Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1345
Jeg skal på My Chemical Romance konsert idag, og lurer på om noen vet når man som regel blir sluppet inn. Det står at den "er" 19:30. Jeg vet ikke om det betyr at vi slipper inn da, eller om oppvarmingen begynner, eller hovedbandet.. Hjelp meg! D:
gå sirka 2 timer før, det er sirka da man blir sluppet inn
tidligere hvis du kan
var ihvertfall det på Greenday konserten i sommer
Sist endret av Sadaros; 16. mars 2011 kl. 13:17.
Trådstarter
9 2
så når den "er" 19:30 blir vi sluppet inn ca 17:30?
De åpner normalt dørene 2 timer før ja.. Snodig at det ikke står på billetten når de åpner dørene da. Pleier normalt å stå. Ellers så er det jo bare å sjekke nettsiden til arrangøren for eksakt åpningstid.. Der står det nok..
På min billett står det "Dørene åpnes 18:30"

Men du må regne med at det allerede er drøssevis med fangirls der som har stått i kø siden etter skoletid.
Sist endret av Hatebreeder; 16. mars 2011 kl. 16:06.
Sitat av Hatebreeder Vis innlegg
På min billett står det "Dørene åpnes 18:30"

Men du må regne med at det allerede er drøssevis med fangirls der som har stått i kø siden etter skoletid.
Vis hele sitatet...
Derfor det er lurt å dra tidligere
Dra så tidlig som mulig om du vil ha en god plass og få en best mulig opplevelse.
Et eksempel er da jeg og Fellwarden på forumet var på Taste of Chaos i '09, så sto vi i kø utenfor Spektrum i sikkert to og en halv time før dørene åpnet, og det var verdt det!
Jeg må også nevne at det var 10 eller 11 minusgrader ute og jeg hadde på meg genser, og er glad for at jeg ikke hadde med meg en jakke da det fort ble så varmt at jeg tok av meg genseren og slapp og drasse på en jakke i tillegg.

Kos deg på konsert!
Sist endret av Deadlock Radium; 16. mars 2011 kl. 18:15.
Når jeg var på Guns N' Roses konsert i fjor sommer, åpnet dørene 18:30.
Men de begynte ikke å spille før kl 23 eller noe sånt

Så de åpner mao veldig lenge før selve konserten begynner.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Når jeg var på Guns N' Roses konsert i fjor sommer, åpnet dørene 18:30.
Men de begynte ikke å spille før kl 23 eller noe sånt

Så de åpner mao veldig lenge før selve konserten begynner.
Vis hele sitatet...
Nå har vi det problemet at Axl Rose er gal, og bryr seg fint lite om hva som er avtalt. Derav veldig sen start. Vanligvis går headliner på mellom ni og ti på større konserter, men jeg har også opplevd tidligere dersom det ikke er oppvarmere.
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Nå har vi det problemet at Axl Rose er gal, og bryr seg fint lite om hva som er avtalt. Derav veldig sen start. Vanligvis går headliner på mellom ni og ti på større konserter, men jeg har også opplevd tidligere dersom det ikke er oppvarmere.
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har blitt fortalt, lå han i traileren og sov. oppvarmingsbandet drev på å styrte i en og en halv time (!) før de spilte musikk fra cd-er i noen få timer.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Etter det jeg har blitt fortalt, lå han i traileren og sov. oppvarmingsbandet drev på å styrte i en og en halv time (!) før de spilte musikk fra cd-er i noen få timer.
Vis hele sitatet...
Da har du hørt feil.

Det som skjedde var at flyet hans var ikke på Flesland før klokken 21. Og da er det naturlig at han vil slappe av og gjøre seg litt klar før han går på scenen.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Da har du hørt feil.

Det som skjedde var at flyet hans var ikke på Flesland før klokken 21. Og da er det naturlig at han vil slappe av og gjøre seg litt klar før han går på scenen.
Vis hele sitatet...
Eneste problemet er at jeg var på oslo-konserten.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Eneste problemet er at jeg var på oslo-konserten.
Vis hele sitatet...
Ooh, leste kun om Bergenskonserten (som jeg også var på).

Da beklager jeg

Men er jo litt merkelig... For oppvarmingsbandet spilte jo utrolig lenge i Bergen også, + at det ble spilt en god del cder før de kom på scenen.
Sist endret av Waffaz; 16. mars 2011 kl. 19:44.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Ooh, leste kun om Bergenskonserten (som jeg også var på).

Da beklager jeg

Men er jo litt merkelig... For oppvarmingsbandet spilte jo utrolig lenge i Bergen også, + at det ble spilt en god del cder før de kom på scenen.
Vis hele sitatet...
La meg gjette... Danko Jones?
Og musikken de hadde på CD'ene var jo helt forferdelig. Jentepop og dårlig country.
Guns N Roses er dessverre en svak og dårlig skygge av seg selv idag.
Sist endret av Eplegutten; 16. mars 2011 kl. 22:04.