Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5055
noen som har prøvd dette? står at haldol kan forsterke effekten av alkohol.
Felleskatalogen sier: Haldol har en sterk dempende effekt.

Det kan være ekstremt farlig å kombinere flere dempende stoffer. Kombinasjonen dempende piller og alkohol er velkjent for å kunne virke synergisk og fremkalle overdosesymptomer.

Jeg har ingen personlig erfaring med dette legemiddelet, og har aldri hørt om noen som har kombinert det med alkohol. Jeg fraråder deg på det sterkeste å eksperimentere med dempende midler, spesielt i kombinasjon med alkohol.
Trådstarter
ok takker for svar .akal styra langt unna den kombinasjonen
Psykodop, sterkt sådant. Haldol er antipsykotisk medisin som psykiatriske pasienter får, og sånne burde vel ikke drikke i det hele tatt?
zombiedop, noen som helst frisk person burde holde seg unna.
Høres ubehagelig ut, ikke noe jeg ville gjort. Har brukt Haldol og syntes den var ekkel, og så å forsterke den med alkohol? Vil du bli ape så bare gjør det, men er det en behagelig rus du er ute etter så bør du kanskje se deg om etter noe annet. Bare min mening.
Haldol kan fort gi deg kjipe muskelkramper og rykninger, veldig ubehagelig. Definitivt noe å holde seg langt unna med mindre man har fått det foreskrevet av en vettug psykiater. Dette er bortenfor apedop i min bok.

Sitat av Felleskatalogen
Bivirkninger: Doseavhengige. Ekstrapyramidale bivirkninger er hyppigst forekommende, vanlige hos ca. 40-76% av pasientene. Hyppige (>1/100): Ekstrapyramidale symptomer som tremor, rigiditet, hypersalivasjon, bradykinesi, akatisi, akutt dystoni.

Overdosering/Forgiftning: Overdosering manifesteres ved en forsterket farmakologisk effekt, med alvorlige ekstrapyramidale symptomer, hypotensjon og sedasjon som de mest fremtredende symptomer. En ekstrapyramidal reaksjon manifesteres med muskelrigiditet og generalisert eller lokal tremor. Hypertensjon heller enn hypotensjon er også mulig.
Vis hele sitatet...
Sist endret av xtapolapocetl; 30. juli 2007 kl. 19:42.
Aldri prøv å rus dere på haldol. spiste 10-15 stk å dro på fest. Jeg har aldri opplevd noe så jævli i kroppen min. Det var så ubehagelig at jeg ville ta selvmord å vurderte på å slå meg selv i svime. Klarte ikke sitte stille heller. Jeg ville bare dø!!!
Ja, det er noe dritt! Jeg fikk noen kjempedoser av den dritten av en lege bare fordi jeg sa jeg snakka med noen stemmer i hodet og så halliser og sånn, og jeg ble HELT slått ut og tung i kroppen og uggen og jævlig! Ikke rus, bare lobotomering! Ligg laaangt unna den dritten !