Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 833
Hvis jeg hadde bestilt magic mushrooms fra et sted på nette, og de skulle sende det i posten. De sender det i små hvite konvolutter "without any reference"
....!
skaper vel ingen mistanke hos tollen det da? eller tror dere at de kommer til å åpne pakken?
Hvis det er noe mer man kunne ha gjort for at den skulle komme seg lettere mellom tollen, hva kunne det vært?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis du bestiller sopp på nettet så er det sansynligvis fersk sopp du bestiller, da dette er det som er "lovlig" rundt omkring. Da blir det sendt i en pakke, da fersk sopp må ha visse krav til innpakning for å holde seg spisende, noe som gjør det mer sansynlig at den åpnes. :-/
"We always ship tehm in a smal white envelope without any reference.

Kind regards,
maria"

vet du åssen krav det stilles til innpakninga?
Når jeg og tomiz bestillte sopp i fra sveits kom soppen i en kovolutt. Soppen var tørket å lå i en zip-lock bag. Om du bestillte fersk eller tørket sopp har vell litt å si.

Forresten så var konvolutten helt blank utenom navn og post sted. Sto ikke noe "MAGIC MUSHROOMS" på den. Veldig diskret.
Sist endret av sonixx; 9. november 2006 kl. 21:43.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Går ut ifra det var fra SMCS sonixx? De er de eneste jeg har komt over som selger tørket "legalt", men de operer jo ikke lengre så... :-(
Tror nok jeg har kommet over en ganske fin side nå! De kan ihvertfall sende tørket shrooms men anyways, fant ut av det jeg ville! Så takk for svarene.
Sitat av Tias
Går ut ifra det var fra SMCS sonixx? De er de eneste jeg har komt over som selger tørket "legalt", men de operer jo ikke lengre så... :-(
Vis hele sitatet...
http://sensurerturl.com selger tørket. Har bestilt derfra selv

Redigert kjapt av Tias. Thanks tho
Sist endret av Tias; 9. november 2006 kl. 23:53.