Fysisk tilgang til maskinen - eier borte -passord\mailadresse 'plutselig' endret - do the math)
det var vell barre et mislykket brekk.. tyven kom seg inn til deg men fikk noia å tok dørmatta å sprang. kan liksom ikke gå tomhendt vekk!
I helga hadde jeg fest og et par maxier med fjortiser kom innom (uten at jeg klarte å stoppe det, hva kan en tøffel gjøre mot 20 fjortiser?).
Da jeg fikk jaga de ut 3 timer senere, oppdaga jeg at de hadde bøffa plystredingsen på vannkokern min, en blomsterpotte med en stygg plastblomst, en stygg, hjemmelagd lysestake jeg vant på loppemarked en gang og sist men ikke minst.

En "topp" på kaldtvannskranen på vasken på doet mitt :S

http://www.bilder.0l.no/view/Datasmu..._0280.JPG.html

http://www.bilder.0l.no/view/Datasmu..._0281.JPG.html

http://www.bilder.0l.no/view/Datasmu..._0282.JPG.html


Som bildene viser, er den "topp"-saken skrudd av og tatt med seg.
Hvem i all verden stjæler noe sånt? :S
Sitat av sjurvaag
Som bildene viser, er den "topp"-saken skrudd av og tatt med seg.
Hvem i all verden stjæler noe sånt? :S
Vis hele sitatet...
Tror man kan bruke det filteret til å lage bong.
Sitat av voldern
Tror man kan bruke det filteret til å lage bong.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Funker bra og
Sitat av zixipuz
jeg var på LAN i høstferien i fjor(Inanimate), skulle endelig sove ett par timer etter 2 døgn med søvnløs gaming, tror du ikke at når jeg våkner igjenn ligger ei jææææævla snygg jente ved siden av meg oppi posen da:S, kan ikke kalle det stjeling da, men fikk ikke akk hasoveposen min i fred da:S:P.
krøp bare rolig ut jeg, som om ikke noe hadde skjedd,(men tenkte en del på hva faen hu hadde i huet:S)
Vis hele sitatet...
Er noen sånne på lan :P (Hvis du mente snygg.) På ByLan kom en jente på omtrent samme alder som meg bare bort og ga meg en skikkelig klem mens jeg spilte :P

Ontopic:
Noen tok de utladete batteriene fra Gameboyen min en gang :P Antar at de skulle "låne" dem men glemte å teste om de virket...
Noken stakk av med ei kasse alkoholfritt øl på en bursdagsfest engang, skulle være ein festlig bursdagsgave. Men careface
En fyr tok med seg skittentøyskurven min!! sammen med at han tømte mesteparten av VERDIsaker jeg har og etter å ha dopa meg ned til jeg sovna..
Hytta hans brant og han sitter i dyyp gjeld nå... =p
noen tokk sekken min en gang med noen bøker, kalkulator til en del spenn og matpakka mi. det neste som forsvant var matpakka
Kan ikkje hukse eg har blitt fra-stjelt noko.
Men for nokon par år sida, dreiv eg og nokon kameratar og stjal litt i butikkar osv da, det var ikkje heilt bra.
Dummaste tinga eg har stjelt måtte vært 'farlig strøm' skilt, ein lang blanke eg trengte når eg var mindre og bygde hytte:P, kommer ikkje på meir i farta
Jeg våknet opp med tre DVD-er... Av disse var to stk av tittelen "Fun with Dick And Jane", og ett stk "Inside Man". Skuffende nok var det heller ingen film i noen av coverene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og noen venner var på fylla i sommer, da den ene kammeraten min sa at han ville ha en sykkel. Vi sa påkødd. Finn en tandemsykkel og han var off. etter ca 15 min. tror vi han har sovnet i en busk (han pleier å gjøre det) men etter en halv time kommer han. MED TANDEM SYKKEL. Vi sykler den hjem til meg hvor den står i ca 2 uker før den blir stjålet, på en fredag. Det morsomme er at en annen kammerat av meg får besøk denne fredagen av to venner av seg, som har med seg en tandemsykkel. Han forteller dem (de var ganske drita) at de har rappet den fra en lokal kokain baron og han tyster om han ikke får en av de tre spritflaskene deres. Han fikk det og tandemsykkelen er visst i dag svart og står i et boligkompleks i asker...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Vart fråstjålen et 8MB CF-kort. Det låg et 2GB-kort rett ved siden av...
Sitat av CaptainP
Jeg og noen venner var på fylla i sommer, da den ene kammeraten min sa at han ville ha en sykkel. Vi sa påkødd. Finn en tandemsykkel og han var off. etter ca 15 min. tror vi han har sovnet i en busk (han pleier å gjøre det) men etter en halv time kommer han. MED TANDEM SYKKEL. Vi sykler den hjem til meg hvor den står i ca 2 uker før den blir stjålet, på en fredag. Det morsomme er at en annen kammerat av meg får besøk denne fredagen av to venner av seg, som har med seg en tandemsykkel. Han forteller dem (de var ganske drita) at de har rappet den fra en lokal kokain baron og han tyster om han ikke får en av de tre spritflaskene deres. Han fikk det og tandemsykkelen er visst i dag svart og står i et boligkompleks i asker...
Vis hele sitatet...


