Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 477
Heisann.. Mener jeg har sett noe om dette før her på forumet men finner det ikke igjen..

anyway, Jeg husker for noen mnd'r siden så jeg en film hvor du fikk se hvordan grafikken på dark messiah er oppbygd, altså en trailer fra de som står bak denne nye "gfx motoren"


Noen som vet hva jeg mener? Det jeg er ute etter en navn på de som står bak grafikken eller en link til denne videoen jeg mener..
Trådstarter
67 2
var innom der tidligere også, men finner liksom ikke det jeg leter etter...


Husker jeg var innom nettsidene til de som lager grafikken.. "Team ettellerannet?" husker ikke helt.

alt jeg husker er liksom bare den traileren hvor du ser gameplay fra dark messiah (tror jeg) hvor spilleren løper med pil og bue og skyter etter en stor orc. også fikk du liksom se pixler hvordan de lagde fontener ect...
Sist endret av That; 22. november 2006 kl. 12:38.
Det er valve som har laget Source motoren som spillet kjører på. Singelplayeren og konseptet er det det franske Arcane studios som står for og engelske Kuju står for multiplayer.