Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 918
Har nettop bestilt denne tv'n: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635480#accessories

Så skal jeg ha hdmi fra tv til ps3, så har noen link til nettbutikk, hvor jeg vet at dette passer, sånn at jeg slipper å bestille x antall ganger før jeg får riktig!

Sorry, men jeg har lite peiling.

- Takk
Du skal være god hvis du kjøper feil hdmi kabel.. Dra forøvrig på biltema å kjøp deg en, du vil ikke merke forskjell!
Trådstarter
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Du skal være god hvis du kjøper feil hdmi kabel.. Dra forøvrig på biltema å kjøp deg en, du vil ikke merke forskjell!
Vis hele sitatet...
Så det er ingen forskjellige hdmi kabler?

Fra tv til bluray og fra tv til ps3 er likens kabelen liksom? Omg, iFail

Så denne kabelen funker greit?
http://www.elkjop.no/product/lyd-bil...dmi-kabel-1-5m
alle Hdmi kabler fungerer på PS3..! (man kan få forskjellige typer hdmi kabler tror 1.4 er den nye standaren men)det med at dyre kabler bare er tull kan disskuteres.. Tror du må ha 1.4 for å spille i 3D uten å være helt sikker på det..
Sist endret av iGnome; 21. juni 2011 kl. 01:24.
For å si det slik, HDMI signalet er digitalt, enten fungerer det, eller så fungerer det ikke
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Eh. Kjøp vanlig HDMI.

Du får også tak i mini-hdmi, denne skal du ikke ha!
Limited edition
Moff's Avatar
Har faktisk en litt sprekere modell av den samme TV-en med en PS3, og du kan i utgangspunktet koble til en hvilken som helst HDMI-kabel (med unntak av mini-HDMI, av opplagte årsaker). Alle HDMI-ledninger av normal størrelse ser helt like ut, men det er noen forskjeller in terms of hvor mye data de forskjellige standardene klarer å overføre. Både 1.3 og 1.4 er i stand til å overføre 3D fra PS3-en, men 1.3-en vil kun klare å vise interlaced; 1.4 klarer progressiv. Dette spiller imidlertid ingen rolle med den TV-en der, ettersom det ikke er en 3D-TV. (1.4 er altså den nyeste utgaven.)

I relaterte produkter under TV-en finner du for eksempel denne her. Den er noe dyrere, og kabelen du har linket til vil sannsynligvis fungere helt fint, men når du har en PS3 og en TV som til sammen sikkert kostet 7-8 tusen, så ville i alle fall ikke jeg latt HDMI-kabelen være det svakeste leddet i systemet.
som rW sier HDMI er digitale signaler, altså 1 og 0 enten kommer signalet frem eller ikke, eneste forskjellen på kablene er produsent og de litt dyrere kablene kan se litt bedre ut.
Det er det samme hvilken HDMI kabel du kjøper.

Eneste som kan spille inn er om du er opptatt av utseende på HDMI kabelen :P