Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 675
Jeg skal levere tilbake en PC til arbeidsgiver også er det en del info jeg ønsker å slette permanent som ikke skal kunne rekonstrueres. Jeg kan ikke formatere harddisken o.l.

Finnes det programmer som deleter filene slik at de blir skikkelig "deleted" ?? thanks
smukken: Det kommer litt ann på hvor mye penger du regner med arbeidsgiveren din ville orket å brukt på å fått rekonstruert ting.

Det greieste ville nok være å bruke noe sånt som tweak-xp. Det inneholder blant annet en funksjon som lar deg slette filer og overskrive dem så mange ganger du vil.. så vidt jeg kan huske så kan et proff rekonstrueringsteam rekonstruere mesteparten av ting som er skrevet over rundt omkring 20-30 ganger. Men hvis du skriver over tingene 100 ganger tror jeg nok det er ganske så borte vekke Men det kan ta sin tid å skrive over så mye
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Eraser funker utmerket, og er - i motsetning til mange andre slike programmer - helt gratis.
Dette tror jeg er ett av de aller beste programmene for ditt formål.


http://www.evidence-eliminator.com/product.d2w