Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2741
Øyvind er lei byens mas og tjas og ønsker så inderlig å dra på ferie. Dette viser seg lettere sagt enn gjort og guttene må bli den beste versjonen av seg selv for å oppnå sine mål.

Les, "Alle kan ikke selvrealiseres".

http://pjosunger.org/img/cover-selvrealiseringerikkeforalle.jpg
(Forhåpentligvis) konstruktiv kritikk: Få noen til å se over teksten før du publiserer. Det er flust av skrivefeil, og for meg stjeler det fokuset ganske mye fra alt annet.
Jeg liker det, som vanlig! Jeg er også nesten målløs over den absurde mengden arbeid du legger i seriene dine.
Once again: NICE!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Fantastisk bra!
(Men ja, fiks skrivefeil.)
Trådstarter
I 6 klasse satt jeg i spesial undervisning og stava "sol" i dos-program...så ja, er nok en del skrive feil.

Noen på freakforum har tidligere sagt at de kan rettskrive for meg...skal sjekke hvem det var å høre om de kan korruktur lese episoden. Noen her som har lyst(?), så retter jeg gjerne opp

Og takk for feedback!
Sist endret av Pjosunger; 11. juni 2015 kl. 18:32.
Jeg synes nesten ikke at du skal bry deg om skrivefeilene. Det har en viss sjarm og gjør at teksten føles mer ekte. Jeg tror mange vil kunne tolke feilene som et kunstnerisk element så jeg synes du bare skal skrive slik du gjør.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg synes nesten ikke at du skal bry deg om skrivefeilene. Det har en viss sjarm og gjør at teksten føles mer ekte. Jeg tror mange vil kunne tolke feilene som et kunstnerisk element så jeg synes du bare skal skrive slik du gjør.
Vis hele sitatet...
Faktisk helt enig. "kapitall" - dritbra!
Haha! Hadde aldri trodd jeg skulle like noe sånt, fett.
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg synes nesten ikke at du skal bry deg om skrivefeilene. Det har en viss sjarm og gjør at teksten føles mer ekte. Jeg tror mange vil kunne tolke feilene som et kunstnerisk element så jeg synes du bare skal skrive slik du gjør.
Vis hele sitatet...
Ja, men da gjør jeg det mrDonTomasso
Mange "feil" er gjort med vilje for å spice opp språket. Trodde egentlig det be referert til mer generelle skrivefeil utenom disse.

Uansett, morro å høre at dere like det.
Haha, lo godt jeg og, spessielt av han typen med tidsmaskin :P

Enig med han Don jeg og, skriveleifene krydrer teksten og gjør karakterene mer levende.
Det her var dritbra Synes skrivefeilene bidrar positivt, de hører hjemme der
hahahahaha. Fantastisk bra!!! Ikke bry deg om de som hyler om rettskriving, dette funker knall som det er. Jeg la seriøst ikke merke til skrivefeil før jeg leste kommentarene her etter å ha lest hele storyen

Vil gjerne se mer av dette.
Trådstarter
Hei Mr. Neurotor
Takk for input. Om du ikke allerede har sett, så du vil finne flere episoder om du går direkte til http://pjosunger.org
så jæævli bra dette! Stå på, mere vil vi ha.
som nevnt, ikke hør på grammatiksnuten, kunne ikke passet bedre slik det er