Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1430
Leita litt på nettet etter en "anonymous proxy list" men fant svært lite som virka.
Lurte på om noen av dere AD brukere har en liste å låne bort?
eventuelt noen andre som har en liste? (.txt)

gjerne "klar til bruk" til AD


takk..

for de som ikke vet det er da AD = AccessDiver
Sist endret av d0nk3y; 2. mars 2005 kl. 20:28.
^^
d0nk3y's Avatar
Trådstarter
Ja skjønner det.. men tenkte det var noen her som kansje hadde en oppdatert liste til AD..

men takk uansett
jeg antar du ser etter proxyservere som skal skjule ip-en din, og da finner du neppe noen ved hjelp av google, og hvis du gjør det er det bare flaks, og den vil dø med en gang. de som har anonyme proxyservere holder dem for seg selv, og hvis offentligheten får tilgang på dem, vil de bruke så mye båndbredde at eieren av serveren vil gjøre noe med det. hvis du vil ha proxyservere må du kjenne noen som kan skaffe til deg, eller lære å skaffe dem selv. det gjøres enten ved å scanne for proxyservere, eller scanne for windowsbokser og sette opp proxyserver selv. når du scanner er det lurt å bruke en proxy
^^
d0nk3y's Avatar
Trådstarter
hmf... jaja. kan jo scanne etter noen proxy servere å jeg. Men om det er noen som har lyst å låne meg en anonym proxy server ville jeg være svært taknemlig.. send meg en mail på i tilfelle.

takk.
Denne har vore oppe ganske lenge:

61.178.58.109:8080

lang responstid, men serveren står i Kina.

Denne er heilt anonym.
Sitat av frittjaaff
jeg antar du ser etter proxyservere som skal skjule ip-en din, og da finner du neppe noen ved hjelp av google
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det du gjør.... Finner mange totalt anonyme proxyer ved hjelp av google...
http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list velg og vrak. det står om de er totalt anonyme osv!