Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 5241
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Så du mener det ikke er tryhard ved å ha en pose med 100 steiner i sekken?
Vis hele sitatet...
Nei, å ha en pose med hundre hoppesteiner i sekken er aktiviteten vi skal gjøre sammen og på den måten ikke noe forskjellig fra å ha en diskos eller volleyball
Intensjonen din er jo veldig bra. Og som du ser det er det helt klart en veldig fin ting å gjøre sammen, men jeg tror fremdeles at en pose med hundre hoppesteiner(flyndresteiner som jeg kaller det), mildt sagt hadde lagt en demper på stemningen. Rett og slett fordi den er kjøpt og betalt!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Om jeg hadde brent like mye for planen din som deg hadde jeg gjort følgende:

1: Bestille steiner på nettet.
2: Finne et passende sted og spre steinene der.
3: Be med din utkårede på en koslig spasertur.
4: Oppdag ved en tilfeldighet steinene og få en god idé.
5: ????
6: PROFIT!!!
Trådstarter
Nja, du er ikke helt på vanvidd der men i verste fall er det en liten fartsdump. Noen aktiviteter koster penger, og det å dele kostnaden på noe du har kjøpt på forhånd blir feil. (med mindre det er en spesielt stor kostnad) Mens på kino, konserter og liknende bør dere dele kostnaden, eller feks noe som blir kjøpt når dere er ute som feks en pizza.
Sitat av toth Vis innlegg
Mens på kino, konserter og liknende bør dere dele kostnaden, eller feks noe som blir kjøpt når dere er ute som feks en pizza.
Vis hele sitatet...
Neineinei... du er jo en gentleman og betaler selvfølgelig regningen!
Fitte skal du ha, men å betale 150 kr ekstra slik at jenta kan spise gratis klarer du ikke?

Virkelig stor casanova du ja..
Trådstarter
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Om jeg hadde brent like mye for planen din som deg hadde jeg gjort følgende:

1: Bestille steiner på nettet.
2: Finne et passende sted og spre steinene der.
3: Be med din utkårede på en koslig spasertur.
4: Oppdag ved en tilfeldighet steinene og få en god idé.
5: ????
6: PROFIT!!!
Vis hele sitatet...

Men faen heller hvorfor skal jeg stresse så jævlig når jeg ikke trenger å gjøre det?!

Jeg liker fiskesprett som aktivitet, og det er perfekt som dateaktivitet. Det er noe jeg kan tenke meg å gjøre når jeg er på en date, ikke en del av en eller annen intrikat og utrolig patetisk plan for å kapre drømmadama eller noe sånt.. Sorry, jeg er ikke typen til å gå og sikle på samme dama i år etter år for så og prøve på en random plan for å få henne i havn, jeg har henne halvveis på vei allerede når hun sier ja til en date. Fordi hun VET at det er DATE! Hun har allerede akseptert det faktumet at jeg har lyst på henne nå, alt vi trenger å gjøre er å flørte og ha det gøy så ender vi opp i senga etterpå! Jeg har da heller ikke lyst å gå en tur, for så og finne steinene.. Jeg har ikke lyst til å gå en tur med henne jeg har lyst til å gjøre noe aktivt


Trenger ikke å ta henne med ut på eventyr og sære godt planlagte aktiviteter, trenger bare å ha med noe som går an å drive på med sammen i tilegg til kansje en te eller kaffikanne så er du i boks
Siden dere bare har runde stener i Hedmark kan dere jo spille boccia i sanden så slipper du å drasse med deg 100 stener for å imponere / ha en aktivitet å drive med.
Sist endret av Clr; 8. desember 2009 kl. 01:33.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Du trenger vil ikke å stresse, sier bare mitt forslag her.

Du kan da godt bruke dette som en aktivitet (med min plan) på første date, kan jo bare gå og legge ut steinene som du har liggende fra før rett før du drar på daten. Trenger ikke å være en dame du har sikla på i flere år for å følge planen min.

Det trenger heller ikke å være noe du gjør på første date, om du er en stå stor fan av fiskesprett vil du sikkert få lyst til å gjøre det i et langvarig forhold og.

"Jeg har ikke lyst til å gå en tur med henne jeg har lyst til å gjøre noe aktivt", å gå tur er vel å være aktiv?