satan å jævla vittig!! har faen ikke ledd så bra på lenge!!

har å stjelt å blitt frastjelt masse rart...
tror d merkeligste jeg har stjelt er en trøe på en sykeel...
sykkelen var ulåst å jeg tok bare med meg trøa for trøa på min sykkel var ødlagt:P
hehe
Ser det er lengesia' noen skrev noe her, men jeg må fortelle min opplevelse jeg også.
For noen år siden brøt det seg noen inn på hytta vår, og alt dem/den tok var et gammelt leketrekkspill xD

For noen år siden brøt det seg noen inn på hytta vår, og alt dem/den tok var et gammelt leketrekkspill xD
Sitat av frgz
En kamerat av meg var på russeball i fjor og når han ble fratatt en øl (som han hadde med seg) på clarion hotel..Så ble han irritert og stjal en sånn diger vinopptrekker
Vis hele sitatet...

Minner om den gangen jeg rappa et sånn drink-kit fordi de nekta meg servering. Snek meg bak i baren og følte meg helt konge...

Ble selvsagt ferska, men fikk en pils for hederlig innsats
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg og en kompis stjal ei søppelbøtte (stor grønn en) som vi dermed trakk inn gjennom døra, gjennom stua, dunk-dunk-dunk ned trappa til kjellerstua der jeg hadde rom. så sovna vi. det er verdt å nevne at vi tømte ut innholdet først da. rare ting skjedde ofte på den tiden og mamma bare lo av oss neste morgen.
Hmm...noen gamle tresko vi hadde på terassen ble stjålet av naboen en gang.
Uansett hva han tok så gjorde det iallefall tresko morro
Han har prøvd å stikke av med hus-telefonen min også, men det er nå en annen sak...
Jeg har et fyrverkeri flag på veggen som jeg tok i fjor. Også hadde jeg en fotball trofé jeg tok på julebord. Ellers så har folk tatt med seg mye snodig på fester her oppigjennom tiden. Teiteste kan vel kanskje være donald blad, tomflasker, signert darude postkort (hvem faen vil ha det), gamle pepperkaker og knottene på stolbena.
jeg klarte å rappe med meg en skje, av alle ting, fra en tidligere konsentrasjonsleir i Tyskland. Av en eller annen grunn hadde jeg den bare i hånda da jeg gikk ut av leiren. Den var fra kantina, så det var ikke noe 60 år gammel skje.

Jeg hadde en liten globus på rommet - ca. 10 cm i diameter - og den ble stjålet etter at broren min hadde fest for lenge siden.
Sitat av Hastar
Det var i vinter i fjor. Jeg gikk på dass for å drite , men etter jeg dreit; merket jeg at jeg ikke hadde tørkerull. Så jeg ransaket huset(Ja, jeg var alene hjemme) men fikk ingen resultat. Plutselig fikk jeg øye på en bil med bagasjerommet åpent. Inne i bagasjerommet så jeg en ting som så ut som en lambi tørkerull. Så jeg tenkte "what the hell", så jeg åpnet døren med nervøsitet. Så løp jeg mot bilen, også dreit jeg meg ut og falt på isen. Plutselig kommer en musikk korps gående nærme meg og spiller, mens jeg ligger der buksa ned, rumpa full av dritt og brune "bremsestriper" på isen.


