Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du vært med på NFF-turnering på Pokerstars?
Ja! 94 60,26%
Nei.. 62 39,74%
Stemmegivere: 156. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  114 7069
Hei freakforum

Er det noen som er lystne på å spille en turnering/serie turneringer for kun for freakforums medlemmer?

Tenkte lage å sette opp en turnering på PokerstarsEU med buyin på rundt 10 USD (som vel er greit for de fleste?). Spillet folk flest er vant med er vel NL Texas Holdem.

Synes selv det hadde vært morsomt å spille - mest om heder og ære - med medfreaks.

------------------

Kom gjerne med forslag til hvordan vi kan få til dette og meld din interesse. Forslag til justeringer ift. buyin eller pokerform er også velkomne.

------------------
10 USD kan være litt mye... hvor mange deltakere sikter du til?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
10 USD kan være litt mye... hvor mange deltakere sikter du til?
Vis hele sitatet...
Flott, vi kan sikkert gjøre det mindre - 2 eller 5 USD eller noe blir sikkert fint. Er det stemning for 2/5 USD buyin?

Jeg sikter på å få med så mange som overhodet mulig - men kun herfra selvsagt.
Med på alt. Bare sifra når
Jeg prøvde å arrangere dette på poker-tråden, men virka ikke som det var noen interesse. Flott å se at det er det, er med any day!
Definitivt med! samme hvilken buyin :-)
Sitat av apocalypse Vis innlegg
PokerstarsEU
Vis hele sitatet...
Er dette en egen variant som PS.it eller PS.fr, eller er det bare "vanlige" Stars?
Sitat av IpN Vis innlegg
Jeg prøvde å arrangere dette på poker-tråden, men virka ikke som det var noen interesse. Flott å se at det er det, er med any day!
Vis hele sitatet...
Jasså - det har jeg ikke fått med meg

Men flott, hyggelig å høre at vi er flere som tenker dette!

Men er det 1, 2, 5 eller 10 USD som folk flest ønsker? Etter litt tenk på dette synes jeg vi setter buyin til 4 USD - drøyt 20 NOK. Det burde vel alle fikse og poenget er jo først og fremst å slå hverandre.

Er det stemning for en høyere turnering, 10 - 50 USD også, går det jo an å arrangere flere. Men den første får være for alle.

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Er dette en egen variant som PS.it eller PS.fr, eller er det bare "vanlige" Stars?
Vis hele sitatet...
Hmm. Dette er vel 'vanlige' Pokerstars. Men jeg bor i Sverige så det heter nok bare noe annet. Skal sjekke opp dette!
Jeg tenker at jeg er med, så sant jeg har tid. Tenker man 60/30/10% av potten på 1/2/3.-plass, eller winner takes it all?

Jeg er med på alt med buyin opp til rundt $15-20.
Fikk nettopp satt inn $25 på Pokerstars, så dette er jeg med på om det arrangeres. $4 buy-in høres bra ut, men er med helt opp til $10. Litt ekstra spenning gjør ingenting
Sitat av Myhre Vis innlegg
Jeg tenker at jeg er med, så sant jeg har tid. Tenker man 60/30/10% av potten på 1/2/3.-plass, eller winner takes it all?

Jeg er med på alt med buyin opp til rundt $15-20.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte noe sånt som 60/30/10%, jeg. Jeg tenkte også at vi kunne kjøre en ganske rolig blindestruktur.

Sitat av Tawon Vis innlegg
Fikk nettopp satt inn $25 på Pokerstars, så dette er jeg med på om det arrangeres. $4 buy-in høres bra ut, men er med helt opp til $10. Litt ekstra spenning gjør ingenting
Vis hele sitatet...
Da tenker jeg vi sier 4 USD buyin, punktum finale. For å få folk med. Så tar vi evt. en litt større turnering senere.

-----------

[COLOR="Navy"]NFF-turnering i No Limit Texas Holdem.
Torsdag 23/2 kl. 20.00.
Turneringskode kommer snart.[/COLOR]
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Jeg tenkte noe sånt som 60/30/10%, jeg. Jeg tenkte også at vi kunne kjøre en ganske rolig blindestruktur.
Vis hele sitatet...
Det må da komme an på antall deltagere... Er det bare 5-6 som joiner blir det dumt med 3 betalte plasser. Samme hvis antallet overstiger 20, f.eks..

Selv svarte jeg forresten dessverre nei på pollen... Har lyst å spille med folket, men ønsker ikke at nicket mitt blir kjent, derfor joiner jeg heller aldri home games, verken med venner eller dere eller andre forumer...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det må da komme an på antall deltagere... Er det bare 5-6 som joiner blir det dumt med 3 betalte plasser. Samme hvis antallet overstiger 20, f.eks..

Selv svarte jeg forresten dessverre nei på pollen... Har lyst å spille med folket, men ønsker ikke at nicket mitt blir kjent, derfor joiner jeg heller aldri home games, verken med venner eller dere eller andre forumer...
Vis hele sitatet...
Det er klart det blir dumt om det ikke blir 9< og slik utbetaling. Men jeg tror likevel det er det jeg satser på - tipper vi blir et sted mellom 8 og 20.