Du planlegger jo forresten denne daten ganske nøye sjøl, så du skyter deg sjøl litt i foten her.
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Fitte skal du ha, men å betale 150 kr ekstra slik at jenta kan spise gratis klarer du ikke?

Virkelig stor casanova du ja..
Vis hele sitatet...
Sitat av Clr Vis innlegg
Neineinei... du er jo en gentleman og betaler selvfølgelig regningen!
Vis hele sitatet...
Nei, jenter vil ikke ha tøfler. De vil ikke ha ting gratis, de vil ha det de må jobbe for, det som er gøy og det som er interessant. Catstring theory heter dette, du veit når du holdet ett strå forran en katt og beveger det litt så blir den helt rabiat mens den prøver å ta strået. Mens med en gang du slipper det og den får tak i det så er det plutselig dritt kjedelig

Jenter er samme som katten, du er strået.. Sitter du stille og gir alt til jenta uten at hun også må jobbe for deg så er du kjedelig! Mens om du erter henne litt for at hun for eksempel ikke klarte å få mer en ti opp med hoppesteinene så føler hun at ballen er på hennes side av banen og at hun må ta igjen litt for å få den over på din. Du erter om hun gjør det litt dårlig (på en vennskapelig måte) og belønner henne når hun gjør noe riktig (feks "high five")

Kjøper du middag eller kinobiletter til jenta da skal hu ha jobba for det og gjort seg fortjent til det
Ønsker deg lykke til med planen din, si ifra om du lykkes Det vil bli spennende.
Trådstarter
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
"Jeg har ikke lyst til å gå en tur med henne jeg har lyst til å gjøre noe aktivt", å gå tur er vel å være aktiv?
Vis hele sitatet...
Ikke på samme måten, og det er ingen konkurranse involvert, noe som i starten gjør mye. Det å gå en tur er ikke noe som er morsomt, det er noe som for eksempel er koselig. Hvordan skal du skape en flørtende stemning når du går en tur? Med mindre det er gjort på forhånd så er det utrolig vanskelig å gjøre

En tur med ei jente er noe du kan gjøre når du er kommet såpass langt at om du tar tak i hånda hennes så kommer hu til å klemme tilbake og gå tett hånd i hånd med deg i stedet for å trekke seg unna. Noe som i grunn kan være gjort på 10-15 minutter uten store problemer men som er vanskelig å gjøre i en tursituasjon

Du planlegger jo forresten denne daten ganske nøye sjøl, så du skyter deg sjøl litt i foten her.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker om generell psykologi og framekontroll\reframing for det meste. Utenom aktiviteten i seg selv er ingenting planlagt
Sist endret av toth; 8. desember 2009 kl. 01:43.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Konkuransen kommer jo inn i bildet når du ved en tilfeldighet oppdager 100 hoppesteiner som ligger spredt i et område på fem meter, og du foreslår å kaste fiskesprett.
Haha.. Merker på komentarene at de er fra svette nerder på nff ja.
Synes det høres ut som en fin plan jeg toth. Men har aldri sett noen slike steiner som bli solgt.
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Ønsker deg lykke til med planen din, si ifra om du lykkes Det vil bli spennende.
Vis hele sitatet...

Først må jeg fremdeles finne disse hoppesteinene

Sitat av Clr Vis innlegg
Siden dere bare har runde stener i Hedmark kan dere jo spille boccia i sanden så slipper du å drasse med deg 100 stener for å imponere / ha en aktivitet å drive med.
Vis hele sitatet...
Takker for tipset Kommer jeg sikkert til å gjøre engang

Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Haha.. Merker på komentarene at de er fra svette nerder på nff ja.
Synes det høres ut som en fin plan jeg toth. Men har aldri sett noen slike steiner som bli solgt.
Vis hele sitatet...
Nei, har faktisk bare sett dem på nyhetene. Var noe som tok sånn passe bra av for noen års tid siden og sportsbutikker drev å solgte sånne steiner.
Hvafaen skjer med flamewar? Hvis han har lyst å ta med en jente ut for å kaste flyndresteiner så er det 99 ganger mere romantisk enn noe jeg noensinne kommer til å gjøre med en jente (hvertfall før jeg er 30), og det er bare koselig.

