Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 940
Altså, noen som vet om sider der man helt gratisks kan spille Texas hold'em helt enkelt bare for å ha noe å gjøre når man ellers har lite å gjøre på xD?

Takk for alle svar
facebook texas holdem app
Pokerstars f.eks.
Link: http://www.pokerstars.net/

"PokerStars is the world’s largest poker site. With over 30 million members, and more free-to-play tables than any other site, PokerStars is THE place to learn how to play, and practice your poker skills. Download our software and start playing for free today."


Edit: Bare å finne en nettside som har mulighet for 'Play Money'. De fleste store pokernettsidene har vel mulighet for dette.
Sist endret av s1gh; 6. august 2010 kl. 20:58.
Sjå, ein nesten lik tråd
Vist du laster ned FullTilt Poker klienten så kan du spille Hold'em via nett, gratis, enkelt, og om virkelige penger eller lekechips
Sist endret av Ondskap; 6. august 2010 kl. 21:27.
Texas Hold'em på Facebook har fungert for meg.

Sitat av s1gh Vis innlegg
Pokerstars f.eks.
Link: http://www.pokerstars.net/
Vis hele sitatet...
Takk for at du introduserte meg for dette!
Governor of Poker
Gamedesire . com
Fin side
Alle gamblingsider har dette. Selv startet jeg på Betsson og lagde meg over 20 falske kontoer jeg vekslet mellom, siden jeg alltid tapte til slutt, og man bare kunne fylle på 2 ganger daglig. Omsider fant jeg ut hva freeroller er for noe, og begynte å skaffe meg oversikt over alle freerollene som gikk til enhver tid, og endte opp med å laste ned programvaren fra over 50 klienter/pokersider. Kan si det ble trangt på desktopen min etterhvert. Senere ble jeg lei, og ville sette inn penger selv å spille med, og endte opp med de to største og kanskje mest seriøse; PokerStars og Full Tilt Poker. Begynte med å sette inn $10 som jeg vernet med hud og hår og nebb og klør i noen måneder. Det har ballet på seg og nå spiller jeg så tusenlappene flyr veggimellom.

Jeg kan i alle fall fortelle deg én ting; du lærer IKKE poker av å spille med playmoney. Hvis du bare vil ha tidsfordriv anbefaler jeg det aller enkleste, som er Facebook-poker etc. Hvis du vil prøve å bygge og tjene penger, uten å risikere en eneste krone, ville jeg begynt med freerolls og lastet ned klienter som Mansion, Betsson, Centrebet og Full Tilt. Er du ute etter å lære deg å spille poker, og senere kanskje satse penger selv, så anbefaler jeg å begynne med de største med en gang. Full Tilt Poker eller PokerStars. Invester i å lære deg spille, og spill på de LAVESTE nivåene, det som heter microstakes.

Hvis dette er helt totalt uinteressant og du BARE vil spille for gøy - gå for Facebook poker.