Det var jævlig flaut
Vis hele sitatet...
Haha, den historien der hørtes ut som den var tatt rett ut fra en eller annen lættis film. Så det for meg
Hastar: Musikkkorps som var ute å marsjerte om vinteren? Må være første gang i historien
noen stjal boxern min på en svømmehall mens jeg var i dusjen for et par år siden, verste jeg har opplevd.
Nå nettopp er det noen proffe banditter som har knappa ett par 10 år gamle innstørkna sko brukt til maling for 6 år siden, fra trappa vår :
En tulling stjelte engang 3 batterier fra meg, jeg hadde akkurat vært på clash ohlson å stjelt 20 stykker sjøl!

jeje..karma
Har blitt frastjålet smør!!
Space!!
Lol, det eneste noen noengang har stjålet fra meg er et balltre av aluminium, Det var et skikkelig fint et også

Ting jeg har stjålet (here we go) :

Brekkjærn
værktøy (masse masse masse)
traffikskilt
bensin kanner
multitool
sykler (ca. 7-12 )
Og masse annet piss...
Og noe annet dritdyrt og verdifult men det gidder jeg ikke si
Husker når vi var i spania,var det noen som stjal mine nyvaska truser, som hang til tørk :P Ikke akkurat det første jeg ville ha stjålet.
Skal vi see.
Hjemme har noen stælt noen strandskjell av meg

På skolen for mange år siden(snakker barneskolen her) Var det en fur som tok en miniatyrtreboks med et dyr inni (Jeg ser ham ofte da jeg er ute i byen i helgene.. xD )

Jeg har selv stjelt brunkremservietter, øyenskygge, fargeblyant, tannkrem, røyk(når jeg selv IKKE røyker!) sykklerog masse sånne småting man ikke trenger av venner i litt merkelig tilstand, eller når jeg var liten ;D
Også stjelt litt mer verdifulle saker som jeg trolig ikke burde nevne her ;D
Sist endret av S.S.L.; 11. desember 2006 kl. 19:06.
skolesekken min. Den sto på ungdomshuset i byen, og der har noen tatt sekken og gått av gårde med den. Han eller hun har så tømt den på parkeringsplassen rett ved siden av huset, og gått fra tingene mine, mens han eller hun hadde sekken min med seg. Lol. Skolebøker for rundt en tusenlapp oppi der. xD
Det tåpeligste noe har stjålet fra meg er den gode gamle Gritznern,
en damesykkel med ballongdekk bak, og noe juggel fra biltema av et dekk foran.
Sitat av ellricho
Husker når vi var i spania,var det noen som stjal mine nyvaska truser, som hang til tørk :P Ikke akkurat det første jeg ville ha stjålet.
Vis hele sitatet...
Ikke det første jeg ville knabbe til meg heller
Men derimot! Jeg var kickboxing og når jeg var ferdig hadde noen stjålet mine skitne sokker.

Lowlife.
Jeg har stjålet Tarkan - Simarik (tror jeg det var?) på singel. Må vel nesten være det dummeste. Det dummeste jeg har blitt frastjålet må være en sykkel som begge dekkene var punkterte på, alt av girsystem var vekke og den var rusten i alle retninger.

Edit: Okda, jeg har stjålet pokemonkort og søte glinsende klistremerker på ei boksjappe for mange år siden også. Det går vel også under det dummeste. :-P
det dummeste og teiteste noe noen gang har frastjålet meg må være når noen hadde gått oppi sekken min å stjålet skole-bøker som var utgått på dato. =P
Sitat av Zero
Her i nærheten er folk så plaget av innbrudd i hyttene sine. Tyvene rensker alt, til og med gardinene
Vis hele sitatet...
Det var sikket eksen til den vedkommende
Har aldri blitt frastjålet noe spesielt, men har våkna opp etter fest med en del rare ting..
Deriblandt 300 meter med TP-kabel, ett rimi-flagg, blomsterbeddlys, stearinlys, bensinlokk til bil, sikringer(av type plukket ut av sikringskap til folk), lyskaster med bevegelsesensor og jeg kan fortsette å nevne rare ting man ikke har spesielt bruk for eller har stor verdi:P
haha, det latterligste som jeg har mistet er 8 boks cola fra et brett... hallo? Hvorfor ikke ta hele brettet når du først var i gang?
Ting jeg har rekvirert ulovlig i fylla siden sist:

- En flaske vin
- En kjele
- En grønn plastkopp
- Øreproppene på en iPod

De to sistnevnte har jeg enda ikke skjønt hva jeg skal med. Kjelen skulle vi blande krutt i, men så viste det seg at vi ikke hadde noe av det vi trengte. Den grønne plastkoppen skulle jeg på død og liv ha, fordi den var så morsom.

Ting jeg har blitt robba for er blant annet en TP-kabel, et spill kalt "Gruble" og en blomstervase.
Jeg har blitt frastjelt System of a Down's album, "Steal This Album" tre ganger nå.
Folk skal alltid ta det bokstavelig, og har stjelt det albumet..
Nå har jeg klistra på en lapp på coveret, slik at det nå står "Don't Steal This Album", men da tenker vel folk bare "omvendt psykologi, vi tar det ^^)