Men drit i å legg frem steinene, og for guds skyld ikke planlegg hva du skal si/gjøre FØR du gjør det, da det fort blir rart og ukalibrert. Bare hold framen 100%, men enda ha det gøy og gi faen i om hun synes det er litt rart at du vil kaste flyndresteiner. Frame er ordet, selv om tøfler her fra forumet sier noe annet (feks at du må betale for maten til ei jente for å pule henne, med andre ord betale for sex).
Klarer ikke å flørte ved å kun gå en tur?
Da er du uansett fortapt...
Mye man kan gjøre, selv om man bare går en tur... Det å unngå vanndammer kan fort bli en stor utfordring ^^,

Er man ute etter random knull, så går man ut på byen.
Er man ute etter forhold o.l, så tar man det ifra hjertet, ikke en bok om hvordan å få ei jente til sengs på en lett måte.
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Klarer ikke å flørte ved å kun gå en tur?
Vis hele sitatet...
Joda, klarer det fint men det er feil måte å gjøre ting på, og så går det SAAAAKTE. Jenter vil ha James Bond, smoooth fyr som tar det han vil ha.
Sist endret av toth; 8. desember 2009 kl. 02:04.
Du som kan alt å vet alt om jenter. Hvorfor har du ikke ei frafør?
Eller dumper du alle, å tar helt av med denne James Bond teknikken?
Trådstarter
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Du som kan alt å vet alt om jenter. Hvorfor har du ikke ei frafør?
Eller dumper du alle, å tar helt av med denne James Bond teknikken?
Vis hele sitatet...
Først, jeg er ikke ekspert. Jeg kan litt og jeg kan ting nogenlunde i klartekst, det skal ikke mye til å kunne litt mer enn de fleste på ett forum som dette ;p

Når det kommer til faste forhold så friker jeg fremdeles godt ut om ei jente vil ha noe seriøst, skal blandt annet reise noen ganger rundt jordkloden først samt fullføre en master eller noe før jeg begynner å tenke sånn

Samtidig så blir det veldig feil å gå inn i ett forhold når intensjonen din og drømmene dine tilsier at det kun kan være midlertidig
Sist endret av toth; 8. desember 2009 kl. 03:22.
jeg hadde hvertfall ikke tatt imot dameråd fra nff nerder.... kast stein, det blir koselig.

er du i tvil så spør en venninne..
Sitat av Twilight Prince Vis innlegg
jeg hadde hvertfall ikke tatt imot dameråd fra nff nerder.... kast stein, det blir koselig.

er du i tvil så spør en venninne..
Vis hele sitatet...
Hyggelig at du lufter fordommene dine. Har du noen om andre grupper som du også vil dele med oss?
Sitat av luni Vis innlegg
Hyggelig at du lufter fordommene dine. Har du noen om andre grupper som du også vil dele med oss?
Vis hele sitatet...

har ingen fordommer. MEN. jeg tror ikke de som har kommentert på den saken her tidligere er noen samlivsorakler i forhold til en eventuel venninne som tross alt er jente og vet om det er koselig eller ikke med de hoppesteinene
Dette er vel tilfeldigvis ikke produktet av en eller annen tåpelig PUA-drittbok av typen The Game, Mystery Method e.l? For interessant nok er alle de selverklærte sjekkeekspertene jeg kjenner med basis i denne møkkalitteraturen noen løgnerske digerhalser som slettes ikke burde belære noen som helst om sjekking.
Trådstarter, du virker som en skikkelig douche.
Du fremstår som "Mr Know it all" og "kvinne-ekspert", spesielt når du sier "kvinner vil ha, kvinner vil ikke ha..." osv.

Så vidt jeg veit, er kvinner også menneskelige individer, som alle kan ha forskjellige personligheter, interesser og meninger etc, og at du liksom skal kunne "knekke koden" på dem alle som en hengelås blir bare for dumt.
Hvem er du til å bestemme hva kvinner vil ha?
Og hvis du er så Casanova som du fremstår, ja, da er det meg et mysterie at du ikke allerede har dame.

Jeg syns nesten det er nedverdigende at du skal sammenligne de med katter ("Catstring Theory"), og jeg hadde blitt rimelig pissed om jeg var dama di og fant denne tråden.

Generelt virker det som om du har sett litt for mye på Sjekkeskolen-serien, American Pie og alle de kjepphøye/cocky filmene der, hvor kvinner bare er objekter som skal kapres og pules. På tide å se på kvinner som mennesker på et litt dypere plan?

