Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 5557
c camp? var ikke det den chille campen?
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Klovner i kamp? hadde ikke de lagt opp a?
Vis hele sitatet...
Regner med at når de får muligheten til å dra på roskilde, så tar de den. Er visst et slags siste comeback... hvem bryr seg, de rapper bare om knulling uansett....
Sitat av Cheese Vis innlegg
Skal for første gang jeg også Hvordan er det å skaffe/nyte grønt der?
Vis hele sitatet...
Nyte kan du gjøre overalt.. det nærmeste jeg har kommet at noen blir sure, var når jeg fyrte opp en feit en i køen på festivalkebab standen... da titta hu bak kassa ut og ba meg stelle meg 20 meter bort

årnings kan være litt værre de første dagene.. kommer an på hvor flaks du har og hvor mange du kjenner.. Det går folk rundt, men selvfølgelig aldri når du virkelig trenger dem.. jeg anbefaler å bare loffe fra camp til camp og spørre, så finner du en dealer in no time. Husk godt humør!
Hvordan er sjenldenheten på knips eller psykedelika kontra cannabis der nede?
Gleder meg noe sykt, jomfru-Roskilde-turen min!
Sitat av Sub_sic Vis innlegg
Hvordan er sjenldenheten på knips eller psykedelika kontra cannabis der nede?
Gleder meg noe sykt, jomfru-Roskilde-turen min!
Vis hele sitatet...
Hehe, det har variert faktisk.. Det er absolutt mulig å få tak i, men ville vært hakket mer forsiktig med hvem jeg spurte

I forfjord dumpa jeg over en camp som bare het "drugs camp", og de hadde så og si alt.. i stoore mengder :P

Et tips om du ikke finner noe noested, sjekk ut teltene der de spiller elektroniske sjangere, evt rett før store elektroniske artistene. Store Camper med annlegg som pumper house er også anbefalt å spørre..

Min erfaring er at det stort sett er mest dop på westcamp :P
Gleder meg veldig nå. Drar med båt fra Oslo ca. 5 tida på lørdag, og er da på Roskilde sitt området sånn i 12-15.

Har tenkt å kødde litt under søndagen(Coldplay dagen), men etter å ha lest et annet sted at en ble banka opp på Hove for å hilst så er jeg redd for hårsåre folk som kan reagere på at jeg skriver opp Chris Martin, Chris Martin(again), Chris Martins parents og chris martins ancestors på t-skjorta når det kommer til kjendiser jeg hater mest i verden. Tror at jeg går for å gjøre det. Må gjøre noe gøy på festivalen, og bortsett fra Kanye er det egentlig bare Coldplay som kan være morsomme å disse.
Sitat av Indebo Vis innlegg
Hei!

Har nå fått buss bilettene mine til campen (festivalbussen)
Står at den går fra oslo galleri, samme som bussterminalen dette ja? xD
vil bare få litt klarhet :P
Vis hele sitatet...
Jeg lurer også på det. Noen som vet?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Cheese Vis innlegg
Jeg lurer også på det. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Tror det er Bussterminalen som menes med Oslo Galleri. Helt nederste delen av bussterminalen. Hvertfall der jeg tok buss fra i fjor :/
Galleriet er det samme som bussterminalen ja
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Kan hende dette er tatt opp tidligere, men så det ikke så fyrer løs:
Hva er prisen på grønt/brunt på feltet? Kontra Christiania?
Kort sagt, er det verdt å ta turen inn til Køben for å handle?
Sitat av mortensoldat Vis innlegg
c camp? var ikke det den chille campen?
Vis hele sitatet...
Nå har de lagt inn ordninger med downtown, uptown og suburbia, og C camp er vel i downtown området Det var bra der i fjord, mye liv hele tida
Vi blir en STOR, internasjonal camp borte på L-området (forhåpentligvis). PM meg om noen vil komme bort å si hei. D
er det nødvendig å ta med pass dersom man skal fly ned til køben?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av peterparkher Vis innlegg
er det nødvendig å ta med pass dersom man skal fly ned til køben?
Vis hele sitatet...
Det er passfriheit i Norden. Om du har er det ikkje direkte idiotisk å ta med tho.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan opprettholdes reglene i forhold til politiet på roskilde og hasj?
Leste her http://www.dagbladet.no/2009/07/04/k...otika/7048092/ at det var mange som ble tatt, men sluppet fri igjen.

Hva gjør de?
Noen som så Kvelertak der nede?
Fikk ikke sett kvelertak, selv om jeg hadde tenkt det!

