Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1737
For en stund siden bestillte jeg en ferdigrulled spicejoint og den dykket opp i postkassen bare noen få dager etter at jeg fått mail fra de at de hadde sendt det ut. For to uker siden ca så bestillte jeg igjen, denne gangen noe mer.. tre joint o tre poser. Etter et par dager fikk jeg beskjed at de hadde sendt det. Og det er nå ca en og en halv uke siden... Hva har skjedd tro? Er det noen som har noen erfaringer om hvor lang tid det kan ta, eller har noen formening om hva som har skjedd. Jeg har ikke tatt kontakt med nettsiden siden jeg ikke tror det er der problemet ligger.. Kanskje det bare tar litt tid nå i juletider. Jeg bestillte for under 200 kr og har hørt at da stoppes det ikke i tollen. og selv om det skulle det- det er ju lovlige ting... Såå irreterandes... Jeg vil ha min spice ju.
Håper på svar
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Spice er ikke lovlig btw. Finner de ut at det er det du prøver å få inn i landet stopper de det og sender deg et brev hvor de krever at du fremlegger resept for varene.

Har forøvrig aldri hatt problemer med Everyonedoesit. Det jeg bestiller fra den siden dukker somregel opp i postkassa ganske nøyaktig en uke etter bestillingen.
Juletider vettu Ha litt tålmodighet
Gjest
Trådstarter
8 0
Takk for svar
Ok! Da vet jeg det. Håper det ikke fastner i tollen da. Får se om jeg får brev fra de eller om spicen min kommer etterhvert.
Ja, jeg får bare ha litt tålmodighet da....
blir det stoppet sender de det sikkert tilbake til everybodydoesit.com. Da får du tilbake pengene fra sien. Bare å bestille på nytt. skal ikke ta så lang tid selv om det er juletider
Fikk en pakke fra dem etter 10 dager, tar 4-5 utenom julen.
Litt off topic, men hvordan funker spicen? Funker den i det hele tatt ?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av x-ce-me
Litt off topic, men hvordan funker spicen? Funker den i det hele tatt ?
Vis hele sitatet...
Søk før du spørr...
Les HER