Forøvrig er jeg interessert i å vite hvordan daten går, og jeg må si jeg ser konseptet med "planen" din, men syns det blir feil at du (ut i fra hva jeg oppfatter) bare leker Love-Guru og rakker ned på alle som stiller seg kritisk til den (igjen, slik jeg oppfatter det) nesten kvinnediskriminerende tenkemåten din.
Sist endret av AleXzorZ; 8. desember 2009 kl. 09:21.
Og denne dama som blir så sjarmert av disse sjekketriksene dine Toth, er hun oppblåsbar eller?
Halve moroa med å kaste fiskesprett er jo konkurransen med å finne den best egnede stenen. Jeg har vært en del langs Mjøsa og jeg vil absolutt si at det er nok av stein å ta av.
Det jeg reagerer på er ikke selve aktiviteten. Men heller på graden du forsvarer den. Jeg er enig i at å gå en tur i fjæra og kaste litt stein kan være en fin aktivitet for og flørte litt. Minst like fin som en middag eller andre aktiviteter. Men jeg skjønner ikke behovet for og være så bastant på akkurat denne aktiviteten. Du får det til og høres ut som at flyndrestener er den magiske nøkkelen til fitte som slår alt annet.

Det må da være 100 lignende ting du kan gjøre med en jente uten og måtte lete deg gal etter noe som ikke finnes og kjøpe noen plasser?

- Dra til en klatrehall
- Fisketur?
- Laserspill
- Dart
- Biljard
- Tivoli

Alle disse tingene skaper lett konkurranse og "fysisk" aktivitet og krever ikke selvinnkjøpte flate stener.
Trådstarter
Sitat av murloc Vis innlegg
Det jeg reagerer på er ikke selve aktiviteten. Men heller på graden du forsvarer den. Jeg er enig i at å gå en tur i fjæra og kaste litt stein kan være en fin aktivitet for og flørte litt. Minst like fin som en middag eller andre aktiviteter. Men jeg skjønner ikke behovet for og være så bastant på akkurat denne aktiviteten. Du får det til og høres ut som at flyndrestener er den magiske nøkkelen til fitte som slår alt annet.

Det må da være 100 lignende ting du kan gjøre med en jente uten og måtte lete deg gal etter noe som ikke finnes og kjøpe noen plasser?

- Dra til en klatrehall
- Fisketur?
- Laserspill
- Dart
- Biljard
- Tivoli

Alle disse tingene skaper lett konkurranse og "fysisk" aktivitet og krever ikke selvinnkjøpte flate stener.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, men har dessverre en vane med å svare når bullshit blir sagt. Fiskesprett er en av mange veldig gode date aktiviteter, i lag med samtlige du nevner og utallige andre. Men når folk kommer med romantiske "ting", skal ha meg til å legge ut steiner på bakken eller annet bullshit, gå tur? Eller kommentarer om hva som er og ikke er gentlemanaktig, at man "bør" betale for jenta.. Det å betale for ei jente uten at hu fortjener det er noe av det dummeste du kan gjøre, hu ser RETT igjennom det som at du prøver å smigre deg inn og imponere henne. Jenter vil ikke ha imponerede, de vil ha interessant, og de vil ha noen som setter krav til dem på samme måte som de setter krav til deg. Eller om de tror at fiskesprett ikke hadde fungert, sorry, om du blir ledd ut av ei jente når du kommer med en aktivitet, spesielt en som er med deg på en date.. Faen heller, det er trist

Jeg er ikke interessert i tips angående hvordan jeg burde gjøre ting eller syke planer på hvordan skape den "perfekte" date, en date trenger ikke å være perfekt alt du trenger å gjøre er å ha det gøy samt å eskalere.

Det jeg er interessert i er en jævla internettside der det går an å få kjøpt slike steiner, noe jeg vet eksisterer.
Sist endret av toth; 8. desember 2009 kl. 10:57.
Hvis jeg først skulle få med meg ei jente jeg liker på noe, så hadde det mest sannsynlig blitt en fjelltur eller noe sånt, for så å ta med litt mat i en sekk til vi var på toppen.

