Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 14528
Vell.. Siden du er temmelig uerfaren og du vil bli drita så holder det i lange baner med 4 rusbrus og 6 øl.
Drikk rusbrusene sammen med ølen slik at det ikke smaker så forferdelig vont
Men husk, føler du at du ikke orker mer så stopp!
en rusbrus vært 20sec.. du tar da 5-6 rusbrus i halvtimen.. det er jo som brus
Sitat av hedning*
Du får MYE bedre ånde enn øl! Og pisset ditt lukter ikke bajsmarinert monkelus med dangelbær..
Vis hele sitatet...
Får da ikke noen spesiell ekkel ånde av øl.. og hvem går rundt å lukter på piss da?
Vil ikke tro det lukter så veldig heller, for når man drikker, pisser man ofte og reint


Sitat av btz
en rusbrus vært 20sec.. du tar da 5-6 rusbrus i halvtimen.. det er jo som brus
Vis hele sitatet...
Bra matte her.... :P



MEEN, til trådstarter:
Hvor mye alkohol som trengs er helt individuellt, og varierer veldig fra person til person.
jeg har aldri blitt kvalm av å drikke mye rusbrus (har vel drukket meg full på rusbrus og cider noen ganger)
Øl er å foretrekke pga pris da
men som sagt, individuelt for alle, man må bare føle seg fram og lære det.
Sist endret av mr_burn; 16. september 2006 kl. 08:31.
Du er ikke ortli' full før du roper på elgen mens asfalten slår deg i trynet og biler kommer flyvende mot deg
Jeg drikker ca en sixpack (0,5l) på en time pluss litt shots i løpet av to-tre timer så blir jeg godbrisen. Drikker jeg flaskeøl (gudforby) så går det gjerne en 8-10 før jeg kjenner det snurrer og atter 6-8 før jeg virkelig smiler.

Er man ikke vant med å drikke sprit, bør man ta det rolig. Sprit gjør deg så møkkings drita at du ikke du går glipp av alt. Drikk øl/vin/drinker (cocktails) i et rolig tempo for den beste rusen - evt dra ned et par stk kjapt for å få igang systemet.

God fyll er en vitenskap.
Huska første gong eg drakk, då drakk eg 10 rusbrus... blei skit full ;D
Syns da va drit løye, huska eg satt i sofaen og drakk... so når eg sku reisa meg og gå so vingla eg som ein cp ^^
Sist helg drakk eg, 7dl 40% og ca 3dl 32% Bacardi cocos skit,
Da endte me at me festa ein kano te mopeden og drog an me oss heim ;D
Btw: eg va og 1.74 og 64-65 kg første gong eg drakk!
første gangen jeg drakk, drakk jeg vodka.
Du er ikke full før asfalten hopper opp og slår deg i trynet.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Bare hold deg langt unna styrting av Cognac så går det sikkert greit. Lær av feilene til oss andre
Ikke begynn rett på spriten, for å si det sånn. Når du ikke er vant til å drikke og ikke vet hvor mye du tåler er øl eller rusbrus bedre. Hvor mye man tåler varierer jo på dagsformen - og fra person til person. Kjenner ei som kan drikke ei halv flaske vin og bli pære dritings, mens ei kan bøtte nedpå masse vodka før hun blir i formen. Å bli helt hinsides mongodritings er sjelden verken sjarmerende eller spesielt morsomt. Det er litt nedtur å våkne dagen derpå og ikke huske hva man har gjort kvelden før.

Selv sverger jeg til det jeg kaller pysesprit. Passoa og lignende fruktgreier, ca 20%, som jeg blander med litt appelsinjuice. Kjempesøtt og jævlig jentete. Ellers er øl tingen. Har blitt såpass voksen nå at jeg bare drikker ting jeg synes er godt. Men drikker fremdeles stort sett for å bli full.
En plass mellom 6 og 10 rusbrus eller øl (eventuellt en kombinasjon).
Kjører du smirnoff ice kan du prøve å blande ice og øl i en 50/50 affære (kalles sludge eller slunge på englandsk), dette er dog en smaks sak om du liker det.
Blandingen av øl og ice kommer fra gammle dager i england når guttehvalpen ble med far på pubben og fikk øl og sitron brus 50/50, noe som passer sarte ganer og spede kropper bedre. Med smirnoff ice oppstod da en jente drikk som holdt samme alkohol % som øl.

Vil annbefale deg til å holde deg unna spriten til du begynner å få kontroll på rusbrusen, som flere nevner så vil du rekke å drikke en del mer enn du tåler før du kjenner at du begynner å bli for full. Dette resulterer i at kropen vrenger magesekken for å hindre deg i å bli fullere, noe som øvrigt ofte er for sent
Et lurt tips til når du først begynner på spriten, ta aldri med for mye, lur som du er når du drikker så drikker du nok opp alt.

