Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 794
Er det noen program som legger Mp3 slik

C:\Mp3\Bokstav\Gruppe\(Album)\ ?

Orker ikke rydde alt selv.
skal ikke se bort i fra at det finnes...

skal heller ikke se bort i fra at dette er tatt opp før, og at du ved hjelp av søkefunskjonene hadde funnet opptil flere slike programmer fortere enn du gjør det på denne måten.
Alle sier iTunes, men det klikker når jeg prøver å legge til så mange filer.
Kanskje ikke det beste svaret, men hva med å legge til et vist antall filer om gangen istedenfor alle på en gang. iTunes ligger de vell og merke i mapper etter hva som står ID3-tagene så det fungere jo bare om disse er riktige/eksisterende.
Har hørt en del bra om iTunes, men DonTomaso sleit litt med en funksjon han prøvde. Les mer her: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=itunes
Har du så mange? slett de som er halvtomme og stable resten manuelt. Jeg bruker en egen harddisk til dette som

\Celine Dion\A New Day Has Come
\Per Gessle\The World According to Per Gessle
\Ulf Lundell\Ok Baby Ok

Det går jo raskt å laste ned noe nytt likevel.
Har 16000 som er tatt på LAN nesten hele gjengen. Har bare lasta ned ca 100 selv av dem. De ligger spredt rundt i et misklykka forsøk på systen... det vil si det er mange system i ett.
http://www.softdepia.com/tag_rename_download_1291.html

Funker fett.
Ordna mine 10000 mp3-er på noen få minutter.
Trodde ikke Tag&Rename sorterte dem for deg?
Det gjorde ihvertfall ikke den versjonen jeg prøvde for et halvt år siden eller noe...men så sucket også alt annet med den, da

Når det gjelder renaming/tag-fiksing av filene, så kan jeg på det sterkeste anbefale MusicMatch Jukebox eller hva det heter. Genialt. Når det gjelder fysisk flytting av filene på disken, så melder jeg pass, og i tillegg min interesse om du skulle finne et program som gjør dette automatisk...
Ok, kanskje den bare renamer, men jeg tror den kan settes til å flytte etter album og slikt også. Hvis ikke kan du jo bare rename og bruke cmd Move *Metallica*Load*.mp3 c:\mp3\Metallica\Load Men det tar jo litt tid :P