Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1886
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Noen av dere har kanskje fått det med dere at jeg er danser, og at meg og crewet mitt var med til finalen i fjordårets Norske Talenter.Vi har da jobbet rævva av oss i mange mange år for å bli blant de beste i landet i det vi gjør,
og nå har det seg slik at vi har et samarbeid med den norske opera og ballet, og denne uken skjer det.
Vi har seks forestillinger fra torsdag til søndag =)

Er mye forskjellige folk her på nFF, så tenkte kanskje noen her har lyst å komme å se?

http://www.operaen.no/Default.aspx?I...ductID=PROD945
Sist endret av Up; 20. juni 2012 kl. 01:13.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Rabattkode for forumbrukere eller?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Hadde vært fantastisk, men dessverre Det er dog halv pris for studenter.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Da har vi hatt 2 forestillinger med meget fornøyde publikummere og stående applaus,
og gjør oss klare for dobbeltforestillinger to dager på rad

Noen freaks som tilfeldigvis har tenkt seg dit? =)

En smålig firkantet anmeldelse av Mona Levin: http://www.aftenposten.no/kultur/Sja...l#.T-Tme7XUPhc
Skulle gjerne dratt om jeg hadde vært i Oslo Fortsett med den gode jobben!
Vet ikke om det bare er meg, men jeg synes det kom fram i anmeldelsen at hun var "fan" av ballett. Synes det var en rød tråd gjennom hele anmeldelsen som ga meg følelsen av at hun liker ballett. Sånn at anmeldelsen virka veldig subjektivt og positivt retta mot ballett.

Selv om det ikke var noe vonde ord mot dere gutta!


Synes forøvrig dere er helt sinnsykt flinke, og kunne mer en gjerne tenkt meg å være der. Men blir vanskelig da jeg bor noen "få" mil unna! :/
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Vet ikke om det bare er meg, men jeg synes det kom fram i anmeldelsen at hun var "fan" av ballett. Synes det var en rød tråd gjennom hele anmeldelsen som ga meg følelsen av at hun liker ballett. Sånn at anmeldelsen virka veldig subjektivt og positivt retta mot ballett.

Selv om det ikke var noe vonde ord mot dere gutta!


Synes forøvrig dere er helt sinnsykt flinke, og kunne mer en gjerne tenkt meg å være der. Men blir vanskelig da jeg bor noen "få" mil unna! :/
Vis hele sitatet...
Jeg her helt enig med deg der, og hun er jo tross alt vokst opp i tiden da breaking ikke fantes, og har nok likt ballet hele livet. Hun er 72 år.
Men sånn generelt likte hun jo forestillingen, så det er jo bra =)

Denne forestillingen treffer et veldig bredt spekter av publikummere mtp. hvor mye forskjellig det inneholder
Håper noen freaks tar seg turen!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Da har vi hatt alle forestillingene, og vi fylte huset hver eneste gang, og det ble stående applaus og mye gode tilbakemeldinger

For de som hadde lyst å se men som ikke fikk gjort det, så blir det meget mulig sjanse for det igjen!

Forestillingen på søndag klokken 1 ble halvtime forsinket og det var kø gjennom hele foajeen og ut døra i tillegg. En teknikker som har jobbet på huset i mange år så at det var mer kaos enn da selveste Pavarotti skulle synge i Norge for første gang i 1988.
Gratulerer!

Kanskje på tide å endre statusen til "Very Important Breaker" ?
Gratulerer Up! Alltid artig når noe man legger mye energi og sjel i blir en suksess
http://www.aftenposten.no/kultur/Bal...n-6906989.html
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Takk Takk =) Ser ut til at det blir satt opp igjen i August for de som har lyst å komme og se!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ser at forestillingen settes opp igjen neste år og har tenkt å dra. Noen som har tips til hvor det er best å sitte for å få god vinkel til å se danserne og musikerene, og samtidig ikke bli overdøvet? Er det for eksempel bra å sitte på parkett midtfelt selv om man havner bak en høy person med ørneredehår?