Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du vært med på NFF-turnering på Pokerstars?
Ja! 94 60,26%
Nei.. 62 39,74%
Stemmegivere: 156. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  114 7070
Er med lørdag kl. 13 eller søndag. Flott initiativ. Jeg vant forrige freak turnering, 400 kr:-)
Sitat av Azarat Vis innlegg
Vet du ikke at pokerstars er rigget?
Vis hele sitatet...
Hehe, jo når du sier det så...
Nå virker dette litt uproft, men jeg har et problem med OSX ift. å opprette turneringen. Men dette er vel rette sted å spørre om tekniske utfordringer!

Problemet er som følger: Pokerstars-vinduet for å opprette turneringen går utenfor skjermbildet. Det går ikke an å dra, zoome eller 'fit to screen'. Så jeg får ikke klikket på 'opprett turnering'-knappen. Hjelp?

Slik ser det ut:

http://bildr.no/thumb/1115801.jpeg
Skift oppløsning?
Sitat av Grix Vis innlegg
Skift oppløsning?
Vis hele sitatet...
Har skiftet oppløsning, det gjør ingen forskjell. Forstår ikke dette. Blir bare så irritert. Har ingen annen maskin tilgjengelig heller. Merde.

Har tittet på tips rundt om kring med vinduer som er 'utenfor' rekkevidde, men ingenting som fungerer for meg. Setter umåtelig pris på tips.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Nå virker dette litt uproft, men jeg har et problem med OSX ift. å opprette turneringen. Men dette er vel rette sted å spørre om tekniske utfordringer!

Problemet er som følger: Pokerstars-vinduet for å opprette turneringen går utenfor skjermbildet. Det går ikke an å dra, zoome eller 'fit to screen'. Så jeg får ikke klikket på 'opprett turnering'-knappen. Hjelp?

Slik ser det ut:

http://bildr.no/thumb/1115801.jpeg
Vis hele sitatet...
Trykk på vinduet en gang, etterfulgt av enter
Sitat av Harabo Vis innlegg
Trykk på vinduet en gang, etterfulgt av enter
Vis hele sitatet...
Jeeeez. Det fungerte jo. Takk.... Løste problemet uten å finne ut av det - på en måte Uansett. Nå blir det tourney!

Stay tuned - info kommer om noen minutter!
Hater å sette inn penger på pokerstars, så jeg tror nesten jeg må stå over den
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Klar for pokerstars, når tenker du evt?
-----------------------------------

REGISTRERINGSINFO:

1.Gå inn i Pokerstarslobbyen (hovedvinduet)
2. Trykk på fliken 'Home Games'
3. Trykk på 'Join a Poker Club'
4. Trykk inn klubbens ID: 606316
5. Skriv inn invitasjonskoden: apocalypse
6. Klikk deg inn på turneringen som heter 'NorskFreakForum' og registrer deg.


-------------------------------------

DA ER DET BARE Å REGISTRERE SEG FOLKENS!! VI SPILLES!
Sitat av STAbana Vis innlegg
Hater å sette inn penger på pokerstars, så jeg tror nesten jeg må stå over den
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Er du over 18 år?
Du kan forresten sikkert ordne det på andre måter om du føler deg utrygg med VISA. Ucash, SpendOn osv, eller du kan få noen andre (venner eller Freaks) til å overføre til deg på Stars mot en eller annen form for tilbakebetaling.
Om det er et problem med de 5+0,5$ så kan vi sikkert fikse det på en måte. Buddy transfer er jo en mulighet.

Gjentar:

-----------------------------------

REGISTRERINGSINFO:

1.Gå inn i Pokerstarslobbyen (hovedvinduet)
2. Trykk på fliken 'Home Games'
3. Trykk på 'Join a Poker Club'
4. Trykk inn klubbens ID: 606316
5. Skriv inn invitasjonskoden: apocalypse
6. Klikk deg inn på turneringen som heter 'NorskFreakForum' og registrer deg.


-------------------------------------

DA ER DET BARE Å REGISTRERE SEG FOLKENS!! VI SPILLES!

Repeterer info om turneringen:

NL Texas Holdem
5+0,5$
3000 starting chips
10 min blindeperioder
Pauser
Topp 10% betalt

Post gjerne her i tråden når du har registrert deg, så ser flest mulig tråden før det braker løs kl. 13 i morgen!

