Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 851
Jeg skal ha en news-section på sida og vil ha en scrolle-ting på sida. Noen som veit hvordan?
Trådstarter
5 0
Er det ingen som veit? *Snufs* Kanskje jeg skal forklare litt bedre da. :P

www.osternajs.moo.no der er det en scroll med news. Jeg vil ha en sånn. Men uten å lage et nytt dokument med news å legge det dokumentet inn på sida. Korleis?
iFrame? nå blir jeg drept...
Hva faen er en "scrolle-ting"?
Trådstarter
5 0
iFrame må man jo sette newsa inn i et dokument og sette inn på sida.
http://www.google.com/
Det heter scrollbar.
Trådstarter
5 0
Ingen som veit akkurat hvordan man gjør det da? Som har et script klart liksom.
Bruk enten iFrame eller en div.
Jeg kan lage et slikt "script" til deg på to minutter når jeg kommer hjem fra jobb. Du skal få det for 500 spenn. Eller du kan google...
1. gå til www.osternajs.moo.no
2. view source
3. google etter hvordan man bruker iframe
4. Lær deg å skrive.. Det er sinsykt vanskelig å skjønne hva du mener..

f.eks. "iFrame må man jo sette newsa inn i et dokument og sette inn på sida".

Betyr det at du ikke har lyst til å bruke iframe? hvorfor viser du oss en side som bruker det og sier "sånn vill jeg ha det", da?

Scha
Ta å bruk iFrame, så laster du ned ett newsscript i php og stapper koden opp i dokumentet som er i iFrame'n.

Så kan du bare legge inn nyheter fra kontrollpanelet som følger med 99,999% av scriptene
Trådstarter
5 0
Jeg fiksa det nå! Takk for hjelpa og sorry for skrivinga. Det var litt vansklig å forklare :P