Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2141
Leste noen av trådene om amfetamin og fikk lyst til å lage en hvor jeg kort oppsummerer hvilken punkt man bør følge for å minimere skadevirkningene av dette morsomme, men veldig skumle stoffet.

1. Bruk det aldri to dager på rad - det er en veldig viktig regel å følge etter min personlige erfaring
2. Bruk aldri oftere enn 2-3 ganger per måned.
3. Ha alltid noen benzoer for nedturen - det vil hjelpe deg med å sove og dempe eventuell angst/irritasjon o.l.
4. Spis selv om du ikke er sulten, i det minste innta noe flytende med næring (melk, juice, osv).
5. Amfetamin er et partydop, så bruk det kun om du skal på fest/byn eller lignende. Det er et SKUMMELT trekk om du bruker det uten at du skal på fest, det har jeg lagt merke til hos mange venner som har gått på smeller. Tar du det kun når du skal feste, vil du assosiere det med festing og sjansene er små for at du vil bli fristet til å bruke det på en hverdag.
6. Det er bedre med litt for lite enn lite for mye. Amfetamin er ikke kola, du trenger ikke å fylle på i løpet av kvelden eller ta med deg mer når du drar på byn.
7. Pass på væskebalansen - drikk mye vann.
Sist endret av Snavla; 15. november 2008 kl. 05:45.
3. "Ha alltid noen benzoer for nedturen - det vil hjelpe deg med å sove og dempe eventuell angst/irritasjon o.l."

- Hvis du bare bruker amfetamin 1 dag og kun 2-3 ganger i mnd også enda trenge benzo for "nedtur" så kan du bare drite i og innta amfetamin i det hele og det store! Skal du være mann/kvinne til og ta dritten burde du stå av "nedturen" også. Kan skjønne det med benzoer, hvis man har vært på i en uke og sliter veldig , men igjen det skjer ikke så ofte. Er fortere og verre og bli avhengig av benzoer enn amf.....

5. "Amfetamin er et partydop, så bruk det kun om du skal på fest/byn eller lignende. Det er et SKUMMELT trekk om du bruker det uten at du skal på fest, det har jeg lagt merke til hos mange venner som har gått på smeller. Tar du det kun når du skal feste, vil du assosiere det med festing og sjansene er små for at du vil bli fristet til å bruke det på en hverdag."

- Tydelig at du er fersk innen dette , men det er så absolutt ikke ett partydop! Tar du dette en kveld du skal på byen, er det meningsløst og drikke, for alkoholen vil du ikke merke ( annet enn når du blir dårlig..) og når du er ute på byen vil du se på alle som drikker som så barnslige , teite og irritable mens du går rundt med ett uromoment og hele tiden prøve og "gli inn".. Andre vil se på deg igjen som , kjedelig /edru, skummel og når byen stenger og folk drar hjem for og sove , evt 1 time på nachspiel og folk begynner og sovne, sitter du der alene, lys våken og lurer på hva du skal finne på og føler deg plutselig veldig alene....

Ellers ett godt utgangspunkt du hadde i denne tråden
Sist endret av knott; 15. november 2008 kl. 11:15.
Trådstarter
Så veldig ny er jeg ikke, har brukt amfetamin sporadisk i fem-seks år nå.

Jeg synes benzoer er på sin plass selv etter en natts amfetaminkjør, men det jo bare meg. Du har jo et poeng i at benzoer har jo et potensial for misbruk de også

Og for meg har det alltid vært et partydop, noe jeg tar på fester og lignende. Dog har jeg alltid pleid å innta alkohol samtidig.

Fikk bare lyst å utdype "regel èn", ta aldri amfetamin to dager på rad.

Det er to grunner til det, en rent praktisk og en mer tungtveiende.

La oss si du drar på en fest på en fredag, det er 3-4 uker siden du sist tok noe speed. Du tar noen striper på festen, kommer i kjempeform og holder det gående til tidlig morgen.

Så våkner du opp lørdag ettermiddag og skal på en ny fest. Du vil selvsagt gjenskape følelsen fra dagen før, og faller for fristelsen til å ta et par striper denne dagen også. Imidlertid klarer du ikke å oppnå samme formen som dagen før, selv om du ender opp med å ta betydelig mer denne gang. Du blir mer stresset, negativ, nervøs og stammende i motsetning til den smoothe tilstanden du var i dagen før.
Sist endret av Snavla; 16. november 2008 kl. 05:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.