Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 778
jeg og noen kamerater har planer om ha et lite koselan uten internett hvor vi spiller gode gamle klassikere. jeg og en kamerat spilte quake 2 i cooperative mode og kom gjennom spillet på 1 time eller 2 og lurer derfor på om noen har andre spill vi kan spille i cooperative mode. for de som ikke forstår vil det si spill der 2 eller flere spiller sammen og utfører oppdrag og lignende.

som sakt er quake 2 et alternative. jeg tror jeg kan huske delta force hadde et spill i den duren men kommer ikke på navnet.

vi er takknemlige for alle forslag =)
Rainbow 6 lockdown og Swat 4 har co-op
Jeg Halo har cooperative mode, det er det på Xbox så ser ingen grunn til at det ikke skal være det på PC versjonen.
Vietcong, anbefales på det sterkeste. Men enda artigere om dere er flere enn to, og har fullt mannskap med medic og alt (coop gjelder bare enkeltbaner).

Serious Sam 1 & 2 er også sinnsykt artig, funker med 2, men er alltid artigere med fler (coop gjelder hele spillet + enkeltbaner)

Baldurs Gate 1 & 2. Ikke testet, men dere skal greie spillet sammen. Sannsynligvis meget tidkrevende.
Må si meg enig med serious sam 1&2, de spilla tar kaka.
Ellers hvis begge har HL1 kan dere jo laste ned modden SvenCoop, som tillater dere å spille sammen gjennom HL1 spillet
One of the good guys
2rs1's Avatar
støtter svencoop med med hode og hender, var evig slager på lan.
original reprint
xaff's Avatar
Av noe nyere dato kan jeg anbefale Company of Heroes. Fantastisk morsomt, bor på internat hvor spilling over nett er tilnærmet umulig, og CoH funker utmerket til å slå ihjel time på time. Nedturen er at etter en stund lærer du deg hvordan du skal ta den noe svake AI'en.

Ellers kan jeg også anbefale Serious Sam spillene, og gode gamle Operation Flashpoint. Og selvsagt Total Annihilation.
Trådstarter
5 0
takker så mye.. kommer til å prøve å skaffe de fleste spill som er nevnt i tråden og teste. og ja vi kommer til å være litt mer enn 2 og som dere sier så er mange av spillene mye bedre om man er mange som spiller i lag =)
Nevner noen flere jeg har kommet på:

Joint Operations, artig krigsspill i Delta Force-sjangeren. Men er en del bugs i spillet, så pass på å få patchet det (spiller kun enkeltbaner, men er store oppdrag iblant).

Heroes of Might and Magic 3, 4 & 5. Round-based strategispill med drager og fantsivesener (spiller vel enkeltbaner, men dette kan være nokså tidkrevende).

Civilization 4. Ganske likt Heroes of Might and Magic-konseptet, bare uten fantasifigurer. Og så er det en tidslinje (du går fra middelalderen til nåtida).

Diablo 1 & 2, et banebrytende rollespill. Dere skal greie spillet sammen.
Anbefaler Sven Coop (kan vel laste ned en offline-versjon av Steam så vidt jeg vet). Kan spille vanlig HL1 eller spille de innebygde 'missions' som er rågøy :P

Av gamle klassikere er Bomberman utrolig gøy også, eller mye forskjellig på Snes-emulator. Dette er spill som de noe eldre maskinene tåler også :P
jump'n bump hehe.. gammelt iaf.
crime fighter er jo også en klassiker
warcraft 2
LANAble-PS2-games
---
ATV Offroad Fury
ColinMcRae 2005
WRC 4

Coop samme maskin uten LAN
---
Lego StarWars 1 og 2
Narnia

SNES samme maskin uten LAN, mulig at emulatorene har LAN-opsjon
---
Donkey Kong har coop, vs og 2 separate