Hadde ihvertfall en super-fin førstegangstur til Roskilde og alle vi som reiste kommer definitivt nedover neste år også

TrakTord: Var det dere det sto om i OrangePress om Jensens Bøfhus? fikk litt assosiasjoner til nff når jeg leste det i avisa :P
Jeg så kvelertak. Ikke akkurat vakker musikk, men det var bra liv.

Ang. hasj kan jeg dele litt erfaringer: Det er passe lett å få kjøpt. Vi røyka ganske mye, både brunt og grønt, av varierende pris og kvalitet. Et tips er å ta en tur på kvelden og se etter folk som røyker, noe du ser overalt, og sette seg ned hos dem.

Ang. politi: En kamerat av meg, samt en danske i campen, ble busta når de satt helt åpenlyst og mekka jonas. Dansken fikk 3500 i bot, mens kameraten min slapp unna. Grunnen er enkelt og greit at det er stress å sende bot til Norge, men ikke regn med at de alltid er snille. Gjør det litt diskret. Vi slutta ikke å røyke, men rulla ikke jonas mitt i glaningen lengre.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er passfriheit i Norden. Om du har er det ikkje direkte idiotisk å ta med tho.
Vis hele sitatet...
Det er ikke krav om pass innad i shengen, men pass er det eneste gyldige legitimasjon i utlandet. Teit, men sant.
Sist endret av bobbo; 10. juli 2009 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sto vel i VG mens festivalen var igang att så lenge folk gjorde det uten og være åpenlyse, dvs som bobbo her sa mekke mitt i gangveien osv så gjorde ikke vaktene og politiet vnoe stort nummer utav det
Sitat av bobbo
Det er ikke krav om pass innad i shengen, men pass er det eneste gyldige legitimasjon i utlandet. Teit, men sant.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke sant. All statsutsendt legitimasjon er gyldig i utlandet.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
sto vel i VG mens festivalen var igang att så lenge folk gjorde det uten og være åpenlyse, dvs som bobbo her sa mekke mitt i gangveien osv så gjorde ikke vaktene og politiet vnoe stort nummer utav det
Vis hele sitatet...
Jeg så røyking av alle slag overalt i fjord. Mekket foran og bak meg på Håkan Hellstrøm på Orange midt på dagen
Ekstremt mye av alt synes jeg i år, eller er det bare "flaks" at jeg traff alle 4:20's?
Sitat av voktern Vis innlegg
Nei, det er ikke sant. All statsutsendt legitimasjon er gyldig i utlandet.
Vis hele sitatet...
Norsk pass er eneste gyldige legitimasjon for norske borgere. For å reise utenfor Norden må du ha med gyldig norsk pass, også på reiser til land som er med i Schengen-samarbeidet. Du trenger passet som legitimasjon ved overnatting, banktjenester og lignende. Flyselskap vil kreve gyldig pass på utenlandsflygninger, noen også på reiser innenfor Norden. I Schengen-området må passet som hovedregel være gyldig 3 måneder etter hjemkomst.
Vis hele sitatet...
Sakset fra norge.no

Hvilke andre statsutsendte finnes det egentlig?
Sist endret av bobbo; 10. juli 2009 kl. 14:14.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Vi hadde ingen problemer med verken mekking eller røyking. Nå ble det meste riktignok mekket på teltplassen, men røyket forholdsvis fritt på agoraene, inne på konsertscenene og i campene. Ingen vakter som brydde seg, selv ikke når vi stod på armlengdes avstand.

Fantastisk uke. Gjentar suksessen neste år!
Han satt å mekket ganske åpenlyst ved veien. Det var forøvrig sivilpoliti som tok han. Røyking hadde vi null problemer med, og vi røyka ganske åpenlyst overalt.
Sist endret av bobbo; 10. juli 2009 kl. 14:16.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Sakset fra norge.no

Hvilke andre statsutsendte finnes det egentlig?
Vis hele sitatet...
Førerkort er statsutsendt gyldig legitmasjon verden over.
Roskilde 09 var eit veldig bra Roskilde.
La oss i køen allereie torsdagen før dei åpna.
Club Intenzo ftw

btw. når det er snakk om førre året seier ein FJOR, ikkje FJORD. Fjord handlar om fjell og vatn.
Røyking var nokså åpenlyst slik jeg merket det.
Og jeg trengte ikke kjøpe noe noen av dagene jeg var der, ble jo tilbudt jointer av de fleste man møtte bare man gikk en kort runde på ett par hundre meter i campen!
Kompis av meg kjøpte to jointer med grønt for 50 danske, tror det var jævli bra kvalitiet på dem for å si det slik
Røkte en av de opp i en agora, vaktene satt kanskje 20m ifra oss, så ikke engang noe nøye på oss...