Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 718
om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i dvd \ dvd-rip fra "The Unholy Alliance" som var i Spectrum den 15.11 så hadde jeg blitt VELDIG glad =)

om noen filmet der, så funker det til nød

er spessielt interesert i cob\In Flames delen.
Jeg var der

Det var grisefett!

Du finner vel noe på nettet, om noen i det hele tatt filmet.
Har noen mobilvideoer av usannsynlig dårlig kvalitet. Legger dem kanskje ut på skrekkugle.net i løpet av kvelden. Det var bra saker ja
inflames tok helt av ja, kan noen laste opp filmer eller bilder? Noen som vet hvor mange som var publikum der?
Jeg vil veldig veldig veldig gjærne se bilder derfra. evt filmer.. det er så need! og ja, det var GRISEFETT! in flames tok mer enn noen gang !
Jeg misunner dere sterkt, var på In Flames konsert i mars, har utrolig lyst til å se dem igjen.
Bilder Bilder Bilder Hvor Er Dere ?!?!?!
var der jeg og ja, men hadde vært dritfett med opptak derifra, som er bedre en det søppelet på youtube. (det er ikke fra norge tror jeg)


så det var flere som filmet, så Dukker forhåpentligvis opp på Piratebay elns om ikke så alt for lenge
Sist endret av Octavian; 20. november 2006 kl. 22:10.
JEg vil gjerne ha alle opptakene som finnes av Lamb Of god fra konserten. Var helt rått.

Jeg var foresten backstage med John Campbell, bassisten i Lamb Of God. Fikk plekter og greier personlig av han!
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Tviler på du får tak i noe sånt enda, den konserten der reiser jo rundt ennå. Var i stockholm dagen etter oslo. Hørte det var bra, en kompiss var der ;p. Han har 3 mobil video'er, hehe.