Jeg tror ikke jeg kunne gjort noe annet heromkring da, siden det kun er fjell her
Sitat av toth Vis innlegg
Først, jeg er ikke ekspert. Jeg kan litt og jeg kan ting nogenlunde i klartekst, det skal ikke mye til å kunne litt mer enn de fleste på ett forum som dette ;p
Vis hele sitatet...
Ok, i starten var denne posten bare morsom men samtidlig litt "dum"..
Trodde du var en liten 14'iss-gutt som hadde sett en typisk Hollywood film om hvordan å kapre ei jentes hjerte.

Så kommer du hit å sier "Det skal ikke mye til å kunne litt mer enn de fleste på ett forum som dette" ?
Ut fra den responsen du har fått i postene her, så vil jeg tørre å påsta at det er DU som ikke kan så mye om sjekking av damer!

Jeg har sett en post på nFF før, om sjekking av damer.. Og nFF'ere har faktisk bra peiling på damer

Hva med å finne en ny hobby når det kommer til damesjekking?
Jeg foreslår feks frimerker?
Sitat av toth Vis innlegg
Selvfølgelig, men har dessverre en vane med å svare når bullshit blir sagt. Fiskesprett er en av mange veldig gode date aktiviteter, i lag med samtlige du nevner og utallige andre. Men når folk kommer med romantiske "ting", skal ha meg til å legge ut steiner på bakken eller annet bullshit, gå tur? Eller kommentarer om hva som er og ikke er gentlemanaktig, at man "bør" betale for jenta.. Det å betale for ei jente uten at hu fortjener det er noe av det dummeste du kan gjøre, hu ser RETT igjennom det som at du prøver å smigre deg inn og imponere henne. Jenter vil ikke ha imponerede, de vil ha interessant, og de vil ha noen som setter krav til dem på samme måte som de setter krav til deg. Eller om de tror at fiskesprett ikke hadde fungert, sorry, om du blir ledd ut av ei jente når du kommer med en aktivitet, spesielt en som er med deg på en date.. Faen heller, det er trist

Jeg er ikke interessert i tips angående hvordan jeg burde gjøre ting eller syke planer på hvordan skape den "perfekte" date, en date trenger ikke å være perfekt alt du trenger å gjøre er å ha det gøy samt å eskalere.

Det jeg er interessert i er en jævla internettside der det går an å få kjøpt slike steiner, noe jeg vet eksisterer.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at det har vært endel unødvendig flaming av deg. Men jeg synes også du er litt hårsår her. Mange, inkludert de som sa du heller kunne lagt steinene utover på forhånd mente det nok bare som et tips eller en ide. Noe som iallefall etter min mening så vel ment ut.
Trådstarter
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg er enig i at det har vært endel unødvendig flaming av deg. Men jeg synes også du er litt hårsår her. Mange, inkludert de som sa du heller kunne lagt steinene utover på forhånd mente det nok bare som et tips eller en ide. Noe som iallefall etter min mening så vel ment ut.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes det nær går inn under svindel av jenta, gjøre forberedelser for så og "plutselig" finne noen steiner på bakken.. Derfor tar jeg meg nær av det, syntes det er bedre å være rett fram og si at vi skal gjøre noe gøy, gjøre noe aktivt for så og bare ta fram en pakke steiner fra sekken og stå for det du gjør.

Å være ærlig er gullregelen min
Sist endret av toth; 8. desember 2009 kl. 11:33.
Er det rart han blir forbanna på folk når alle flamer han! Ideen er jævlig bra, og han sier veldig mye bra.
At han sier at han kan litt mer enn andre her er teit, men husk at dere begynte å angripe, så han gjør som alle andre.
Joda, ærlighet er for all del en viktig ting for meg også. Men og hive noen steiner på bakken er vel ikke noe jeg ville kalt svindel akkurat. Men det blir jo opp til deg. Det var uansett ikke det jeg mente, mente bare at du gikk litt hardt ut mot noen av de som sikkert bare prøvde og komme med et forslag
Sitat av toth Vis innlegg
Først, jeg er ikke ekspert. Jeg kan litt og jeg kan ting nogenlunde i klartekst, det skal ikke mye til å kunne litt mer enn de fleste på ett forum som dette ;p
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du har lest "The game" og er automatisk bedre og smartere sosialt enn alle andre, og dermed oppfører deg like douchy som alle "playere" som har gjort det samme.

Lykke til med daten.