Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3786
Lurer på om noen har noen gode tips til hvordan man kan svi mere hull i leppa med snus ? . Svi bort stringen f.eks .
Stringen irriterer meg veldig mye .

Takk for svar
Dypp snusen i syre... Kos deg.. (20tegn)
Sitat av A l e x Z
Lurer på om noen har noen gode tips til hvordan man kan svi mere hull i leppa med snus ? . Svi bort stringen f.eks .
Stringen irriterer meg veldig mye .

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Det er bare til og snuse det. Mange folk legger snusen til siden av lippa, andre mitt på. Legg den mitt på og det svis bort. Elle bare ta en kniv og kjære den vekk
har snusa i ca 5-6 mnd , merker at det er litt som er borte, men coldfire : er ikke syre farlig å få inn i blodet ?

Og Bob_marley : Skjære den vekk :s ? . Det hørtes vondt ut: p
http://www.rolv.no/urtemedisin/medis.../polyp_vul.htm

T roten av denne planten og tygg den og snus den. De brukte det under 2. verdenskrig da snusen var rasjonert.
Snus som en mann og den er vekke etter noen mnd. Min eksisterer ikke, jeg har snust i 2 år, det forsvant vel for over 1 år siden.
Jeg har brukt snus i snart 6 år nå og strengen min er like fin. Snakker 1\2-1 boks om dagen.
Dere må ha shitty munnhygiene.

Jeg har da ikke gått inn for å "svi bort strengen", får jeg sår bytter jeg til pose og snuser litt mindre.
Ser ikke vits med å ville ha den bort, tenk munnhygiene. Du får ikke flere tenner så pass på de du har og ikke minst tannkjøttet.
Sist endret av Magnus; 10. september 2006 kl. 03:13.
magnus tror du snakker bullshit jeg...6år og den er like fin..det er fysisk sett umulig.
Sitat av Proxer
magnus tror du snakker bullshit jeg...6år og den er like fin..det er fysisk sett umulig.
Vis hele sitatet...
Forklar meg hvorfor det er fysisk sett umulig. Så kanskje jeg tror på deg.
Skal du til Oslo i nærmeste framtid vet jeg om en proff kroppskunstner og håndtverker som sikkert kan skjære den vekk for deg (no guarantees, men jeg kan spørre. PM meg )
Sist endret av xtapolapocetl; 10. september 2006 kl. 13:48. Grunn: leif
haha, det er sikkert trendy på skola til alex å ha snusa til stringen er borte eller noe. Så jævla fjortiss.
Hva er egentlig den stringen 'der oppe' til?
haha, det er sikkert trendy på skola til alex å ha snusa til stringen er borte eller noe. Så jævla fjortiss.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det, men hva skal man med den stringen som Grantax sier, like greit å få den bort, er jo like greit å få den bort
Før så var det faktisk små glassbiter i snusen, tror det var litt mere effektivt da
Sitat av Grantax
Hva er egentlig den stringen 'der oppe' til?
Vis hele sitatet...
Tror den har en funksjon i ansikts/leppemimikk, som en sene som holder ting sammen?

Sitat av keke
ta 96% heimbrent i snusen, da svir det skal jeg si :P ikke ha snusen lenge oppi da, jeg sovna med den neste morgen så hadde jeg hull i tannkjøttet, så tanna gjennom.
Vis hele sitatet...
.................................. bullshit!
Sitat av Hallisvoris1991
Før så var det faktisk små glassbiter i snusen, tror det var litt mere effektivt da
Vis hele sitatet...
PLZ, det har da aldri vært glassbiter i snus. Det er en myte og med mindre du finner bevis på at det har noen gang vært glass i snus, syns jeg du skal holde "glassmyten" for deg selv.
Sitat av Magnus
PLZ, det har da aldri vært glassbiter i snus. Det er en myte og med mindre du finner bevis på at det har noen gang vært glass i snus, syns jeg du skal holde "glassmyten" for deg selv.
Vis hele sitatet...
Var det ikke noe om noe skarpt i snusen for å lage små hull i leppa for at snusen skulle trekke lettere inn? Mener å ha hørt det, så det er jo noe "skarpt" i snusen?

MEn uansett dette er en av de sykeste trådene på lenge
Sist endret av Lille My; 10. september 2006 kl. 22:15.
Finnes det ikke noe " middel " da ?
Sitat av Lille My
Var det ikke noe om noe skarpt i snusen for å lage små hull i leppa for at snusen skulle trekke lettere inn? Mener å ha hørt det, så det er jo noe "skarpt" i snusen?

MEn uansett dette er en av de sykeste trådene på lenge
Vis hele sitatet...
Mener det var saltkorn, litt grove. Både for smakens og effektens skyld. Nei, jeg er ikke helt sikker på dette, men er i alle fall det jeg har hørt.
Middelet du ser etter heter plumbo. Er vel ingen andre måter enn å snuse på som gal om du på død å liv skal ha bort den strengen, men hva vil du oppnå med det? Så fryktelig irriterende kan den vel ikke være? Dessuten vet du jo at den strengen er egentlig en kjertel som hindrer spredning av østrogen, i tillegg blir du impotent og kriminell om du fjerner den.
En kompiss mista den ved å snuse porsjonsnus ganske hyppig, 2-3 esker..
Myten om glass i snus er bare tøv. Og oppstod sansynligvis ved at noen så saltkrystaller i snusen, og trodde det var glass. Det har ALDRI vært glass i snus.

