Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 944
Hei.

Da Metallica billettene er utsolgt over alt, lurer jeg på om noen her har en eller to og selge?
Jeg ville blitt evig takknemlig, om det var noen som hadde noen.

-Xnon
Jeg vil også kjøpe et par faktisk
De slipper vel ut flere biletter på neste runde vil jeg tro?
Maiden hadde hvertfall tre runder der de solgte biletter før konserten,
håper det er flere runder nå også.

Må nesten selv få tak i bilett
Selges mange billetter på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/all/result
Men må nok regne med at prisen er høyere. Fra 1000-2000kr..
XnoN's Avatar
Trådstarter
Error: Når vil neste runde være da? Om det i hele tatt kommer til å bli en runde til.
Husker at folk hadde kjøpt masse billetter til maiden konserten i høst for å selge de videre. Når jeg gikk opp til vallhall, så var det ca 200 personer som fremdeles prøvde å selge sine billetter til minstepris.
Nå er ikke jeg sikker på hvor store Metallica er i Norge i forhold til Maiden, men valle hovin tar drøyt mye mer enn Vallhall hvertfall, så billetter burdte kanskje ikke være så vrient å få tak i?
Blir riktig nok kun ett stopp i Norge og ett i Sverige.
Dette er vel også kun 2 dager etter roskilde? Sikkert en del folk som fremdeles sliter med fyllesjuke

Edit: Jessda.. så mye for så å glemme å si at jeg er bøtte klar for en billett. Skal dit uansett pris

Edit igjen: Leste litt rundt og det sies at det ble solgt 35 000 billetter idag? Valle hovin tar ikke så veldig mye mer enn det vel?
Sist endret av TechLash; 26. februar 2007 kl. 16:06.
Jeg kjøpte min maiden bilett i mars, og da var det vel tredje runde av biletter som gikk ut
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Var det jeg viste jeg skulle kjøpt, tenkte bare på om jeg ikke kom meg dit.. Hadde jo kunne solgt de til samme prisen uten problem ser det ut som.
XnoN's Avatar
Trådstarter
Jess! Fikk meg et par i går kveld, brått så hadde de åpnet salget igjen på billettserive, og en halvtime senere var det stengt igjen! Geez så glad jeg ble!