Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1612
Sikkerhetsklarert
Finnes dette noe sted.

Ser ut som at 3G er det som ødelegger for meg, men det er det kravet som teller mest. Har 3G abb med ubegrenset trafikk fra jobb, og kan aldri tenke meg å begynne med hotspot fra telefon osv.

Sony vaio pro 13 ser ut til å innfri kravene, men når kommer den hit til Norge?
Neste gen Dell XPS 13 serogså lovende ut, men finner ikke info om den har 3/4G. Det samme gjelder asus zenbook infinity.

Flere enn meg som venter på haswell ultrabooks?
"Modellen er på vei ut i butikkene i skrivende stund, og prisene starter på 12.000 kroner, får vi opplyst fra Sony."

http://www.dinside.no/918514/sony-se...ed-vaio-duo-13

Høres ikke ut som Vaio Pro 13 er langt unna i hvert fall. Kunne jo hørt med din elektronikkbutikk angående produktet.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Jeg anbefaler deg å vente litt til, det skal hvertfall jeg. Det er ikke mange produsenter som har gitt ut ultrabooks med haswell enda
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
HPs Haswell envyer er vel også rett rundt hjørnet.

http://venturebeat.com/2013/06/06/ha...p-dell-lenovo/
Sikkerhetsklarert
Trådstarter
envyene blir for store (15")

Da får jeg bare vente på vaio.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Du kan bestille Sony Vaio Pro 13" etc. fra sony.no. Du kan spesialtilpasse den dine behov.

Jeg skal selv ha 8gb ram, 128gb ssd, full hd skjerm etc. Koster meg 8.6k. (Vaio Pro 13")
Sist endret av uaexed; 1. juli 2013 kl. 02:06.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sikkerhetsklarert
Trådstarter
Vaio Pro har ikke wwan og utelukker seg selv. Vaio Duo har wwan, men med sonys noe ræva byggekvalitet så tar jeg ikke sjansen på en slik slide-patent på skjermen.
Har sett etter dette selv. Men jeg har enda ikke funnet noe som jeg vil bytte ut min MBP med. Nærmeste hittil har vært Lenovo X1 Carbon. Nå ser jeg at Lenovo snart skal lansere en ny modell med Haswell som ser meget lovende ut: t440s. Det eneste aberet jeg kan se er at den bare har en minneslott tilgjengelig og en fastloddet brikke.
Sikkerhetsklarert
Trådstarter
Sweet!

Har en t430 i dag, der LCD ikke virker. Bruker den med ekstern skjerm, men trenger noe bærbart.
Har snakket med en fra ASUS Norge. I følge han er det de fysisk større modellene deres som får Haswell først i hvert fall - greit å vite