Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3982
http://no.wikipedia.org/wiki/Flash_mob

Noen som vil finne på noe moro i Oslo?
Fryse 2 min i en traffikert gate i Oslo kl. 15:00 på Fredag ?
Hadde vært fett da
Opplevde faktisk "flashdance" fredagen som var. Var desverre ikke mye å skryte av. Ti jenter som gaulet "En Solskinnsdag" av all sin hals, mens de vugga rundt i noe som muligens kunne sammenlignes med en dans. Men de gjorde det hvertfall, det skal de ha!
Blæ, jeg synes det er så dumt at folk lager gruppe uten å sjekke hva som finnes fra før - eller lager fordi de vil ha sin egen (og slik splitter man og får "flere av samme"..)

Anyway, takk skal du ha campod, så hvis jeg bruker facebook skal jeg ta en nærmere titt.
Takk igjen
Dette blir nok bra.
Det er en FlashMob aksjon på Oslo S klokka 17:00 den 11.september
Sitat av lsrr Vis innlegg
Fryse 2 min i en traffikert gate i Oslo kl. 15:00 på Fredag ?
Vis hele sitatet...
Jeg håper du ikke mener en biltrafikkert gate. Slikt er ulovlig.
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Det er en FlashMob aksjon på Oslo S klokka 17:00 den 11.september
Vis hele sitatet...
Aksjon? Hva aksjonerer dere for/mot?
Det skal være for moro skyld.. ikke for aksjon - selv om jeg er imot blablaVesterålenblabla prosjektet, og vil delta i flashmob -- gidder jeg ikke delta på denne.
Tror det kan bli litt vanskelig å starte en flashmob for moroskyld men si ifra hvis du får det til i Oslo området
Hva med en flash mob hvor vi alle har på oss boratdrakt under klærne, stripper, og tar en discodæns på han Karl Johan?
Sist endret av tafsern; 7. september 2009 kl. 17:07.
Jeg er så VILT med!!!!!!

Sett dato og hav som skjer, så kommer jeg ^^

Forslag fra min [side:

Alle skaffer seg masken det er bildet av, ( Ebay - V for vendetta mask - rundt 10$) og så gjør vi noe artig :P
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Jeg er så VILT med!!!!!!

Sett dato og hav som skjer, så kommer jeg ^^

Forslag fra min [side:

Alle skaffer seg masken det er bildet av, ( Ebay - V for vendetta mask - rundt 10$) og så gjør vi noe artig :P
Vis hele sitatet...
Da tror jo hele Oslo at det er en gjeng anonymous tullinger ute å leker i gatene.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Jeg er så VILT med!!!!!!

Sett dato og hav som skjer, så kommer jeg ^^

Forslag fra min [side:

Alle skaffer seg masken det er bildet av, ( Ebay - V for vendetta mask - rundt 10$) og så gjør vi noe artig :P
Vis hele sitatet...
Nah, det får /b/ gjøre selv.
Sist endret av plohg; 7. september 2009 kl. 18:21.
ook, hissige folk her inne :P

Kom med forslag da !! Isteden for å klage på mitt :P
Personelig synses jeg hele konseptet med FlashMob blir noe teit og barnslig (ikke på en kul måte heller). I tillegg er det så og si umulig å organisere/gjennomføre noe sånnt i Norge som blir noe bedre enn:
Sitat av nilsern Vis innlegg
Ti jenter som gaulet "En Solskinnsdag" av all sin hals, mens de vugga rundt i noe som muligens kunne sammenlignes med en dans.
Vis hele sitatet...
Sitat av plohg Vis innlegg
[COLOR="Red"]Personlig[/COLOR] synses jeg hele konseptet med FlashMob blir noe teit og barnslig (ikke på en kul måte heller). I tillegg er det så og si umulig å organisere/gjennomføre noe [COLOR="Red"]sånn[/COLOR] i Norge som blir noe bedre enn:
Vis hele sitatet...
*host* pessimist *host*

...
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hva med en flash mob hvor vi alle har på oss boratdrakt under klærne, stripper, og tar en discodæns på han Karl Johan?
Vis hele sitatet...
Så sier vi det til alle at det ikke blir noe av, untatt 1 person.

Hah!
Sitat av Joey Vis innlegg
Så sier vi det til alle at det ikke blir noe av, untatt 1 person.

Hah!
Vis hele sitatet...
Den kan jeg være med på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil du med i flashmob, bli med i Natur og Ungdom.
http://www.youtube.com/watch?v=2i-6bSyvvzY

det her er vel kanskje den sykeste av dem alle
ImprovEverywhere Disse er jo og fantastiske! Har blandt annet satt opp en "spontan" musikal i en tilfeldig kafeteria på ett kjøpesenter; Food Court Musical.

Ikke alt går ut på dansing og synging, f.eks. Annual No Pants Subway Ride er jo og fantastisk. En flashmob kan gjøre mye rart
Sitat av Marken Vis innlegg
Jeg håper du ikke mener en biltrafikkert gate. Slikt er ulovlig.
Vis hele sitatet...
Dette ville vært obskønt. Dette ville statsministeren fraråde samfunnet, man kunne også risikere en streng samtale med en konstabel.
Trådstarter
36 1
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=580262 - YEAH
hah
Fillern, skulle ha gjort noe slikt når de tåpelige politikerne holdt på med valgkampen..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Dette er genialt og bringer med seg smil å glede!
http://www.youtube.com/watch?v=5wTyI9xqy7U

jeg er mad ass..haha hadde vært fett
Sist endret av random40348; 3. oktober 2009 kl. 15:29.
en av de eldste og beste sidene er: http://mobile-clubbing.com/
de annonsere den som var i 2005, på nasjonalteateret

jeg er helt klart med
Sist endret av zeronz; 5. oktober 2009 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av plohg Vis innlegg
Personelig synses jeg hele konseptet med FlashMob blir noe teit og barnslig (ikke på en kul måte heller). I tillegg er det så og si umulig å organisere/gjennomføre noe sånnt i Norge som blir noe bedre enn:
Vis hele sitatet...
o-O , hvis du ikke liker diskusjonen så ta deg for faen ikke bryet med å ødelegge tråder ( sorry ass men dette er jeg lei av og skjer hele tiden på dette forumet ).

Jeg Storkoser meg som dere ser med stor S når jeg finner noe som faller meg inn da og lese, masse ironisk og artig svar så kommer det en surpomp og rakker ned på hva andre skriver for så og fortelle at de uansett ikke liker tråden, faen ass jeg blir fustrert her jo.

Takk for oppmerksomheten og håper ingen sitter med sure miner etter dette innlegget men det er sant.
Sist endret av rmth; 5. oktober 2009 kl. 23:35.