Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 795
Hei. Lastet ned film i Bluray. I filmen så følger det med orginale engelsk lyd, OG en kinesisk versjon. Jeg la filmen over på en harddisk, koblet harddisken til TV'n, en Grundig 32" hvis det er relevant. Men når jeg spiller av filmen derfra velger den automatisk den kinesiske lydfilen. Og jeg finner ingen måte å slette det lydsporet eller velge lydspor via TV'n.

Trenger hjelp nu. Har damebesøk og greier... flytt hvis den passer bedre inn ett annet sted. (tråden altså)
Takk
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Sitat av bavarai Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha, ja. Hadde jo lyst til å se film jeg og da! Er det ingen måte å liksom slette det ekstra lydsporet??
Spill av filmen med VLC i stedet, der er det ingen problemer å bytte lydspor.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis du bruker PC, og fks VLC, så sjekk her: Audio->Audio track, der kan du velge lydspor OM det er noen tilgjenglige.

Mulig du har fått en dårlig rip også.
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Men jeg spiller den av PÅ Tvn, via en USB-inngang på TVn! Så jeg spiller den av i avspillingsprogrammet på TVn. Skjønner hvordan jeg skifter på VLC, men virker ikke som om det er mulig på TVn!
blablabla, blabla bla
Sist endret av Rellativ; 8. januar 2012 kl. 21:19.
Sitat av Rellativ Vis innlegg
blablabla, blabla bla
Vis hele sitatet...
Okay :=)