Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 618
problemet er, når jeg starter opp dataen, så holder internettet seg på ca i 2 timer uten noe problemer, plutselig kommer denne gule varselstrekanten på netverksstatusen min (på oppgavelinjen) det går ikke ann å Reparere dette problemet, funker heller ikke å restarte router. eneste som går er å restarte datamaskinen. har vært slik i omtrent 5 dager. hjelp!

setter pris på alle svar
prøvd å restarte rutern/modemet dit?
Trådstarter
27 4
har prøvd. funker ikke =/ kan det være at nettverkskortet går varmt?
Høres mer ut som spyware/malware. Har du gjort en scan i det siste?
Trådstarter
27 4
har en scan oppe å går i dette øyeblikk.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det som er interessant er å se hva som faktisk skjer etter to timer.

Hva står i event log ?
Hvordan ser tilkoblingen ut via ipconfig ?
Får du pinget adresser eller ip'er når dette skjer ?
kan jo også være driverne kan jo laste ned driverne og prøve
Jeg har nesten det samme problemet, jeg bruker et trådløst Usb adapter også står signalet på 4/5 hele tia som er ganske bra. Plutselig går det ned til 3 og da er det Game over. Da kan jeg ikke gjøre en dritt, ikke steam, ikke spotify, men av en eller annen mystisk grunn funker skype hver gang selv om jeg ikke har nett.

Dette problemet fikk jeg etter jeg kjøpte ny ruter, det gikk veldig bra de første dagene, men så fant jeg ut at jeg skulle port forwarde Warcraft 3. Jeg tror kanskje noen resetta rutern akkurat når jeg gjorde det fordi den kom aldri opp etter den skulle ha restartet seg.

Og plutselig declina Routern meg, det funker bra på alle pcer i huset, men ikke min =P. Jeg har prøvd å bytte usb, men internettet funker i 1 time fusker og funker kanskje en halvtime etter. Jeg prøvde å slette alle port forwardsa for å se om det hjalp... det gjorde det ikke. Det ser ut som det funker å kable, null problem da, men vil helst ha den trådløse til å funke.
Sist endret av Darkanor; 14. mai 2010 kl. 23:14.