Og seriøst, hvorfor i all verden vil du fjerne strengen?? Du som alle andre ble lagd med den, ergo den skal være der for en eller annen grunn. Jeg snuser 1 boks i uka ca, i tre år. Og min streng er like intakt, så om du absolut må fjerne den, så må du nok snuse en del ja..

Edit; Som ploppen sier, så tærer pose mer en vanlig. Jeg blir i alle fall mer sår av det. Det er kjipt med pose da, null funk hos meg med mindre jeg er litt snurra på alkohol, da kjenner jeg det bedre.
Sist endret av Rakkern; 10. september 2006 kl. 22:30.
er helt rett i det ja, det var saltkrystaller i snusen før, som vi kanskje alle faste brukere av general husker, da de gull fargede snuseskene lå slengt utover bordet..
strengen mistet jeg faktisk etter hmm, ei uke med snusing...
(btw. fast bruker i 6-7 år
Hvorfor vil du ha vek strengen uansett? Så du kan skryte til venna dine at du har snust så mye at den har litt borte? Ta vare på alt du har, selv om den vokser ut igjen når du slutter å snuse.
Jeg har snust i snart to år.. Min er så godt som borte..
Snus inneholder ikke glass, og har heller aldri gjort det. Myten om glass i snus er gammel og det er ukjent hvordan den har oppstått. Før kunne det forekomme at saltkrystaller utkrystalliserte seg i snusen, noe som muligens kunne se ut som glass.
Herreguuud alex7 så lame. jeg har snusa i 5 år nå strengen er grei enda den: hvorfor i svarte skal du ha den av? kult i fjortismiljøet der du bor å dra opp leppa til hverandre og skryte av det?
snusa ca 1 boks på to dager i gjennomsnitt jeg

og glass? det har aldri vært glass i snus, bare salt. som det er nå også men dog mindre krystaller.
Har personlig snust i snart .. Hmm, tre år. Strengen i overleppa er der, jeg merker at jeg ikke har like mye "Problemer" med å plasere bakesnus midt på enn jeg hadde før, med problemer mener jeg ikke større enn at den i værste fall delte seg inn i to biter rundt strengen, noe jeg ikke bryr meg stort om. Men igjen så kan det være at jeg muligens ikke hadde teken på baking før etterhvert. Uansett tror jeg ikke du skal begynne å kutte og fjerne ting i leppa, eneste det fører til er infeksjoner og møkk. Skal du ha no skikkelig rus foreslår jeg at du ruller deg en feit joint og koser deg istedenfor.

Lest her i rundt ett år nå, først i dag jeg registrerte meg.
NFFs husbedreviter
Hvorfor skal folk bare disse han for at han vil ha vekk strengen, hva som irriterer folk er jo individuelt, og han spurte bare om metoder å få den vekk på.
Det du kan gjøre Alexz, er å knuse ei lyspære (mens du har den inni et håndkle eller noe), så knuser du den i så små biter du bare kan, så baker du det inn i snusen, funker som faen. Men da må du passe på å ikke svelge noe, for er ikke særlig bra med glassskår i systemet.
enkelt og greit, pakk en høyball med en kanne maursyre oppi leppa det.. ordner seg..
Om du absolutt må ha bort strengen, så gå heller til en doktor og spør han/hun.
Veit at de kan fjerne strengen under tunga hvertfall, så leppestrengen burde også gå greit.
Hvorfor skal du ha vekk stringen? Å det er jo faktisk mulig og snuse i 6 år uten at stringen skal bli borte. Nei ta vare på stringen
Hvor mye oppstyr er det mulig for en liten kjøttslintre på innsiden av overleppen å skape??
Han vil vel ha den vekk for å være kul eller kanskjeden er i veien når han spiller amatørcurong, hva vet vel jeg, det får være hans sak. Steng tråden.
(O-T) ingen som kan finne ut hvorfor den egentlig er der? like mye bruk for strengen som blindtarmen:P?
Jeg vil tro den har mistet sin funksjon i løpet av evolusjonen...
jeg fårstår bare ikke hva som er "gleden" me å få den vekk, heller ikke vitsen? du sier at det er like greit å få den vekk? av hvilken grunn? hemmer den deg virkelig så mye?

vist du virkelig vil ha den vekk, så oppsøk din fastlege å hør me han, finst sikkert nokk av gynekologer* som tar seg av slike ting også

men sånn ontopic, noen påstår løs river mer en portion og omvendt, du får finne ut hva som river mest hos deg, å så snuse en del midt på lippa di, lykke til
Sist endret av wkd?; 18. september 2006 kl. 01:18.