Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 797
Er det flere som har fått med seg at den 11. august lanserer nVIDIA noe de kaller "The Power of 3"

Noen som vet hva som ligger i dette

Kan nVIDIA ha kommet med en oppgradering av SLI, altså tre skjermkort koblet sammen?
Hvis de lanserer tre skjermkort i SLI dauer jeg av latter. Mer harry blir det ikke.
Jeg tipper det har noe med PhysX chippen til Ageia å gjøre. Altså at de lanserer et hovedkort som har den på. Det gir jo "Power of 3" med PPU, GPU og CPU. Tre enheter som står for kraften Jeg føler dette er meget så logisk.
Sist endret av TipeX; 6. august 2005 kl. 22:14.
NaZgUl's Avatar
Trådstarter
43 0
Ja det der høres meget sannsynelig ut ja TipeX!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Eller en moderering av det TipeX sa: PPU, GPU og med nVidia Chipset på hovedkortet
mao PhysX, GeForce 7xxx og nForce4
Ingen som husket på dette? Det var vist så kjedelig som en helt ordinært Geforce 7800 GT GPU som har SM3.0, HDR og SLI(Power of 3). Bare enda en vanlig dag i hønsegården.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
"WOO! Vi legger in TRE helt normale funksjoner i produktet vårt!"
Bare meg som synes hele bransjen har vært omtrent like innovativ som sokkene mine i det siste?
copy that bakkus.. gleder meg til R520