Anngående dette å komme hjem, drikker du deg full må du nok belage deg på å komme ganske sent hjem for at foreldrene dine ikke skal fatte misstanke. Nå er stoffskiftet forskjellig fra person til person, men jeg vil nok ikke selv kamuflere at jeg har drukket før etter 2-4 timer etter at jeg sluttet når jeg kunn har drukket meg i fin form. Blir du dritings så kan du bare glemme å komme deg hjem umerket før du har sovet en god natts søvn.

Litt avhengig av hvordan foreldrene dine er ville jeg spurt hva de synes om at du drikker (hvor gammel du er nå er relevant) og si i fra at du drikker hvis det skulle være greit for dem.
Er du mellom 16-18 bør foreldrene dine godta at du drikker men det finnes også de som ikke ville godtatt det selv om du var blitt 18.
Det kan også være greit å finne ut om gjerne en av dem syns det er greit å snakke med denne.

Ingenting er bedre å kunne ringe muttern kl 2-3 på natten og bli hentet fordi du er dårlig :P Bedre enn å sove i en busk i alle fall.
Men ikke alle foreldre er like liberale som mine en gang var..
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Tequila er etter min mening det beste man kan drikke. Det smaker ganske godt, så det er lett å drikke, og 15 shots gir akuratt passe form. I mine fjortisdager pleide jeg å drikke en halvliter absolute på styrten, men det er ikke noe å sikte etter.
Jeg ville satset på og drikke rund 7-8 pils på en kveld om det er første gang.. er ikke vits og drikke seg snytings for så og bli litt skremt eller busta :P så er det bare og øke (eller minske) til neste gang :P have fun
rusbrus er sånt man drikker når man er full for å bli mindre full
Hei... Jeg er selv en gutt på 15 år.. veier omtrendt 55 kilo.. For meg selv funker 8-10 øl om jeg ikke har spist for mye denne dagen. Men det med sprite er et helvette.. Jeg drakk en halvliter rent 40%(tror jeg, kjøpte hjemmebrent:P) og jeg fant meg selv med hode i do et par timer senere.. Så mitt tips til deg er hvis du er nybegynner kan du drikke et par rusbrus, deretter dra opp et par cider og så eventuelt 3-5 øl(for etter all den andre alkoholen smaker ikke øl vondt i det heletatt)
Peace out..
Det morsomste i verden er å få med noen venner, drikke 3-4 øl og noen shots som smaker bra og dra et sted å bade. ganial følelse å bade i fylla, føles ut som man svever :P

kan kanskje vere litt farlig hvis du har drikki litt fr mye.
Sitat av Sot-Jo
Gud så bullshit! Om du hadde veid 90 kilo hadde promillen din vært rundt 4,5. Du vill vært død.
Trådstarter: Kjøp en sixpack med øl/rusbrus, ta det du liker best (ca samme alkoholinnhold) er du uerfaren holder det som regel i massevis.
Vis hele sitatet...
Hvordan blir det promille på 4.5 ? Tror jeg har vært død et par ganger gitt
opprinnelig skrevet av Vexillum: Hvordan blir det promille på 4.5 ? Tror jeg har vært død et par ganger gitt
Vis hele sitatet...
Ehh, hvor mange ganger sjekker du promillen din?
Du kan vel egentlig dø av 4.5 promille
Sitat av Vexillum
Hvordan blir det promille på 4.5 ? Tror jeg har vært død et par ganger gitt
Vis hele sitatet...
Ren og skjær magi! Jeg har tidligere innrømmet at jeg dreit meg ut, var trøtt og sliten den dagen så jeg skylder på det og jødene.
Uansett syns jeg to flasker med 22% holdig drikke og en sixpack er langt over "godform"
Jeg er en stor og høy gutt på 17, ligger rett under 2m, og tipper rett over 100'ern på vekta, selv om den er på vei nedover:P

Personlig tåler jeg nok alkohol, en halv liter absolut i kjøkkenglass, blandet 25(grenadine) og 75 alkohol, holder smaken i sjakk og du kan drikke om om d er roma-saft :P ikke det beste, men duger om du drikker det på 10-20 min :P

Så går det jo fort nok ut igjen og da, så en jevn supply av øl og smirnoff holder utover kvelden
Vel, siden du nevnte grenadine kan jeg ikke dy meg med å slenge opp en drink som er veldig god, ikke for mye alkohol, noe som gjør at du ikke drikker for fort, med alt som følger med det.

2 deler vodka
2 deler ananasjuice
3 deler appelsinjuice
en dasj grenadine.

mikses i shaker over knust is er optimalt, bland og rør funker også...

edit:

Grans cider er også genialt hvis du ikke helt liker smaken av øl... (fåes på din lokale rema-butikk)