Om jeg ikke har gjort det tydelig så er dette tidspunkt:

LØRDAG KL. 13.00
Sist endret av apocalypse; 24. februar 2012 kl. 22:00.
Nå ble jeg letta over at det er neste lørdag det er snakk om! Har ikke sett tråden før nå, så ble litt arg for at jeg misset turneringen med noen timer. Vi spilles på lørdag, lykke til (dere vil ikke trenge det)

EDIT: Faen, nå går det virkelig surr i dagene her :S Fredag i dag ja.
Sist endret av Buddapower; 24. februar 2012 kl. 22:26.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Nå ble jeg letta over at det er neste lørdag det er snakk om! Har ikke sett tråden før nå, så ble litt arg for at jeg misset turneringen med noen timer. Vi spilles på lørdag, lykke til (dere vil ikke trenge det)

EDIT: Faen, nå går det virkelig surr i dagene her :S Fredag i dag ja.
Vis hele sitatet...
Hahaha, noen som roter med dagene eller? Det er imorgen ja
Glem ikke å registrere dere til tourneyen folkens! Å joine 'pokerklubben' jeg gav ID og invitiasjonskode er ikke nok! Jeg bekrefter nye medlemmer så snart de kommer inn.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Er det greit om jeg registrerer meg i morra formidag?
Sitat av bavarai Vis innlegg
Er det greit om jeg registrerer meg i morra formidag?
Vis hele sitatet...
Så lenge du registrerer deg før turneringen starter skal det nok gå bra
Registrer deg når du vil, gjerne siste minutt, men jeg ville joinet klubben nå. Så kan du heller regge deg til tourneyen i morgen. Koster ingenting å joine klubben og da går det raskere å registrere seg i morgen

Begynner å bli noen med i klubben nå, men igjen, husk å regge dere til turneringen!

----------------------

Da tar jeg kvelden, men er oppe tidlig i morgen. Håper at mange blir med på moroa og registrerer dere. Still klokka og sov godt.

Vi spilles
Da er det få timer igjen til turneringen begynner! Husk å registrere deg!

-----------------------------------

REGISTRERINGSINFO:

1.Gå inn i Pokerstarslobbyen (hovedvinduet)
2. Trykk på fliken 'Home Games'
3. Trykk på 'Join a Poker Club'
4. Trykk inn klubbens ID: 606316
5. Skriv inn invitasjonskoden: apocalypse
6. Klikk deg inn på turneringen som heter 'NorskFreakForum' og registrer deg.


-------------------------------------
Blir det live-stream? Høhø
Sitat av McLovin Vis innlegg
Blir det live-stream? Høhø
Vis hele sitatet...
He-he, det blir det nok ikke. Men selvsagt, om du joiner pokerklubben kan du observere bordene selv om du ikke er påmeldt i turneringen.

Ellers blir det et lite sammendrag her i tråden når vi er ferdige!

Men jeg håper flere joiner og regger seg. Kom igjen folkens!
Sjekka nettopp kontoen og jeg ser at jeg har 3,20. Er helt raka fant for tida, så jeg lurer på om det er noen som er såpass snille at de vil sponse meg 2,30 så jeg også kan være med i turneringen?)
Hadde tenkt til og ombestemme meg men ser at det er bare 2 stk påmeldt. Så venter og ser før jeg setter inn penger.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Hadde tenkt til og ombestemme meg men ser at det er bare 2 stk påmeldt. Så venter og ser før jeg setter inn penger.
Vis hele sitatet...
Hvis alle tenker sånn blir det selvsagt aldri fler registrerte... Tullete tankegang.

EDIT: Får legge til at jeg oppfordrer alle som synes 5$ er mye for en slik turnering å ikke delta. Ikke bruk penger du ikke har.
Sist endret av apocalypse; 25. februar 2012 kl. 10:27.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Hvis alle tenker sånn blir det selvsagt aldri fler registrerte... Tullete tankegang.

