Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1802
Hei!

Lurte bare på når LOST begynnte i Norge/USA igjen? Hørt at det var en dato i Februar engang..
I følge imdb så begynner det 31. Januar i USA..
Trådstarter
Takk! Da har jeg noe å glede meg til!
Hvordan tror dere Lost blir i sesong 4 da?

Spennende?

Jeg håper de klarer og gjøre serien litt spennende igjen.
Synd de har utvidet det til 6 sesonger. Det frister nesten å boikotte dem (Ikke at det spiller noen rolle, men vet bare ikke om jeg orker å følge med alle de tre siste sesongene). Hadde jeg bare ikke vært så jævlig nysgjerrig :/
Sitat av Anders2205
Hvordan tror dere Lost blir i sesong 4 da?
Vis hele sitatet...
Tror den blir akkurat lik de 3 forrige sesongene. En lang uavbrutt skamløs teaser. Dog en meget avhengighetsskapende lang uavbrutt skamløs teaser.
De har jo snudd opp alt ned

Starter å sende fra etter de er kommet av øya ogsånt .

Tipper det blir episoder som handler om at de blir reddet osv.
Jeg lever fremdeles i håpet om at de ikke er reddet fra øya og at det bare var noen sære drømmer eller flash forwards eller noe slikt.
Sitat av Dinithion
Synd de har utvidet det til 6 sesonger. Det frister nesten å boikotte dem (Ikke at det spiller noen rolle, men vet bare ikke om jeg orker å følge med alle de tre siste sesongene). Hadde jeg bare ikke vært så jævlig nysgjerrig :/
Vis hele sitatet...
6 sesonger? Du mener 6 ekstra sesonger? For sist jeg sjekket har de lovet å gi ut minst 10 sesonger til sammen.

Her er forresten en fin kalender når du lurer på slikt: http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Jeg venter fremdeles på alt alt faenskapen som har skjedd tidligere skal få en forklaring, men jeg er rimelig sikker på at forklaringene aldri kommer. Og det irriterer meg. Men jeg kommer nok til å fortsette å se på.
Helt genial serie. En av mine favorittserier. Sesong 1 var knall, sesong 2 var ikke fult så bra, men serien tok seg sykt opp i siste sesongen. Gleder meg vilt til de nye episodene nå.
Sitat av dico
6 sesonger? Du mener 6 ekstra sesonger? For sist jeg sjekket har de lovet å gi ut minst 10 sesonger til sammen.

Her er forresten en fin kalender når du lurer på slikt: http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Vis hele sitatet...

Har du en kilde på det? Jeg finner bare at det skal være 6 sessonger og at det avsluttes ila. 2009-2010.
Litt over en dag igjen, gleder meg stort.

Castingen til Lost har gjort en dritbra jobb til denne sesongen, og bringt inn fem gode skuespillere i mine øyne og noen flere i denne sesongen. Jeff Fahey(fra Grindhouse), Jeremy Davies(Rescue Dawn), Lance Reddick(The Wire og Oz), Ficher Stevens og Ken Leung.
Sist endret av Pantoliano; 30. januar 2008 kl. 20:57.
Har sett traileren, må si jeg synes denne sesongen ser ut til å bli en sesong der det skjer mye.
Men jeg har en stygg misstanke som flere skriver her, at det sikkert blir en slik teaser som resten av LOST egentlig har vært:P Men MÅ se det uansett, så gleder meg som en unge til fredag<3
Teaser eller ikke, jeg digger lost og jeg skal få med meg denne sesongen også Har ventet på sesong 4 siden sesong 3 sluttet xD. Blir spennende. Jeg synes det var interressant hvordan de avrundet forrige sesong. Blir skuffet om Jack våkner opp og finner ut at det var en drøm eller noe. Entertain me
Et veldig bra tips til å finne ut når serier starter/går i USA er www.tvrage.com
Trenger ikke å vite mer enn når det går i usa siden vi downer seriene :P
nyttig tips for fremtiden,
viss du lurer på når en serie kommer på lufta i USA, gå inn på
www.imdb.com
og søk på serien, trykk på den nyeste sesongen og det skal stå en dato

edit:
f.eks:
http://imdb.com/title/tt0411008/episodes#season-4
Sist endret av Slurpeedelic; 30. januar 2008 kl. 21:37.
Sitat av Anders2205
Jeg lever fremdeles i håpet om at de ikke er reddet fra øya og at det bare var noen sære drømmer eller flash forwards eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Agreed!! Håper charlie EGENTLIG ikke døde han var cool
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av Dinithion
Synd de har utvidet det til 6 sesonger. Det frister nesten å boikotte dem (Ikke at det spiller noen rolle, men vet bare ikke om jeg orker å følge med alle de tre siste sesongene). Hadde jeg bare ikke vært så jævlig nysgjerrig :/
Vis hele sitatet...
Utvidet? De har da aldri satt noen avslutningsdato før den i 2010 såvidt jeg har skjønt. Det virker som om folk tror at det var meningen at serien skulle slutte etter et par-tre sesonger.. hvor kommer det fra?
nei, det skal ikke være lett å si.. kanskje det er noen LOST fans som håper på det =p
Synes Lost har potensiale til å forsette flere år og sesonger, noe 2010 er en perfekt avsluttningstid. De har jo vist at de klarer å komme tilbake på føttene igjen vil jeg si(Bra S1, dårlig S2 og en nesten kjempebra S3), og det er det veldig få langående serier som klarer i mine øyne. Prison Break klarer det absolutt ikke, X-Files klarte det heller ikke(bortsett fra slutten som jeg synes var bra nok). Prison Break blir jo trolig enda mer vanna ut enn Lost noen gang vil bli, hvis ikke serien blir nedlagt på grunn av økende mindre seertall da.

Og når vi snakker om The Wire så burde fans av serien glede seg til sesongstarten(det er på en måte en meget sentral skuespiller i serien som skal være med på Lost et par episoder denne sesongen). Selvfølgelig er det HBO-favoritten, Lance Reddick.
Hvis dere ikke har sett traileren for sesong 4 så burde dere glede dere