Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 397
Prøver og forandre ForegroundFlashCount i registeret, men den stiller seg tilbake til 0 uansett. Virker som om det er helt tilfeldig når det gjør det, noen ganger tar det lengre tid, andre ganger skjer det ikke lenge etter jeg har forandret den.

Default er altså 0, noe som gjør at ting på taskbaren flasher oransje helt til du de gir de evn. programmene oppmerksomhet.
Value: 1 skal forandre dette til at det bare flasher en gang, thats it.


Hva skal jeg gjøre for å forandre dette permanent? Kan det være noe program som blokkerer det?
Bruker foresten WIN7-64bit om det skulle spille noen rolle.

Edit: Om ingen vet hvordan jeg får lagret dette permanent, eller vet hvorfor det forandrer seg..

Ville det vært mulig å laget er fil på skrivebordet, en .bat eller lignende for å forandre dette hver gang jeg kjører fila?
Sist endret av Volch0k; 6. september 2009 kl. 20:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.