Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1120
Noen som vet om noe fet "fjortiztechno" jeg kan laste ned? Av typen "heaven" om dere har hørt den? Takk
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis du raffinerer søketermet ditt til harddance/hardstyle/eurodance eller lignende så finner du nok mer av det du leter etter.
Do you wanna be my fjortis boy

Dancing in the dark

Hva tenker du på når du sier fjortis-techno?

Når dette er sakt, så vil jeg bare presisere at dette er ikke typen musikk jeg hører på
Sist endret av junkpal; 22. oktober 2007 kl. 17:18.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Clubfanatix cd'ene kan kanskje være noe for deg.
DJ Mango (om jeg ikke tar feil)
Også er det jo en del av disse fjortislåtene på Best 100 Top Techno albumene på TPB.
Ingenting slår Groove Coverage.
Hvordan vet jeg det? Jeg hører på det as we speak!

Ellers er rådet til nso det beste du vil få.
Vil du ha fjortissmusikk, så har du en liste her:

Splash
Rob Mayth
Verano
Lacuna
Freestylerz
Boosterz Inc
Sten F.
Mads Ramp
Stian K
Banana Inc
Tivoli Beatz
Pimp Code
C-Bool
DreamStylerz Inc
Shitkidz

Hvis du ikke nødvendig vis trenger og lastened musikken kan du høre noe innen den musikkstilen på nettradioen: neradio.se
Sist endret av BlueWolf; 23. oktober 2007 kl. 09:11.
www.playdio.se er BARE fjortistechno!
Strippekikk! Evig fjortiss fest musikk!
Stian K, DJ Splash, Rob Mayth og Mikkas er mine favoritter
Fjortismusikk: Rob Mayth, Cascada, Groove Coverage, Nightcore, Basshunter, EAST CLUBBERS, PULSEDRIVER, Dj Gillies, Dj Cammy, Dj Splash osv
Nesten alt svensk.. Google "VA-Absolute_Fjortis Torrent" så er du godt på vei.. Ikke å anbefale tho' - men det er kanskje en smakssak..
Sitat av nso
Hvis du raffinerer søketermet ditt til harddance/hardstyle/eurodance eller lignende så finner du nok mer av det du leter etter.
Vis hele sitatet...
Jeg vil også gjerne foreslå "søppel"

Neida, men som nso antyder, så aner du jo faktisk ikke hva du søker etter. Dance bør også være et greit søkeord.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Søk etter sangene til dosky.