Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1007
Heisann folkens..

som sikkert fler av dere har lagt merke til så har msn bare blitt mer og mer laggy / krever mer og mer...

Dette er hat, maskinen min lagger i stykker (!) når jeg sitter på den siste versjonen av msn..


så her er mitt spørsmål... Jeg vet det finnes andre programmer som man kan logge seg på via sin windowsLiveID(er det ikke det, det heter ?)

kan noen gi meg link ect til disse programmene ?



og btw, ja jeg veit at det går ann å bruke den gammleste versjonen av windows messenger.. men den er så blod gimp,, om man kunne skaffet seg en "msn" som var relativt clean men forsatt litt hi-tec (med tanke på avatar bilder, webcam ect)



-takk for alle svar
Lazywriter
Gisse's Avatar
Personlig så bruker jeg Pidgin (Tidligere Gaim) og det funker utmerket som en erstatter for Windows Messenger. Her kan du logge deg på yahoo, msn, Irc og whatnot. www.pidgin.im . Den er veldig simpel (Ikkeno personlig melding, ikkeno nudge etc. ) Men den funker. Det var akkurat det jeg lette etter da jeg skiftet klient.
Sier meg enig med Gisse - bruker pidgin selv, og er storfornøyd. Det eneste drawbacket, såvdt jeg ser det, er at du ikke kan blokkere folk. Du kan få enkeltpersoner til å se deg som avlogget, men du kan ikke faktisk blokkere meldingene. Det er til tider noe... plagsomt.
OT: Til Macintosh Brukere Som Også leiter etter et alternativ til MSN messenger: Adium!
Lastet ned pidgin å prøvde den for litt siden. Likte den mye bedre enn msn messenger. Msn messenger har for mye stasj syns jeg. Og egentlig er jeg ikke så veldig hypp på microsoft produktene.

Også greit med et bytte innimellom. Hender for ofte at jeg knytter meg til programmer.
Sier meg enig med de andre, bruk pidgin. Jeg trives mye bedre med det enn med messenger
Oi, må si pidgin imponerte meg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
aMSN ftw, windowsport av en nydelig lunixklient.
Bruk Messenger 7.5 =)
Trillian funker også veldig bra.
Trådstarter
67 2
takk folkens, jeg skal prøve ut litt
pidgin var jo genialt a <3
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Putt i litt mer ram så går det som regel greit.
Har du en pc som lagger ved bruk av msn kjøp deg ny