Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 9378
Heisann freaks!

Det er på tide med en ny seng og jeg trenger en ganske lang en. Noe som har vist seg å bli et problem. Lurer på om noen vet om noen senger på 220cm eller lenger? Moren min mener det ikke finnes :S

-Blizzard
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Vi fant noen utrolig flotte rammemadrasser på jysk som er lange nok for min del. Og jeg er 191, og strekker meg godt i senga. Antar de er 210 eller noe. var hvertfall et helvette med å finne laken.

Edit; målte nå, de var 230...
Sist endret av CHillZoNE; 27. juni 2012 kl. 21:55.
Trodde det var ganske standard med senger på den lengden, men det er vel bare dobbeltsenger/kingsize som er slik.
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Okei. Takker for svar. Er 192 nå og fortsetter å vokse. Jeg skal sjekke ut Jysk. Madrassen jeg har nå er 210, men den er altfor liten.

Chillzone: Du har ikke tilfeldigvis en link til en av de rammemadrassene :P Finner ingen som er lengre enn 200cm..
Sist endret av Bl1zzarD; 27. juni 2012 kl. 21:58.
Det skal være "helt vanlig" med senger på 230cm, jeg er 2m selv og fant relativt lett en passende rammemadrass.
Du blir forresten vandt til å sove med beina uttafor sengekanten når du er på besøk, det gjør ingenting.
Verden er ikke laga for oss!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Okei. Takker for svar. Er 192 nå og fortsetter å vokse. Jeg skal sjekke ut Jysk. Madrassen jeg har nå er 210, men den er altfor liten.

Chillzone: Du har ikke tilfeldigvis en link til en av de rammemadrassene :P Finner ingen som er lengre enn 200cm..
Vis hele sitatet...
Uhm... skal lete. Vi bare ramlet innom og fant en som passet.. Har du vært innom Jysk, bohus etc? Evt prøvd å ringe noen av de?
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Finner ingen over 200cm på verken Jysk, Bohus eller Ikea sine sider. Er kanskje lurt å dra i butikken og se IRL?
Nei, har ikke ringt noen av dem, gjør det antakeligvis i morgen hvis jeg får tid.
Sist endret av Bl1zzarD; 27. juni 2012 kl. 22:08.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Desverre det eneste jeg kan tipse deg om. Kjenner til problemet med å være for lang. Anklene stikker ofte utenfor "vanlige" senger...
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Desverre det eneste jeg kan tipse deg om. Kjenner til problemet med å være for lang. Anklene stikker ofte utenfor "vanlige" senger...
Vis hele sitatet...
Ja, det er lite behagelig
Uansett, takk for hjelpa hittil. Skal lete videre før jeg får frostskader på anklene og føttene
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hehe helt random, men senga mi er 220 cm, og den ligger på finn.no ^^
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Carmex Vis innlegg
Hehe helt random, men senga mi er 220 cm, og den ligger på finn.no ^^
Vis hele sitatet...
Gidder ikke å kjøpe brukt når jeg får ny uansett. (Og i tillegg kanskje du har underlivs-crabs som ligger i senga..)
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Gidder ikke å kjøpe brukt når jeg får ny uansett. (Og i tillegg kanskje du har underlivs-crabs som ligger i senga..)
Vis hele sitatet...
Nei, kjøpt for under 1 år siden på IKEA og stått i en leilighet jeg ikke har brukt.
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Syntax_E Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker meget sannsynlig at jeg går for denne! Skal se på den i morgen tenker jeg