Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1560
Hei

Jeg har lyst til å lage litt kule dekorasjoner med glassflasker, diverse fyll og blacklight..

problemet er at jeg ikke har glassflasker -_-
Er det noen veldig snille sjeler der ute i Oslo området som kan enten gi meg en del flasker eller la meg få kjøpe billig (eller låne - de skal ikke brukes til noe dritt eller knuses, det lover jeg)

Håper på snarlig svar
Takk
Du kan få to poser med tomme ølflasker av meg for 50 kroner.
Har ganske mange forskjellige, tomme vinflasker her som jeg aldri får gått ut med... Bare å hente dem.
Skal sjekke hvor mange det er.
På europris får du 1 flaske for 5.-
Store glassfarger, solid glass.
Hva med et 25 liters gjæringskar i glass?
Vet det ikke er det du spurte om, men ville det ikke vært en ide å ringe på hos forskjellige hus og se om de ikke kan avse glassflasker til et kunstprosjekt? Regner med de fleste ikke er så gjerrige på de få kronene de får i pant.
Ellers kan du jo bare ta turen bort til nærmeste dagligvarehandel og spørre om du får kjøpe tomflasker der. Hos oss selger vi masse tomflasker til prisen av panten, gjerne til saftkokere. Glassflasker kan kokes og/eller puttes i ovnen for å drepe bakterier. Bare husk å ikke put korken i ovnen, da gummiringen på innsiden vil smelte.
Trådstarter
36 1
Takker for svar.

Jeg skulle jo selvfølgelig også innkludert at fancy form hadde vært suprb - så det er liksom ikke de vanlige panteflaskene jeg er ute etter -som jeg da kunne gått på rimi etter - eller naboer.. men kanskje det sistenevnte alltids er en mulighet uansett (men fortsatt noe tvilsomt)

(Får ikke redigert derav doublepost) (Kommer visst på mer og mer jeg skulle opprinnelig ha postet, men jeg var så stresset med å få det opp her før jeg glemte det)

Siden fyll og blacklight er involvert er det jo et sentralt poeng at flaskene er godt gjennomsiktige (farge går an, såfremt det ikke er en veldig mørk en, kan vel forsåvidt være mørk farge så lenge glassets oppbygning, eller hva man skal si, er av en godt gjennomsiktig art)

(oh, haha, det ble redigert)