Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 977
http://onefed.com/media/NintendoON.wmv

Aner ikke om den er fake, men den ser SYKT bra ut
Videoen var genial, alt virket genialt med den!

Eneste er Mario ser ut til å slanket seg litt

Her er noen screenshots jeg tok i farten: Klikk
Sist endret av Peefy; 14. mai 2005 kl. 13:20.
Så artig ut den :P men er nok fake ja...Men er nok ikke SÅ lenge til det kan bli laget noe sånt
Stiligt. Virket litt fake, men veldig bra laget
Haha, så dumt. Likte sekvensen med alle slottene fra Super Mario 64, da... men den siste sekvensen med marioen var utrolig dum.
Ahh jeg vil ikke tro det er fake. Men det er nok det ja, men fantastisk bra laget film det må de folka som har laget den ha.
Det er jo fake men det kan jo være et prosjekt Nintendo jobber med. Hvem vet, hadde være fett med en slik en uansett
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Den sekvensen med slottene var vel for å vise hvor mange polygoner Nintendo Revolution takler.
Er vel heller liten tvil om at dette er falskt. Folk som er veldig flink med CG kan lage slikt. Vi kommer nok til å få se flere slike filmer fremover.
En konsoll man putter på hodet er tvilsomt. Folk kommer til å være en fare både for seg selv og for andre. Jeg kan ikke se for meg selv løpe rundt i stua mens jeg sparker rompa til Bowser eller rir på en hest over slettene i Zelda.
Man skal aldri se bort i fra at man kan bruke 3d-briller for dybdefølelse på fjernsynet. Men noen hjelm som drar deg inn i en CG-verden?