Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1202
Storetrær
Lycke's Avatar
hadde en kveld med en kompis vi tok et par linjer også ble jeg skikkelig døsig. Han ble ikke det han ble gira og pratsom. Endte opp med å ta en del utover kvelden 0,8g ca. men kom meg aldri over kneika ble tidvis mer pratsom men meste parten av tiden lå jeg i sofaen med pledd rundt meg . Er dette vanlig? Har aldri opplevd denne effekten på cola. Har blitt trøtt en gang jeg droppet alt for mye amf, men det er vel en kjent reaksjon på for stor dose
Nei, ikke vanlig. Høres ikke ut som kokain.

Tok du noe annet en kokain den kvelden? Øl? Sprit?
Sist endret av IneartheDx; 1 uke siden kl. 19:36.
Jeg har faktisk opplevd det samme som deg men ikke hørt om noen andre før nå.

Er en del år siden nå. På fest i 2010 satt jeg å duppet av mens de andre ble som man bruker å bli av kokain.
Justeringer gjorde meg bare trøttere så jeg ga opp hele greia.
Vi hadde alle sammen kjøpt av samme kilde så det var rett og slett jeg som reagerte annerledes.
Storetrær
Lycke's Avatar
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Nei, ikke vanlig. Høres ikke ut som kokain.

Tok du noe annet en kokain den kvelden? Øl? Sprit?
Vis hele sitatet...
Nei ikke egentlig drakk vel 4 pils utover spredd utover mange timer.

Ganske sikker på at det var cola, var rocks og luktet cola av det. Kompisen min tok som sagt fra samme pose og ble tydelig cola ruset.

Er utredet 2 ganger for adhd uten å ha fått diagnosen så tror ikke det kan være det heller.

Sikker du bare ikke har opparbeidet deg en toleranse? Har vansker å tro at diagnoser kan påvirke effekten noe så drastisk. Gi en person med ADHD ren kokain på 94% så skal du se han/hun ganske gira og.
Er det ikke sånn at man blir trøtt/cola-stein, hvis det blir for mye?

Mvh
Skjer med meg både ved overjustering, og 95% av gangene jeg tar det uten alkohol i kroppen. Blir mega stein.

Mulig jeg har en diagnose jeg ikke vet om?
Sist endret av Maiskolben; 1 uke siden kl. 13:29.
jeg blir absolutt ikke trøtt, men kan stivne til og bli cola stein/stiv som noen kaller det ved en litt for dunder lisse.
Storetrær
Lycke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
Skjer med meg både ved overjustering, og 95% av gangene jeg tar det uten alkohol i kroppen. Blir mega stein.

Mulig jeg har en diagnose jeg ikke vet om?
Vis hele sitatet...
Kanskje det var derfor, pleier alltid å ta det når jeg er dritings, det her var mer eller mindre en av få ganger jeg har gjort det (nesten) edru
Sitat av Lycke Vis innlegg
Kanskje det var derfor, pleier alltid å ta det når jeg er dritings, det her var mer eller mindre en av få ganger jeg har gjort det (nesten) edru
Vis hele sitatet...
Høres litt sånn ut, kjenner meg veldig igjen. Kan ligesågodt være noe helt annet også.

Test en kveld du ikke skal noe og rapporter tilbake
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Sikker du bare ikke har opparbeidet deg en toleranse? Har vansker å tro at diagnoser kan påvirke effekten noe så drastisk. Gi en person med ADHD ren kokain på 94% så skal du se han/hun ganske gira og.
Vis hele sitatet...
Kan bare prate for meg selv her (har adhd), og jeg kan glatt ta meg en stor linje både Coke eller amf og sovne som ett barn etterpå. Det er jo en grunn til at man får sentralstimulerende ved adhd. Antar mekanismen rett og slett er at man er i underskudd mtp sympatikus aktivitet, og når man får kjørt opp den, så får man endelig roen. Er selv i en kontinuerlig tilstand av passivitet og uro i uskjønn forening uten medisiner