Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1361
Søker spill hvor man må samarbeide. Bor med en kompis og vi leter etter noe nytt. Åpen for det meste, men kriteriet er at vi kan spille sammen, helst på lag mot andre på nett. Hvilken sjanger, gratis eller ikke - alt går. Kom med forslag så sjekker jeg det ut
Det må jo finnes noe kult man kan spille med folk man kjenner.. Hmm

Vet at lignende tråder er startet, men ikke med helt det samme utgangspunktet. Håper det går bra!

Mange takk på forhånd!
Portal 2! ikke på nett mot andre, men morro å spille med en venn.
Sist endret av mo3; 1. mars 2012 kl. 19:44.
BF3, spill som Squad.
Bærer veldig preg av at de som samarbeider vinner, og de som spiller alene på lag taper.
Sjekk ut Coop biten fra splinter cell serien. Genialt om man deler sofa og spiller det på split screen.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Battlefield 3. Squad på 2-4 stykker som samarbeider for total ownage.

haiii ninja
Sist endret av Bothrops; 1. mars 2012 kl. 19:45.
SWAT 4 finnes ikke bedre bro-up spill
Kan jo sjekke ut Killing floor!
Er sykt arti å sette opp en game med bare 2 stk. Altså, deg og kompis - og så skyte dere gjennom en horde av zombier!

gøy, spennende og litt skummelt!
DotA, HoN eller LoL.
Vet ikke om en annen spillsjanger hvor teamplay spiller en like stor faktor som i MOBA-spill.
Couter-Strike og World of Warcraft
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Splinter Cell Conviction er fett.
cs 1.6 og source, og GO når det kommer!
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Battlefield 3 går de fleste andre FPS til gangs når det kommer til muligheten for teamwork, med mindre man spiller 5v5 match i CS e.l.
Left 4 Dead 2, 2-4 stk er jovialt ;>
sett opp en minecraft server og spill på hard og hardcore (vet ikke om det er mulig på server) så bestemmer dere dere for å flytte hus/oppgradere huset dere bor i annenhver dag eller noe. Da må dere samarbeide om og skaffe nok matrialer osv
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Du kan jo sjekke ut Dungeon Defenders på Steam. Tower-defense. Ganske kult å spille med 2-4 kompiser
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Team-Fortress 2 !!
Forsaken World. Gratis MMORPG gjennom steam. Jeg mener det er knallmoro. Og man levler fort opp til 20 på en sliten søndag så man faktisk kan gjøre morsomme ting relativt fort uten måtte levle i 3mnd først(WoW).
battlefield 3 ett av de bedre jeg har spillt
Starcraft 2, svært gøy med venner! alternativt Starcraft 1, om du vil være litt retro (men da må dere nok belage dere på å spille mot hverandre...
LoL is your answer baby. (Leauge Of Legends)
Shiit. Mange svar! Flere jeg har hørt om og mange jeg skal sjekke ut! supert..

Kom gjerne med spill som det ikke tar alt for lang tid å sette seg inn i..

Setter pris på alle svar, takk.