Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 392
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Jeg har planer om å kjøpe 5d mkII i løpet av de neste månedene, og lurer på om noen av dere har erfaring med prisendringer som resultat av at konkurrerende modeller kommer på markedet. En ville jo tro at prisen ville synke når 5d mark III blir sluppet ut (Noen måneder til, regner jeg med), sammen med Canon's nye "Cinema" serie.

Men da mk II allerede har sunket såpass mye i pris at den nesten nærmer seg 7D blir det kanskje litt problematisk for butikker å senke den enda mer? Og tror dere at den i såfall vil synke såpass mye at det gjør opp for å vente flere måneder?
Jeg kjøpte meg nettopp 5dmk2 og er strålende fornøyd, føles absolutt ikke ut som et kamera som trenger utskifting.
Bare å handle inn, prisen kommer neppe til å synke noe særlig lavere enn den er nå.
(12500kr på messetilbud)

Edit: Det er ingen konkrete planer for utskifting av 5dmk2 enda.
Sist endret av random13798; 26. november 2011 kl. 16:51.