Synd at du ikke blir med, men forstår og respekterer det valget.
Sist endret av apocalypse; 21. februar 2012 kl. 22:16.
Pokerstars.eu er et resultat av at PS nå har fått EU lisens og at svenske og finske spillere således kan ta ut premiene sine skattefritt. Jeg vet ikke om det er felles playerpool ennå, men det er i alle fall planen at det skal være felles for EU og PokerStars.com. den franske og italienske playerpoolen er pr i dag skilt fra de øvrige.

Jeg blir nok med dersom jeg er hjemme på det aktuelle tidspunktet. Jeg har ingen skrupler på at resten av freak får vite hvor lite jeg tjener på poker
Hadde blitt med hvis det hadde vært på Unibet. Spiller kun der om dagen.
Sist endret av Kjartan27; 21. februar 2012 kl. 22:20.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det må da komme an på antall deltagere... Er det bare 5-6 som joiner blir det dumt med 3 betalte plasser. Samme hvis antallet overstiger 20, f.eks..

Selv svarte jeg forresten dessverre nei på pollen... Har lyst å spille med folket, men ønsker ikke at nicket mitt blir kjent, derfor joiner jeg heller aldri home games, verken med venner eller dere eller andre forumer...
Vis hele sitatet...
Ingen trenger da å vite hvem du er?

Uansett så er jeg med
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Noen som er med på å sette opp en turnering med lekepenger også eller? Vil gjerne vere med, men har ikke råd til hele 23NOK i buyin Regner med at det blir en VT/Skype chat ellernoe for de som spiller?
Sitat av Echuz Vis innlegg
Noen som er med på å sette opp en turnering med lekepenger også eller? Vil gjerne vere med, men har ikke råd til hele 23NOK i buyin Regner med at det blir en VT/Skype chat ellernoe for de som spiller?
Vis hele sitatet...
Man har da chat ved table og ev. IRC. Det får vel holde?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Myhre Vis innlegg
Man har da chat ved table og ev. IRC. Det får vel holde?
Vis hele sitatet...
Det blir liksom ikke det samme med bare tekst chat, blir litt av det samme som å gå inn på et random table syns jeg.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Det blir liksom ikke det samme med bare tekst chat, blir litt av det samme som å gå inn på et random table syns jeg.
Vis hele sitatet...
Ved å beholde anonymiteten og mystikken, om jeg kan kalle det det, men fortsatt inneha vissheten om at de andre spillerne er freaks, gjør opplevelsen til noe helt annet enn et tilfeldig bord, for min del hvert fall
Høres veldig interessant ut voter for 5usd om det er mange nok, 10usd med typ 15-20 folk.
Har dessverre bare penger på Betsafe om dagen
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Har dessverre bare penger på Betsafe om dagen
Vis hele sitatet...
Flytt dem til PokerStars! Beste tipset. Betsafe er useriøs x10.
Høres morsomt ut! Er med.
Er med hvis tidspunktet passer. Varer jo ofte lenge, de turneringene..
Da er jeg i ferd med å lage turneringen. Skrik ut om dette passer deg eller ikke - målet er å få med flest mulig.

----------------

Foreløpig info:

TID: LØRDAG 25. FEBRUAR KL. 13.00
BUYIN: 5+0,5$ (USD)

Øvrig info:
Spill: No Limit Texas Holdem. Startstack: 3000. Blindeintervaller: 10 minutter. Premier: Topp 10%. Pauser: Ja.


----------------

Er dette et tidspunkt folk er for? Forslag til andre endringer?
Kl 13:00? Hvem er ledig til å spille midt på dagen?

Anyways, er jeg på jobb, så blir ikke med. Men er med neste gang.

PS: Skriv opp turney ID
Passer ikke for meg, satse på at det passer neste runde
Sitat av Cikey Vis innlegg
Kl 13:00? Hvem er ledig til å spille midt på dagen?

Anyways, er jeg på jobb, så blir ikke med. Men er med neste gang.

PS: Skriv opp turney ID
Vis hele sitatet...
Håpet folk var ledige på lørdagen - en ganske vanlig fridag! Kan selvsagt ta det på kvelden, men jeg tenkte kanskje folk var våkne og klare Lørdag kl. 13! Tar jeg feil, folkens?

Tourney ID kommer så snart jeg har opprettet turneringen. Vil bare høre om det fungerer for de fleste først.
Sist endret av apocalypse; 22. februar 2012 kl. 21:36.
Er vel mest vanlig å ha fri på lørdag formiddag. 13:00 høres bra ut det, da rekker man jo å gjøre andre ting på kvelden også.
Er mest sannsynlig med (svarte 'Ja!' i pollen), må bare sette inn litt penger først

Edit: Bra for at du tok initiativ! Kp til deg
Sist endret av Azarat; 22. februar 2012 kl. 21:37.
Enig med fletchy!
OK - litt forskjellige meninger vil det være, men jeg tenker vi går for det jeg foreslo. Tourney ID kommer i tråden i morgen.

