Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3737
Hei, jeg lurte på om det fantes et spill hvor du lærer deg å kjøre bil og motorsykkel.. Altså en simulator. Helst med norske kjøre regler..

Jeg har lastet ned et spill som heter 3D driving school (http://3d-driving.com)

Men jeg synes at grafikken blir for simpel, det ser ikke så veldig realistisk..

Takker for alle svar
koster det penger det 3d driving school=?=
Trådstarter
Ja, det stemmer men jeg lastet ned en torrent..
ORDDELING!!!!!

(Beklager det bare rant over for meg nå...)
Sist endret av Ast3rix; 26. juli 2006 kl. 19:01. Grunn: Får vel skrive nesten grammatisk riktig selv også.
Å... begynte å lure her. Et spill hvor du kjører en skole liksom, hehe.
kan du legge ut torrenten
Sitat av Ast3rix
ORDDELING!!!!!

(Beklager det bare rant over for meg nå...)
Vis hele sitatet...
Tegnsetting, for faen!

Finne torrent kan dere selv gjøre; TorrentSpy IsoHunt PirateBay
Trådstarter
Sitat av Åeåsimax
Å... begynte å lure her. Et spill hvor du kjører en skole liksom, hehe.
Vis hele sitatet...
Hva er vitsen med å poste et sånt innlegg? Når Ast3rix sier at ordelingen min ikke funker som den skal, så trenger du ikke å poste et sånt innlegg.. Du kan jo holde det inni deg! Hvis du skjønner hva jeg mener?
Sist endret av SpideQ; 26. juli 2006 kl. 20:11.
SpideQ: For meg bekjent, er "spillet" du lastet ned det best som er. Ikke stort å skryte over. Har selv trålet nettet etter simulatorer til trafikkjøring for en stund tilbake, og det er nok ikke stort bedre å hente. Men gi spillet en sjanse, så ser du at det ikke er så dumt alikevel.
Ingen dyktige mennesker som kan modde norske trafikkskilt inn i San Andreas eller Vice City?
Burde bli en bra kjøresimm.
Kunne jo gjort det da men jeg pleier å få litt fargeproblemer på de skinnsa jeg modder inn
Trådstarter
Går det ann og få tak i Norske kjøreregler eller er det bare Tyske,Franske og Engelske?
Sitat av Max_Uflax
Ingen dyktige mennesker som kan modde norske trafikkskilt inn i San Andreas eller Vice City?
Burde bli en bra kjøresimm.
Vis hele sitatet...
det hadde vært awesome

hva om du prøver Mathias?
Dette var ikke så lett, må nok ta det en gang jeg har godt med tid..
Har prøvd det spillet. Syntes ikke at det var noe bra. Mislikte det faktisk. Det er ikke i nærheten likt som å kjøre bil. Hvis man tenker på å spille det som spill er det greit nok. Men for å lære seg teori er det enklere å bare få opp teoriboka sm man har fått fra kjøreskolen...
Husk at warez er ulovlig på forumet.
Shibbster - som vanlig blir ikke et forenklede dataspill bedre enn the real thing. Med ref til 3d Villa XXX

SpideQ - Franske regler/skilter er de som ligner de Norske mest. Det er nok det beste utgangspunktet.
hei fins det noen andre kjøre spill??

og har noen en save game jeg kan få??
Sitat av Chubby
Shibbster - som vanlig blir ikke et forenklede dataspill bedre enn the real thing. Med ref til 3d Villa XXX
Vis hele sitatet...
Det er sannt. Men i tillegg synes jeg, fra mitt synspunkt, at det kjørespilelt var lite underholdene...
LFS? Live for Speed.
http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82065

Er vel ikke akkurat skole, men er realistisk kjøring!