Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 965
vel jeg skal sette opp en side til guildet mitt, og i den sammenheng skal jeg bruke CMS som hovedsystem på siden + et forum som kan integreres i dette, jeg ønsker at det er lett å bruke, samtidig som det ser veldig designmessig bra ut. jeg skal ordne grafikken på forumet og portalen selv, så theme/skins er ikke det jeg tenker på, men mer hvor lett det er å configurere, sette opp, modde og så videre. og det må være gratis.

hva kan dere her anbefale? jeg skal ha det til WoW guildet mitt som har endel medlemmer så jeg trenger litt hjelp og deres anbefalinger har nå prøvd å sette opp MKPortal sammen med SMF forum, noe som i bunn og grunn skal være enkelt, men jeg som aldri har brukt CMS noe særlig er ikke helt stødig på det, men jeg har fått det opp, men får ikke forumet til å åpne integrert i portalsystemet, selv om jeg har satt innstillingene til å gjøre det.

uansett, det er det jeg har gjort på til nå, kom med forslag til hva jeg kan bruke
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg vil anbefale mambo, har brukt det selv til div småprosjekt her og der..

http://www.mamboserver.com/
mambo sparker ræv, og skal vel gå greit å bygge sammen med f.ex. phpbb, hvis jeg ikke husker helt feil
Mambo er nok best.
Hvis du vil ha noe enkelere (men ikke fullt like bra), prøv e107.
Mambo er veldig bra ja, men det er litt problematisk med brukergrupper om det er veldig fremmede som skal gjøre mer enn å legge inn innhold (f.eks. Brukeradministrasjon, Endre polls osv.)

Men, til en Guild bør det funke temmelig bra :-)

EDIT: Holder selv på å relansere HaloNorge.com, vi bytter fra Nuke til Mambo. Mao. IKKE bruk Nuke. Det er så jævlig dårlig og rotete kodet, og de som skriver det skriver ikke mot noe mål eller med no mening.
Sist endret av Øby; 25. april 2005 kl. 17:38.
www.ez.no Norsk, Open Source, html og css validerer, skalerer mot enterprise løsninger (kansje ikke så aktuelt her). Funker bra..