Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 514
Jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å kjøre LINUX Ubuntu Live:
..MP-BIOS bug : 8254 time out
not connected to I0- APIC
audit (1109021506.429495695 : 0 ) : initialized

Noen som vet hva dette kommer av?
oftopic: Skal ikke live cd`n boote automatisk? Hos meg gjør den ikke det. velge for å få dette til?
NaZgUl's Avatar
Trådstarter
43 0
Sitat av InTrance
oftopic: Skal ikke live cd`n boote automatisk? Hos meg gjør den ikke det. velge for å få dette til?
Vis hele sitatet...

Da må du sette CD rommen som first boot devise
NaZgUl's Avatar
Trådstarter
43 0
Det fikser du i bios
Oki. takker. Skal sjekke nå om det funker bios var f12 ikke sant?


Edit: f2 fant ut det. Hva skal jeg gå inn på sånn konkret? Synes det var veldig rotetet det der greiene der og jeg gidd ikke fucke pc`n min bare fordi jeg er helt idiot på pc, og tror jeg klarer det med å prøve meg frem.
Sist endret av InTrance; 21. februar 2005 kl. 22:52.
NaZgUl's Avatar
Trådstarter
43 0
Sitat av InTrance
Oki. takker. Skal sjekke nå om det funker bios var f12 ikke sant?


Edit: f2 fant ut det. Hva skal jeg gå inn på sånn konkret? Synes det var veldig rotetet det der greiene der og jeg gidd ikke fucke pc`n min bare fordi jeg er helt idiot på pc, og tror jeg klarer det med å prøve meg frem.
Vis hele sitatet...

Til meg kommer jeg meg inn på BIOS ved å trykke del i oppstart, men det kan være forskjellig. Se innpå advanced BIOS features for å endre BOOT devise

Sett CD starsjonen din som first boot devise