Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 777
Hei folkens,


Jeg satte og så på tv i går kveld,

så putselig blei lyden på tv "dempet" Så kom det inn radio lyder, først så tengte jeg at det var noe med programmet jeg så på, Men Så hørte jeg noen kjente lyder fra politiradioen, Så putselig hører jeg at dem begynnte og snakke om at dem skulle spise osv osv, hørte flere ganger orde politiet blei nevnt. Det samme skjedde rett før jeg la meg men da var det ikke noen som snakket med bare de lydene politiet får når de er ferdige og snakke,



Noen som har vært bortig dette før ?

Noen som vet hvorfor dette skjedde med tven min ? er jo ikke normalt det ??
Haha, dette fikk jeg å en gang jeg prøvde å stille inn en kanal på en gammel tv.
Skjønte fint lite når politiet begynte å snakke inni tv'n min
Var borti dette en del før med analog tv, vi pratet på walkie talkie med forsterker på 500w og fatter'n klikka for at vi forstyrret nyhetene.

Har du analoge tv signaler enda? For jeg har ikke hørt om dette med digital. Evt. om du bruker RF kabel for å overføre signaler fra f.ex rikstv boksen til tv'en.
Opplevde dette for mange år siden under en millitærøvelse. Satt og så på NRK og avogtil ble lyden avbrutt av radioen til armygutta.