EDIT: Får legge til at jeg oppfordrer alle som synes 5$ er mye for en slik turnering å ikke delta. Ikke bruk penger du ikke har.
Vis hele sitatet...
Iforhold til all praten her så synes jeg det er latterlig at det er 2 stk påmeldte.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Iforhold til all praten her så synes jeg det er latterlig at det er 2 stk påmeldte.
Vis hele sitatet...
Det kommer sikkert flere nærmere turneringsstart. Men du må forstå at det bare er å bestemme seg for å spille eller ikke. Det er ikke sånn at jeg kan sette opp 1k$ guaranteed.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
får vell gå som ett forbildet jeg da, og vise at jeg tørr og registrere meg før alle andre!
Dette høres så sinnsykt kult ut, og er det utrolig godt tiltak! Hadde det ikke vært for at jeg fakta faen er blakk som helvete, så hadde jeg lett blitt med! Er med om det blir turnering neste måned!
Da er det 2 timer igjen til turneringsstart - husk å registrere dere i tide!
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Da er det 2 timer igjen til turneringsstart - husk å registrere dere i tide!
Vis hele sitatet...
This! Dette er et utrolig bra tiltak som jeg nevnte tidligere. Tenk så gøy, knuse forummedlemmer i poker?
Wow, bare 3 registrerte. Er ofte at folk er raske med å si i tråden at "de er med", men så ombestemmer seg senere ved treff og lignende, men at det er så dårlig påmeldelse/oppmøte-ratio for en ONLINE-pokerturnering er overraskende.

EDIT: Det er 3,5% oppmøte det.
Sist endret av Buddapower; 25. februar 2012 kl. 12:00.
Enig i det. Men det er fortsatt lenge igjen. 1 time til turneringsstart! Våkn opp, freaks!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er med hvertfall, regger meg snart
Gjentar starttidspunkt og registreringsinfo:

KL. 13.00

-----------------------------------

REGISTRERINGSINFO:

1.Gå inn i Pokerstarslobbyen (hovedvinduet)
2. Trykk på fliken 'Home Games'
3. Trykk på 'Join a Poker Club'
4. Trykk inn klubbens ID: 606316
5. Skriv inn invitasjonskoden: apocalypse
6. Klikk deg inn på turneringen som heter 'NorskFreakForum' og registrer deg.

-------------------------------------


Husk punkt 5 - å joine klubben er ikke nok!

Vi spilles!
7stk regga! Cmon vi klarer flere
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av lollern Vis innlegg
7stk regga! Cmon vi klarer flere
Vis hele sitatet...
Ja, ganske sykt at 60 ville være med i den pollen her men bare 7 som har regga seg ;p
ja det er ganske sykt! Kan ikke skjønne at så mange syns det er gøy og bare vote på polls for morro skyld
Snart ett fullt bord ihvertfall. Kom igjen folkens, raska på! 10 MINUTTER TIL START!!!
Blir forhåpentligvis gøy uansett hvor mange som blir med, med mindre jeg ryker i første hånd
Sist endret av The Nameless; 25. februar 2012 kl. 12:51.
Turneringen er egentlig litt for slak i blindestruktur mtp. antall spillere. Men likevel - nå er vi 10! C'mon!!!
Trykke ja, men nå skal jeg få damebesøk sååå Lykke til
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
7 stykk som er med i klubben, som ikke er påmeldt enda. er late reg en mulighet her?
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Trykke ja, men nå skal jeg få damebesøk sååå Lykke til
Vis hele sitatet...
Gjør det slutt raskt - teenage love varer ikke uansett.

EDIT: 2 min... C'mon!
Sist endret av apocalypse; 25. februar 2012 kl. 12:58.
At det står "applied" på turneringen betyr at jeg er registrert, right?

EDIT: Den er ikke i "scheduled games", skjønner ikke dette her..
Sist endret av Grix; 25. februar 2012 kl. 12:59.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
ooog da er vi igang
Forferdelig system.

6. Klikk deg inn på turneringen som heter 'NorskFreakForum' og registrer deg.
Vis hele sitatet...
Dette gikk ikke, sto bare "withdraw" eller "don't withdraw", ingenting skjedde når turneringen begynte.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
yes, første mann ut! hvorfor skal kmyhre sitte på hakket høyre kicker enn meg :/
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Grix Vis innlegg
Forferdelig system.



Dette gikk ikke, sto bare "withdraw" eller "don't withdraw", ingenting skjedde når turneringen begynte.
Vis hele sitatet...
Du har putta inn penger på pokerstars accounten din (5,50$) og trykka register? Er ikke for sent vettu.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Du har putta inn penger på pokerstars accounten din (5,50$) og trykka register? Er ikke for sent vettu.
Vis hele sitatet...
Det går ikke an å trykke "register", står ikke noen register-knapp noen steder.

EDIT: Nå gjør det plutselig det, og det står ikke "applied" lenger.. wtf
Sist endret av Grix; 25. februar 2012 kl. 13:07.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Grix Vis innlegg
Det går ikke an å trykke "register", står ikke noen register-knapp noen steder.
Vis hele sitatet...
Har du brukt pokerstars før? Du trykker på "Schedule" inne på norsk freakforum lobbyen, velger turneringen og trykker register nede til høyre.