Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 720
Hei! jeg har problemer med internett, veldig usikker på hva det kan være men jeg har internett på både Xbox, PS3, mobiler og alt slikt men på PC(prøvd 2) så mister jeg internett etter en liten stund.

Det står jeg har full styrke på oppgavelinjen. Noen tips?

Har prøvd å restarte router.
Hvis du har Windows 8 og det er wi-fi som kobler fra, kan kanskje dette være løsningen:

http://atechjourney.com/fix-wi-fi-ke...-and-8-1.html/

Fungerte ihvertfall for meg
jeg hadde en d-link router som startet å diskriminere hver gang jeg hadde koblet til et apple produkt. Koblet jeg til iphone mot wifi, ble 90% av linja reservert mot iphonen. Måtte da inn på routeren å slette lagrede mac-adresser.

lykke til
Jeg også hadde en dlink som funket problemfritt mot iphone, ps3, ipad, "vanlig" pc, apple tv, imac, xbox m.fl....men en ny macbook tålte den ikke. Hver gang den koblet seg til så gikk hele nettet ned.

Googlet litt, og dette var et obskur problem som flere hadde. Endte med at jeg byttet ut Dlinken.
Sist endret av Ruh; 16. april 2014 kl. 10:32. Grunn: skriveleif