Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 971
Hei dere der ute.

Lurer på om noen der ute vet om noen steder en lock kan tjene mye gull på kortest mulig tid.

Jeg vet at det er en aktiv tråd om dette , men i dette tilfellet er jeg level 60 , og i den aktive tråden er personen level 38, som indikerer store forandringer.

Jeg synes rett og slett at tyrs hand er STRESS. En lock bruker opp all mana'en på en
53 Elite , og det blir for stress for meg.

Håper på positive svar.

EDIT: Dette er World of Warcraft
Mvh
Sist endret av DvN2k; 7. november 2006 kl. 09:26. Grunn: Skrivefeil
Du nevner ikke hvilket spill det er?
hva med å blæste Scarlet med en gruppe og håpe på at orbs dropper.. eller hva med å kjøpe deg 1k guld og scamme litt fra AH.. (typ om du finner et blått item, så kjøper du det ut og selger det dyrere )

Sitat av charz0r
Du nevner ikke hvilket spill det er?
Vis hele sitatet...
Det er WoW han snakker om btw
Hvor får jeg kjøpe gull da ? Hvor er det billigst ?
om ikke alltid billigst er i alle fall ige.com å anbefale dersom man skal kjøpe gull
tyrs hand funker bra så sant det ikke er ally der som ganker deg du tjener ca 20 per time..har du en pro warlock rundt 300-400 spell damage greier du kansje 30-40 per time. er også en mulighet for at det dropper en bra staff der epic.
www.gamerking.com - flink folk, og du får dem veldig raskt (hvis du bestiller på dagen).
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hm.. På de markene i WPL er der en del letteide creeps som dropper mye runecloth etc. Det har alltid funka for meg iallfall. Videre vil jeg si Stratholme: Scarlet er en lur plass å farme cash.
Farm i SM Cathedral! Har en kompis som gjorde det i 2-3 timer og tjente omtrent 40 gull
Sitat av Monzter
tyrs hand funker bra så sant det ikke er ally der som ganker deg du tjener ca 20 per time..har du en pro warlock rundt 300-400 spell damage greier du kansje 30-40 per time. er også en mulighet for at det dropper en bra staff der epic.
Vis hele sitatet...
Grin ^^ det er alltid hordes som begynner.. forbanna kuer og zoombie fetter ;D

20gull i timen er crap! pluss at du må bruke en del tid og penger på mat/bandage og manadrinks.

mulighet for at det dropper epic staff der ? hmm.... mulig det dropper masse rart der skal jeg fortelle deg ;P jeg har funnet : Krol Blade, Destiny og en hav med librams
Farm Essence of fire, Heart of fire og Elemental fire i midten av Un' Goro Crater og sell det i AH
Sitat av Monzter
tyrs hand funker bra så sant det ikke er ally der som ganker deg du tjener ca 20 per time..har du en pro warlock rundt 300-400 spell damage greier du kansje 30-40 per time. er også en mulighet for at det dropper en bra staff der epic.
Vis hele sitatet...
Hvor ligger Tyrs Hand?
Jeg har ikke spillt på en stund og er ikke level 60, så sorry for noob-spørmål, menmen...
Hva er sjansene for at det dropper epics i Tyr's da ?