Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3454
Hei.Fant ikke en plass hvor jeg kunne legge dette spørsmålet mitt henne,så jeg håper det går fint under denne kategorien.
Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en skjermbeskytter til min dvd spiller,blir vel egentlig til mitt plasma tv.
Kunne ha tenkt meg å finne en slik som man brenner på en cd plate av f.eks en peis hvor det brenner ved i eller ett akvarium med fisk.
Hadde vært så stilligt å få tak i
hah, denne høres gøy ut, den må jeg hange meg på.
Hmm, vel bare finne en film med peis opptak og sette spilleren i loop ellerno...
Trådstarter
ja,det hadde faktisk holdt det, men jeg vet det går ann å få tak i , vet bare ikke hvor
Jeg ville ha kjøpt en av de tog videoene som brukte å gå på natt før, der dem hadde montert ett kamera forrerst på ett tog, og så kjørte toget. Det var genialt. Jeg brukte å se på det når jeg ikke fikk sove. Du finner sikkert noen sånne "ingenting skjer" video'er dersom du googler litt.

Scha
jeg pleide åpne treningslæreboka om jeg trengte sove. funka hver gang.
anyways, går jo ann å bare finne slike filmer som scha prater om å brenne dem inn på dvd, skal jo være plenty med slike filmer. bla annet av biler som kjører på motorveier om natten som er speeda opp osv.
Sist endret av Tierra; 22. april 2005 kl. 13:27.
Det finnes en peis og akvarie DVD. Husker en kamerat av meg hadde den. Vet ikke hvor de selger den, men om du leter litt rundt skal den ikke være vanskelig å finne.
Den Peis og Akvarie-dvd'n kjøpte "Effect" ett sted i stavanger for en hundrings i sånne schwære ting med billigstøff i. (Godt nedsatte spill, filmer osv fra forrige århundre)
Morsomt, du kan velge å loope en peis eller et akvarie med ekte fisker / og falske fisker. Tror jeg?


Edit: Synd du sansynligvis ikke finner den på IMDB.
jeg gikk på musikkverket (den musikk butikken) og der hadde de masse forskjellige sånne dvd`er..
har en med en disco kule som snurrer rundt og rundt i flere timer her hjemme.
kosta en hundrings..
▼ ... over et år senere ... ▼
Drar opp igjen denne tråden.

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik DVD på nett?
Sitat av Geddi
Drar opp igjen denne tråden.

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik DVD på nett?
Vis hele sitatet...

ta en titt her h##p://www.plasmadesign.no/cart.php?target=category&category_id=248
vet det finnes dvder med akvarier og med flammer som i en peis.. har sett slike til sags på enkelte kiosker...
Bare ikke kjøp en som står altfor stille. Slik at du slepper at bildet brenner seg fast i plasma'en..
Peis-DVD til salgs på Claes Ohlson for ca 50 kr.
Sitat av Carl Ottho
Det finnes en peis og akvarie DVD. Husker en kamerat av meg hadde den. Vet ikke hvor de selger den, men om du leter litt rundt skal den ikke være vanskelig å finne.
Vis hele sitatet...
en kamerat av meg har også en sånn.
Noen som kan finne ut navnet på selve filmen? Heter den bare "peis" eller har den et skikkelig navn? Hvis noen har lyst å laste ned heller og brenne selv..
Claes Ohlson sin heter DVD-Fireplace, i allefall..
Ellers så har også Teknikk magasinet i stavanger og andre store byer-mange andre også!
Dette er nok ganske enkelt å finne foreksempel her, med de rette søkeordene...