Vi spilles!
Bra initiativ, definitivt med på Lørdag blir gøy Som andre sier så stemmer jeg for at det er på dagen så kvelden er ledig men viss folk ikke kan da så får vi heller ofre kvelden.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Da er jeg i ferd med å lage turneringen. Skrik ut om dette passer deg eller ikke - målet er å få med flest mulig.

----------------

Foreløpig info:

TID: LØRDAG 25. FEBRUAR KL. 13.00
BUYIN: 5+0,5$ (USD)

Øvrig info:
Spill: No Limit Texas Holdem. Startstack: 3000. Blindeintervaller: 10 minutter. Premier: Topp 10%. Pauser: Ja.


----------------

Er dette et tidspunkt folk er for? Forslag til andre endringer?
Vis hele sitatet...
Søndag er vel bedre? Da har vel folk stort sett ikke noe å gjøre. Tipper flere er med hvis vi har det på søndag hvertfall.

Ellers høres det kjempebra ut, jeg er desverre opptatt på lørdag så hvis vi har det på søndag er jeg 100% sikkert med.
Sist endret av Dongerino; 23. februar 2012 kl. 18:39.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
lett med! 10 USD fungerer helt fint
SEKSTI stykker sier de er med på turnering. Da bør man vel kanskje ha litt mer enn 3 betalte..
Stiller! Vil nok tro at kvelden er et bedre tidspunkt uansett, men det får være opp til gruppeleder. Sett opp en 20-50 dollars turnering ved siden av da?
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Sett opp en 20-50 dollars turnering ved siden av da?
Vis hele sitatet...
Offfff. Kjenner jeg har grusomt lyst å være med å spille Freak-turnering nå...
Om det ikke passer på lørdag(eller omvendt) for en del freaks (som Skeetonez sa) og det er såpass mange som er gira på turnering som pollen viser kunne det vel kanskje vært mulig å kjørt turnering(er) på 2 dager, altså lørdag og søndag? Om det er gratis å sette opp (fant ikke noe om det når jeg googlet...) og det er nok freaks på begge dagene. Jeg tror jeg har tid til å spille både på lørdag og søndag

Bare et forslag fra min side. Er vel lettest å finne ut av dette ved å lage en ny poll med avstemning om dagene (og evt. klokkeslett).
Sist endret av Azarat; 23. februar 2012 kl. 19:21.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Om det ikke passer på lørdag(eller omvendt) for en del freaks (som Skeetonez sa) og det er såpass mange som er gira på turnering som pollen viser kunne det vel kanskje vært mulig å kjørt turnering(er) på 2 dager, altså lørdag og søndag? Om det er gratis å sette opp (fant ikke noe om det når jeg googlet...) og det er nok freaks på begge dagene. Jeg tror jeg har tid til å spille både på lørdag og søndag

Bare et forslag fra min side. Er vel lettest å finne ut av dette ved å lage en ny poll med avstemning om dagene (og evt. klokkeslett).
Vis hele sitatet...
koster ikke noe å sette opp private turneringer.
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
koster ikke noe å sette opp private turneringer.
Vis hele sitatet...
NFF pokerturnering 365 dager i året hehe, neida
Oppdater førstepost med info, og få med tournament ID
Jeg er med hvis dere flytter det til en annen side enn PS, og hvis det foregår søndag kveld istedet for lørdags formiddag.
okei siden Du ønsker dette så retter såklart alle oss andre etter ditt ønske. Men vær mer konkret da ? hvor vil du at alle oss som har blitt enige om tourneyen skal forflytte oss ?
Sitat av lollern Vis innlegg
okei siden Du ønsker dette så retter såklart alle oss andre etter ditt ønske. Men vær mer konkret da ? hvor vil du at alle oss som har blitt enige om tourneyen skal forflytte oss ?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke bedt dere rette dere etter noe som helst, så slutt å legg ord i munnen på meg er du snill.

Jeg har simpelthen informert om at om turneringen blir flyttet til en annen side, det være seg nå eller i fremtiden, så kan dere regne med én deltaker til.
å ? mulig jeg leste feil... jeg tolka det som at du kom med ett par demands i din post, sorry!
Tør jeg spørre hva som er galt med pokerstars? Eller er du kanskje banna
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Jeg er med hvis dere flytter det til en annen side enn PS, og hvis det foregår søndag kveld istedet for lørdags formiddag.
Vis hele sitatet...
Du nevner ikke en side du foretrekker engang? Anything but PS? Hvorfor det?
Sitat av fletchy Vis innlegg
Tør jeg spørre hva som er galt med pokerstars? Eller er du kanskje banna
Vis hele sitatet...
Vet du ikke at pokerstars er rigget?
Sist endret av Azarat; 23. februar 2012 kl. 23:09.