Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1143
Leter etter en side hvor jeg kan få velge hva jeg vil ha etter @ på mailen min.. Før kunne jeg få dette på nameplanet, men dette koster visst penger nå.. Fordi som ikke skjønner hva jeg mener tenker jeg på f.eks få en mail som er /net/org

Noen som vet?
For å kunne gjøre det må du vel gjerne kjøpe domenet du vil ha e-post på, eller eventuelt kontakte personen som eier et domene du vil bruke, og spørre pent om å få e-postkonto.
Problemet er at jeg vil ha alternativt etter @ ! Ikke noen fra før, eier en side med .com men jeg vil ha e-post
Eier du domene som du vil bruke som epost?
Du kan kjøp domene fra f.eks. b-one.net
Sist endret av Chiba; 28. mars 2006 kl. 14:12.
Kjøp deg et domene med det du vil ha etter @ da vel...
Pointet er at jeg ikke er hypp på å betale for et domene, da hadde jeg kjøpt et på nameplanet.. Det må vel være en side jeg kan velge dette fordet?
Nope, det greiene nameplanet hadde var bare et pr-stunt eller hva en skal kalle det. De tjente visst grovt på at folk kjøpte domener etter gratisperioden gikk ut.
søkemotor er en kjekk hest.
www.navn.no
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du må nok betale om du vil ha deg domene. Det er ikkje så dyrt, domeneshop.no kostar 195,- for .net/.com/.org pr år, inkl. epost.

Om du ikjke vil betale må du ta til takke med det andre tilbyr. Dvs at du ikkje får bestemme domene sjølv.
Sitat av slashdot
Du må nok betale om du vil ha deg domene. Det er ikkje så dyrt, domeneshop.no kostar 195,- for .net/.com/.org pr år, inkl. epost.

Om du ikjke vil betale må du ta til takke med det andre tilbyr. Dvs at du ikkje får bestemme domene sjølv.
Vis hele sitatet...
Domeneshop har også flere "skjulte" kostnader for at du skal kunne ta det i bruk...
http://portalen.no/ - De har mange forskjellige.
Sitat av Thedeeq
Domeneshop har også flere "skjulte" kostnader for at du skal kunne ta det i bruk...
Vis hele sitatet...
Sant det, men det er allikevel et godt alternativ. Har selv flere kontoer der.
Sitat av Thedeeq
Domeneshop har også flere "skjulte" kostnader for at du skal kunne ta det i bruk...
Vis hele sitatet...
Uhm, som hvilke?

For 195,- eller noe slikt pr år har jeg et domene, mulighet til å forwarde/endre DNS og jeg får noen mail-kontoer.